تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخت بکشید و شخصیت خودتان را ببینید .


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: درخت نقاشی کنید تا خودتان را بهتر بشناسید

برای شناخت شخصیت خود همین حالا یک قلم و کاغذ بردارید و یک درخت بکشید .
درخت میوه دار

[تصویر: 2001289706096835382_th.jpg]

اگر درختی که کشیده اید بر شاخه هایش میوه است ، باید گفت : که شما گرفتار یک جور غم خوردن مطبوع در وجود خود هستید . از این که گاهی در افسردگی غرق شوید و غبار غم بر صورتتان بنشیند لذت می برید . در عین حال بسیار مشتاقید که همیشه مورد توجه اطرافیان باشید و گاهی دروغهای کوچکی می گویید تا جلب توجه کنید و البته گاهی هم از اطرافیان دروغ می شنوید . با این حال این دروغها را چون شیرین و رویاساز هستند می پسندید . اگر در نقاشی خود میوهای درخت را به حالت فرو افتادن از شاخه ها نشان داده اید ، معنایش این است که حس می کنید کسی که دوستش دارید در حال ترک کردن شماست .
درختی که بر شاخه ها و تنه ی آن هاشور زده و سایه انداخته اید.

[تصویر: 2001239168858676331_th.jpg]


این نقاشی از یک ترس یا نگرانی در ضمیر پنهانتان حکایت می کند . ممکن است نگران از دست دادن کسی باشید یا از این بترسید که به آرزوهایتان و نقشه هایی که کشیده اید نرسید . این عدم اعتماد به نفس سبب می شود گاهی در وجود خود احساس بی کفایتی کنید . ترسها را از وجود خود دور کنید تا راحت باشید و از احساس زندگی در زیر ابرها رنج نبرید .
شاخه های انبوه و گره خورده

[تصویر: 2001257654651015372_th.jpg]

شما از نظر منطق و اندیشه به اندازه کافی بالغ شده اید و می توانید تعادل را در زندگی تان برقرار کنید ، زیرا احساسات مهاجمانه و افراطی و خواسته های نامعقول ندارید ، اصلاْ جاه طلب و افزون خواه نیستید و از رقابت با اطرافیان خوشتان نمی آید . بیش از حد به خانه و خانواده و دوستان خود وابسته هستید. تمام مراحل سخت و بحرانی را به خوبی پشت سر می گذارید ، زیرا در طبیعت شما خصوصیات انفعالی و تائید پذیری شدیدی نهفته است . بدخواهان ممکن است این آرامش فکر شما را ناشی از تنبلی بدانند.
خطوط و شاخه های اتفاقی

[تصویر: 2002920024739666599_th.jpg]

اگر شاخه های درخت خود را درهم و برهم و نامنظم و غیر متعادل رسم کرده اید ، در شخصیت شما رگه هایی از احساس شوخ طبعی و نشاط و لذت بردن از زندگی وجود دارد . اما به طور کلی انسانها تغییر ناپذیرند و حالات روحی شما هم چون هوای بهاری است که زیاد قابل پیش بینی نیست . یک لحظه شاد هستید و ممکن است بلافاصله هر چه اراده کرده اید انجام دهید . دوستان ثابت ندارید ، چون اغلب دوست عوض می کنید و همیشه در جستجوی تازه ها و تازگی ها هستید . در شخصیت و خلق و خوی شما بی هدفی به وضوح آشکار است .
شاخه های رو به پایین

[تصویر: 2002901299122995615_th.jpg]

این درخت متاسفانه از خوشحالی باطنی حکایت نمی کند . شما در احساس کلی خودتان از زندگی نتوانسته اید این تعادل را برقرار کنید . واکنش هایتان حساب شده نیست . در یک لحظه تحت تاثیر حالات و احساسات آنی قرار می گیرید . برای شما یک تصمیم قطعی گرفتن مدتها وقت را برای رسیدن به آن صرف کردن کار بسیار دشواری است . در بیشتر لحظه ها ترجیح می دهید از آن تصمیم صرف نظر کنید . به خصوص به محض آنکه اوضاع اندکی برایتان ناخوشایند می شود کنترل عصبی خود را از دست می دهید و خود را به طور دربست در اختیار احساساتتان قرار می دهید .
شاخه های برهنه و نوک تیز

[تصویر: 2002928519578861515_th.jpg]

شما همیشه در حال تدافعی هستید و حس می کنید دیگران می خواهند به نوعی به شما حمله کنند . به همین دلیل در بیشتر موارد دست پیش را می گیرید و قبل از هر اقدام از طرف آنها خودتان حمله را آغاز می کنید . می توان گفت : در شخصیت شما خارهایی هست که خیلی راحت حاضرید آن را به جان و روح اطرافیان وارد کنید . این خارها در ضمن نشانه بخشی پنهان در طبیعت شماست که تلخی کلام و دوستانه نبودن رفتارتان را موجب می شود . سعی کنید آرامش داشته باشید و به ضمیر پنهان خود اجازه دهید شما را جهت دوست داشتن مردم و خوبی ها هدایت کند تا برای همه محبوب و دوست داشتنی باشید . چون خوشبختانه این استعداد محبت و مهربانی کردن در وجود شما نهفته است و شما فقط آن را پرورش دهید .
شاخه های حلقه حلقه

[تصویر: 2002983160363480894_th.jpg]

اگر درخت خود را شبیه این تصویر کشیده اید شما فردی با تمایلات قوی و محکم نسبت به آزادی فردی هستید. البته تا حدودی هم منزوی و درون گرائید و شخصیت خودتان را کاملاْ به دور از کنترل دیگران قرار می دهید و به ندرت تحت تاثیر سایرین قرار می گیرید . می کوشید طوری زندگی کنید که ایده آل خودتان است و به همین دلیل دوستانتان را با روشن بینی و دقت کافی بر می گزینید . ولی معاشرتهایتان با آنها هرگز از حدودی که تعیین کرده اید نمی گذرد . اعتماد به نفس شما قابل تحسین است.
تنه باریک و بلند و شاخه های بی برگ

[تصویر: 2002907362836369034_th.jpg]

در طبیعت شما تمایل به خودنمایی وجود دارد و همین تمایل انگیزه ای برای تشویق شما به روشنفکر بودن و تافته جدا بودن است . دوست دارید به ایده های تازه و جنجالی بپردازید و به یاری آنها بعضی کارهای به اصطلاح روشنفکرانه خود را متوجه مردم قرار دهید . اما معمولاْ این همه شور و اشتیاق شما در مواجهه با چیزهای تازه خیلی فصلی است و هرگز عقیده ای را تا رسیدن به کمال آن دنبال نمی کنید.
خطوط نقطه چین
[url=http://allyoucanupload.webshots.com/v/2002987658687524762][/url]
[تصویر: 2002929098606431064_th.jpg]

اگر درخت را به طور نقطه چین کشیده اید از جهت عتطفی و احساسی آدمی بی پروا و غیر قابل کنترل هستید . اغلب بدون هیچ ملاحظه ای خود را با ماجرا و رابطه هایی که پایانش ناپیداست در گیر می کنید و از عاقبتش هراسی به دل راه نمی دهید . تصمیمات شما در اکثر موارد آنی و بدون تفکر درباره نتایج احتمالی آن است .
درختی در یک جزیره

[تصویر: 2005308002431356575_th.jpg]

شما اغلب احساس تنهایی می کنید . اشتیاق زیادی برای برخورداری از امنیت عاطفی و برقراری تعادل در زندگی احساسیتان دارید . ولی گاهی دوستی کردن را خیلی دشوار می یابید و به همین دلیل علی رغم اشتیاق فراوان برای داشتن یک رابطه عاطفی پربار در لحظه انتخاب فقط تنهایی را بر می گزینید . با این مشکل مبارزه کنید و بیشتر معاشرتی و اجتماعی باشید .
منبع:سایت کدبانو






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن