تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816363502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جويندگان عاطفه باران محبت هاى مردمىبراى مادر بيمار


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جويندگان عاطفه باران محبت هاى مردمىبراى مادر بيمار
گروه حوادث - ديروز همزمان با انتشار ماجراى زندگى اندوهبار يك مادر بيمار در صفحه حوادث «ايران» مردم نيكوكار و روزه داران مهربان، يك بار ديگر براى گره گشايى از مشكلات او و دو فرزند خردسالش اعلام آمادگى كرده و بار ديگر گلبرگ هاى لبخند و انسانيت را نقش زدند.
زن بيمار در نامه اى به گروه «جويندگان عاطفه» روزنامه ايران از ضايعه نخاعى، نقص عضو (فلج هر دو پا)، پوسيدگى ريه، از كار افتادگى كليه ها، درد شديد معده، وجود ۶۲ تكه پلاتين در بدن و بيمارى هاى ديگرش گفته بود. اتاق ۹ مترى اجاره اى در يك زيرزمين نمناك بدون امكانات، تمام دار و ندار اين زن و دختر و پسر خردسال او است كه در آن به سختى روزگار مى گذرانند.زن بيمار ديگر توان كار كردن ندارد. سايه پدر بر سر بچه ها نيست. ساختن گل هاى كاغذى، مرباپزى و خياطى هم كه تنها منبع درآمدشان بود، از چندى قبل به علت شدت گرفتن بيمارى زن جوان، تنها زندگى سخت و دشوارى را پشت سر مى گذرانند.
زن بيمار درباره گوشه اى از لحظه هاى اندوهبار زندگى اش نوشت: «وقتى زمستان ها به حمام داخل حياط مى روم، تا ساعت ها درد را در تك تك سلول هاى تن رنجورم حس مى كنم. اجاره آخر ماه كابوس روزها و شب هايم شده و براى آينده بچه ها دل نگرانم. دلم مى خواهد به جاى اين گل هاى كاغذى باغچه اى حقيقى داشته باشم. به همين خاطر وقتى احساس كردم دست هاى بى جانم ديگر توان كار كردن ندارد، سر سجاده و در لحظه هاى ناب سحر و افطار از خداوند خواستم دست هاى مهربانى را براى ادامه زندگى سخت و رنج آورمان بفرستد، چرا كه مى دانم زمستان ديگرى در راه است و من همچنان دل نگران بچه ها!»
با اين حال ديروز خيلى زود هموطنان نيكوكار براى كمك به هموطن دردمندمان اعلام آمادگى كردند.
ديروز تلفن گروه جويندگان عاطفه و روابط عمومى روزنامه ايران بارها به صدا درآمد و گروه هاى مختلف مردم و نيكوكاران از اقصى نقاط كشور براى كمك به مادر دل شكسته اعلام آمادگى كردند. حال آن كه اغلب شان تقاضا داشتند ناشناس بمانند.
يكى از نخستين تماس ها از سوى كاركنان نهاد رياست جمهورى بودكه براى كمك به حل مشكل مسكن وى اعلام آمادگى كردند. آقاى ارشد زاده از بوشهر نيز در حالى كه بغض راه گلويش را بسته بود گفت: حاضرم طبقه بالاى خانه ام را در اختيار اين مادر بيمار و ناتوان و فرزندان خردسالش قرار دهم كه تا آخر عمر در آن زندگى كنند. اما افسوس كه خانه اى در تهران يا حوالى پايتخت ندارم كه با جان و دل در اختيار آنها قرار دهم. يك زن ميانسال تهرانى كه خواست نامش فاش نشود در حالى كه اشك مى ريخت، گفت: پولى براى كمك ندارم اما حاضرم به حرمت اين روزهاى عزيز و مبارك چند روز يك بار از اين مادر فداكار و آبرومند پرستارى كنم. او و فرزندانش را همانند دختر و نوه هايم مى دانم. چند تن از اعضاى جامعه پزشكى و داروسازى كشور نيز در تماس با گروه جويندگان عاطفه اعلام كردند: در ايام جنگ تحميلى با ديدن لحظه هاى مجروح شدن دوستان و همرزمان خود اين قدر ناراحت نشده بوديم. اما وقتى دردنامه اين مادر بيمار را خوانديم، بسيار متأثر شديم به طورى كه اشك از چشمان مان جارى شد و بر تنهايى و بى كسى او گريستيم. اكنون به آن خواهر مى گوييم؛ «ما همچون برادر كنارت هستيم و حاضريم تمام هزينه هاى درمان و دارويت را بپردازيم.»مادر ديگرى از زيارت عشق حرف زد و گفت: مى خواستم بعد از ماه مبارك رمضان به سفر زيارتى بروم اما اين پول را بر مادر فداكار و آبرومند دو كودك هديه كردم.آقاى شهبازى، مديرعامل مؤسسه خيريه امام على(ع) نيز براى پرداخت بخشى از هزينه هاى زندگى خانواده اين مادر بيمار اعلام آمادگى كرد.
اعلام آمادگى بيمارستان پارسيان سعادت آباد
دكتر محمد رضا نوروزى رئيس هيأت مديره بيمارستان پارسيان تهران نيز از آمادگى براى ارائه تمامى خدمات درمانى رايگان به مادر فداكار و بيمار خبر داد و گفت: از صبح يكشنبه تمامى خدمات بيمارستانى لازم به وى و دو فرزند خردسالش در بيمارستان و خانه ارائه مى شود.
خانم دكتر فروزانفر امير رفيعى (مروستى)، مدير بيمارستان مروستى تهران نيز در تماسى براى انجام امور درمانى و پرداخت مستمرى ماهيانه به اين خانواده اعلام آمادگى كرد.
دكتر معراتى از مؤسسه خيريه «مهر ايران» نيز از كمك هاى اين مركز خبر داد.آقاى صادقى، مهندس ساختمان هم گفت: «حاضريم با كمك ديگر همكاران در اين زمينه اقدام نمائيم.»
مديرعامل يك شركت خصوصى نيز اظهار داشت: «با خواندن اين ماجرا بسيار متأثر شده و حاضرم سرپرستى كودكان اين مادر بيمار را برعهده بگيرم.»چند تن از ورزشكاران از جمله كشتى گيران و فوتباليست هاى سرشناس كه خواستند نامشان فاش نشود در تماس با گروه جويندگان عاطفه با اعلام آمادگى براى كمك به مادر بيمار گفتند: «از قول ما به آن زن فداكار بگوئيد نگران نباش، خداوند پشتيبان همه بى كسان است. توكلت به خدا باشد. همه كارها براى تو آسان خواهد شد.»

هموطنان عزيز و نيكوكار براى كمك به مادر بيمار
مى توانند با تلفن ۸۸۷۶۱۶۲۱ گروه جويندگان عاطفه تماس بگيرند.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن