تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

250 استاندارد ملي در كشور تدوين و تجديدنظر شد


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: 250 استاندارد ملي در كشور تدوين و تجديدنظر شد
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:در پنج ماهه نخست سال جاري تعداد 250 استاندارد ملي تدوين و يا تجديدنظر شد و انتظار مي رود اين رقم در طول سال جاري به 2400 استاندارد افزايش يابد .


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، در سال جاري مشاركت در تدوين 840 استاندارد بين المللي پيش بيني شد كه در پنج ماهه ابتداي سال جاري 97 اظهار نظر براي پيش نويس استانداردها به سازمان بين المللي استاندارد جهت مشاركت در تدوين ، ارائه شد.

براساس اين گزارش ، در همين مدت مسئولان كنترل كيفيت واحدهاي اجباري و تشويقي 70 هزار و 329 نفر- ساعت آموزش ديدند همچنين آمار آموزش كاركنان سازمان استاندارد در بخش ستاد هشت هزار و 274 نفر- ساعت و در استان ها نيز 16 هزار و 841 نفر- ساعت اعلام شده است.

اين گزارش مي افزايد : براي سال جاري صدور 2400 پروانه كاربرد علامت استاندارد و تمديد 10 هزار و 200 پروانه كاربرد علامت استاندارد هدفگذاري شده است كه تاكنون 778 پروانه صادر و سه هزار و 213 پروانه تمديد شده است.

دفتر برنامه ريزي و فناوري اطلاعات سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران در گزارش عملكرد پنج ماهه نخست سال جاري اين سازمان اعلام كرد : پيش بيني مي شود در سال جاري تعداد 23 هزار و 550 گواهي نامه صادراتي و 51 هزار و 970 مجوز وارداتي صادر شود كه تاكنون بالغ بر هشت هزار و 964 گواهي نامه صادراتي و 34 هزار و 694 مجوز وارداتي صادر شده است.

دفتر برنامه ريزي و فناوري اطلاعات سازمان استاندارد در بخش ديگري از گزارش عملكرد پنج ماهه اين سازمان اعلام كرد : در سال جاري تاييد صلاحيت 80 آزمايشگاه همكار هدف گذاري شده بود كه با تحقق 134 درصد از برنامه در اين بخش در پنج ماهه اول سال جاري ، تعداد 107 گواهي تاييد صلاحيت آزمايشگاه همكار صادر شد.

انتهاي پيام//
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن