تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناصر در گفتگو با مهر:فروغ روز برمي‌آيد ويژگي‌هاي يك زن ايراني و شرقي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ناصر در گفتگو با مهر:فروغ "روز برمي‌آيد" ويژگي‌هاي يك زن ايراني و شرقي را دارد
بازيگر نقش فروغ در فيلم سينمايي "روز برمي‌آيد" اين نقش را كاملا منطبق با ويژگي‌هاي يك زن ايراني و شرقي و متفاوت با نقش‌آفريني سيگورني ويور در "دوشيزه و مرگ" رومن پولانسكي توصيف كرد.

يكتا ناصر درباره بازي در فيلمي از بيژن ميرباقري به خبرنگار مهر گفت: فيلمنامه "روز برمي‌آيد" از نقاط قوت آن است. با اين وجود وقتي يك كارگردان حرفه‌اي نيز با گروه همراه باشد قطعا بازيگر به آن اطمينان و با آرامش بيشتر كار مي‌كند. من براي رسيدن به نقش فروغ زحمت زياد كشيدم و از بازي در اين فيلم و نتيجه آن بسيار لذت بردم.

وي درباره ويژگي‌هاي نقش فروغ افزود: اين نقش با ديگر كارهايم تفاوت و ويژگي‌هايي خاص دارد. او به دليل شرايطي كه در دوره‌هاي مختلف زندگي داشته و شكنجه‌هايي كه به خاطر اعتقاد و عشق متحمل شده، برخي خصوصيت‌هاي زنانه خود را كنار گذاشته و خشونت و رفتارهاي مردانه را جايگزين آنها كرده كه در بخش‌هايي به صورت حركت‌هاي فيزيكي خاص ديده مي‌شود.

اين بازيگرادامه داد: فروغ در "روز برمي‌آيد" به دليل شرايطي كه داشته از مشكل روحي رنج مي‌برد. اين شرايط و شكنجه‌هاي وي در بخش‌هايي از فيلم به مخاطب نشان داده مي‌شود. "روز برمي‌آيد" سعي دارد به روابط انساني بپردازد. به همين دليل براي بيان اين موضوع مقطعي خاص از تاريخ را انتخاب كرده است.

ناصر تاكيد كرد: در اين فيلم جايگاه ظالم و مظلوم نمايش داده مي‌شود. اما به عقيده من اين عشق فروغ است كه باعث مي‌شود او راهش را با وجود تمام سختي‌ها ادامه دهد. اين موضوع حتي مسير زندگي او را تغيير داده، اما همين عشق باعث شده حالا به جايي برسد كه حتي معشوقش او را باور ندارد.

وي در ادامه درباره فيلم سينمايي "دوشيزه و مرگ" رومن پولانسكي كه داستان آن با "روز برمي‌آيد" مشترك است گفت: من فيلم پولانسكي را بعد از اتمام فيلمبرداري "روز برمي‌آيد" ديدم. شيوه اقتباس ميرباقري از اين نمايشنامه هنرمندانه است و چارچوبي محكم دارد. نگارش اين فيلمنامه به گونه‌اي بود كه بسيار به شرايط شرقي و ايراني نزديك شده بود.

بازيگر نقش فروغ "روز برمي‌آيد" با اشاره به بازي سيگورني ويور در فيلم پولانسكي افزود: ويور در آن فيلم بسيار خوب بازي كرده بود. من همان روزهاي اول فيلمبرداري فقط چند دقيقه از فيلم را ديدم، چون نمي‌خواستم سر صحنه بازي وي براي من تداعي شود. البته قرار بود من نقش يك زن ايراني را با ويژگي‌هاي خاص خود بازي كنم و معتقدم جنس بازي ويور متفاوت بود.

ناصر در پايان درباره ديگر فعاليت‌هاي سينمايي و تلويزيوني خود گفت: دو فيلم "قند تلخ" و "نسكافه داغ داغ" را در نوبت اكران دارم و در فيلم تلويزيوني سعيد سلطاني نيز بازي كرده‌ام. مدتي خارج بودم به همين دليل نتوانستم با چند پروژه همكاري كنم. متاسفانه شرايط اكران مشخص نيست و بازيگر نمي‌داند فيلم او اكران مي‌شود يا ممكن است مدت‌ها بايگاني شود.

فيلم سينمايي "روز برمي‌آيد" به تهيه‌كنندگي سعيد شاهسواري در گروه فيلم و سريال شبكه سه توليد شده و داستان آن سال 57 اتفاق مي‌افتد. در فيلم قصه زني روايت مي‌شود كه پيش از انقلاب در زندان بوده و به همراه همسرش كه از انقلابيون است به قصد استراحت به نقطه‌اي كوهستاني مي‌رود. آنها در سفر با مردي آشنا مي‌شوند زماني در زندان بازجوي زن بوده است.

داريوش فرهنگ، يكتا ناصر، ناصر آقايي و مهران رجبي در فيلم "روز برمي‌آيد" بازي كرده‌اند و سعيد شاهسواري فيلمنامه را نوشته است. فيلم در بيست و پنجمين جشنواره فجر به نمايش درآمد و بعد از "ما همه خوبيم" دومين فيلم ميرباقري است. وي هم اكنون "دوزخ، برزخ، بهشت" را در مرحله تدوين دارد.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن