تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814724477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
سقوط دختر جوان جنايي تشخيص داده نشد

در جريان تحقيقات در مورد سقوط مرگبار دختري جوان از طبقه ششم يك برج مسكوني واقع در شمال پايتخت، يك افسر ارشد انتظامي به عنوان مطلع در شعبه ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران حضور يافت.
به گزارش ايسنا، ساعت 30 دقيقه بامداد جمعه 25 مردادماه سال جاري افسر نگهبان كلانتري 101 تجريش از طريق گزارش مردمي، قاضي حسين اصغرزاده بازپرس كشيك قتل پايتخت را در جريان مرگ مشكوك دختري 24 ساله با هويت «مريم» قرار داد كه بلافاصله بازپرس در راس اكيپي تخصصي از عوامل بررسي صحنه جرم در محل حادثه حضور يافت.
بازپرس پس از حضور در صحنه واقع در منطقه الهيه در حالي با جسد خون آلود دختر جوان روبه رو شد كه شهود اظهار كردند متوفي از طبقه ششم ساختمان سقوط كرده است.
با آغاز بررسي هاي اوليه مشخص شد در واحد مسكوني طبقه ششم اين برج، ساعاتي پس از آغاز مهماني 12 دختر و پسر جوان، دو نفر با معرفي خود به عنوان مامور وارد آپارتمان شده و شروع به بازرسي از منزل كرده اند.
در همين حين ماموران گشت انتظامي نيز كه در حال گشت زني بودند متوجه سر و صداي زياد از منزل مذكور شده اند و داخل محوطه داخلي برج رفته اند اما به دليل عدم دستور قضايي، داخل آپارتمان نرفته اند.
تحقيقات بعدي و اظهارات شهود حاكي از آن بود كه وقتي يكي از دخترها براي پوشيدن لباس خود وارد اتاق واحد مسكوني شد، ناگهان صداي جيغ و فرياد وي آمد و در همين زمان يكي از دو مامور وارد شده به منزل، با عجله از همان اتاق، خارج شده و به پايين دويده است.
سپس 11 پسر و دختر ديگر كه هركدام به دنبال فرصتي براي گريختن بودند به آن اتاق رفته و دريافته اند كه «مريم» از طبقه ششم به پايين سقوط كرده است.
با استعلامات صورت گرفته توسط قاضي اصغرزاده، مشخص شد دو متهم به هيچ مرجعي وابسته نيستند و تنها ادعاي آنها اين بود كه از طريق يكي از افسران ارشد انتظامي دستور ورود به منزل گرفته اند.
با توجه به اظهارات متهمان، اين افسر ارشد ناجا صبح ديروز به عنوان مطلع در دادسراي امور جنايي حضور يافت و از سوي بازپرس ويژه قتل تهران تحت تحقيق قرار گرفت كه در جريان تحقيق گفت كه دو متهم را تنها به عنوان مخبر براي ستاد مورد تاييد قرار داده و هرگز اجازه اي براي ورود آنها به منزل صادر نكرده است.
با توجه به آنكه سقوط دختر جوان، جنايي تشخيص داده نشد و تا اين لحظه فرضيه قتل بنا به ادله موجود در صحنه، اظهارات شهود و تحقيقات بازپرس منتفي است، براي متهمان به اتهام ورود غيرقانوني به منزل و جعل عنوان مامور، قرار وثيقه 50 ميليون توماني صادر شده و هيچ كس در رابطه با اين پرونده در حال حاضر بازداشت نيست.

اختلاف با ناپدري انگيزه مادركشي شد

فردي كه متهم است با ادعاي اختلافش با ناپدري خود مادرش را به آتش كشيده، از سوي بازپرس جنايي تهران مجرم شناخته شد.
به گزارش ايسنا، ساعت 20 شب اول دي ماه سال گذشته، افسر نگهبان كلانتري 121 سليمانيه، قاضي حسين اصغرزاده بازپرس كشيك قتل پايتخت را در جريان تحريق عمدي يك منزل منجر به قتل زني ميانسال به نام مرضيه قرار داد كه بلافاصله بازپرس با حضور در صحنه جنايت دستور انجام تحقيقات را صادر كرد.
در بررسي هاي اوليه، تنها مظنون به اين قتل كه فرزند مقتول بود بازداشت و در صحنه به جرم ارتكابي اعتراف كرد.
اين جوان كه مهدي نام داشته و 28 سال سن دارد در جريان بازجويي هاي به عمل آمده اظهار كرد: وقتي پدرم فوت كرد مادرم با فردي ازدواج كرد كه من با اين شخص از ابتداي ازدواج مادرم با او اختلاف داشتم. بارها از مادرم خواستم كه از او جدا شود اما نمي پذيرفت. تا اين كه نهايتا اختلاف من با ناپدري ام بالا گرفت و روز حادثه از شدت عصبانيت خانه را با بنزين به آتش كشيدم و در جريان آتش سوزي، مادرم فوت كرد. با اخذ آخرين دفاعيات از اين متهم كه اعتياد شديد به مواد مخدر دارد، بازپرس شعبه دوم بازپرسي (ويژه قتل) دادسراي ناحيه 27 تهران براي مهدي قرار مجرميت صادر كرد و پرونده وي را جهت صدور كيفرخواست به داديار اظهارنظر جنايي سپرد.

ادعاي جنجالي مرد 84 زنه

مرد 84 ساله نيجريه اي كه به جرم داشتن ده ها زن به اعدام محكوم شده بود يك ادعاي جنجالي مطرح كرد.
به گزارش ايسكانيوز، «محمد بيلو ابوبكر» كه آموزگار بازنشسته است با 170 فرزندش در سوكوتو (شمال غرب نيجريه) زندگي مي كند و افشاي ازدواجش با 84 زن، وي را به يكي از مشهورترين مردان كشورش تبديل كرد.
سن بيشتر زنان «محمد بيلو ابوبكر» از يك چهارم سن خودش كم تر و سن برخي آنان از فرزندانش كم تر است. وي مي گويد:خود زنان به خاطرتوانايي هاي خاص من در درمان انواع بيماري ها مايل بودند همسرم شوند و چون هيچ اجباري در كار نبوده است پس ايرادي ندارد!
ركورد دار شمار ازدواج در جهان از بيان منبع درآمد براي امرار معاش چنين خانواده بزرگي خودداري كرده و اين در حالي است كه هر روز دست كم سه كيسه برنج به ارزش 920 دلار در خانه اش پخته مي شود. «محمد بيلو ابوبكر» به تازگي به جرم داشتن ده ها زن با راي شوراي عالي امور اسلامي ايالت «نيجر» به اعدام محكوم و مجبور شد 80 همسرش را يكي يكي طلاق بدهد. وي همچنين ادعايي مطرح كرده كه خشم مسلمانان نيجريه را به شدت برانگيخته است: «به من قدرتي عطا شده كه مي توانم مستقيم با خداوندحرف بزنم.»
«سعد ابوبكر» رئيس شوراي اسلامي «سوكوتو» نيجر از رفتار «محمدبيلو ابوبكر» ابراز تاسف كرده و اين مرد را بيمار جنسي خوانده است.

نجات معجزه آسا در زلزله هرمزگان

پسري كه هنگام زلزله مهيب استان هرمزگان از طبقه سوم يك ساختمان به پايين پريده بود معجزه آسا زنده ماند.
به گزارش ايسكانيوز، زلزله اي به قدرت 6/1 ريشتر عصر چهارشنبه بندر «خمير» جزيره «قشم» و «بندرعباس» را به شدت تكان داد و دست كم هفت كشته و 53 زخمي بر جا گذاشت.
هنگام بروز اين رخداد جوي، پسري كه در يكي از ساختمان هاي مجاور ميدان 17 شهريور «بندرعباس» وحشت كرده بود از پنجره طبقه سوم به بيرون پريد.وي اما معجزه آسا زنده ماند و فقط پاهايش آسيب ديد كه با آمبولانس اورژانس به بيمارستان فرستاده شد.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن