تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش سپرده گذاري در بانك هاي دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: كاهش سپرده گذاري در بانك هاي دولتي
تفاوت قابل ملاحظه نرخ سود سپرده هاي بانكي در بانك هاي دولتي و خصوصي دارندگان نقدينگي را به سمت سپرده گذاري در بانك هاي خصوصي سوق مي دهد.
مديرعامل بانك رفاه كارگران در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد : سود بالاتري كه از سوي بانك هاي خصوصي و موسسات مالي و اعتباري به سپرده ها تعلق مي گيرد مسير حركتي نقدينگي را به سمت اين بنگاه ها هدايت مي كند كه يكي از پيامدهاي آن كاهش نرخ رشد سپرده گذاري در بانك هاي دولتي است .
پيمان نوري افزود : البته وجود و تقويت ظرفيت ها و فرصت هاي سودآور ديگري كه براي سرمايه گذاري خودنمايي مي كند بخشي از منابع عمومي را از بانك ها خارج و به سوي اين حوزه ها رهنمون كرده است .
نوري در مورد طرح قرض الحسنه مسكوكات طلا كه در بانك رفاه كارگران عملياتي شده است گفت : از ابتداي اجراي اين طرح تسهيلات زيادي پرداخت نشده و دليل آن هم اين است كه نوسان زياد قيمت طلا در بازارهاي جهاني قيمت طلا را در بازار داخلي تحت تاثير قرار مي دهد بنابراين در يك سال گذشته به دليل افت و خيزهاي شديد قيمت جهاني طلا اگر تسهيلات قرض الحسنه در سطح گسترده اي پرداخت مي شد قطعا دريافت كنندگان آن با زيان هاي هنگفتي مواجه مي شدند اگر چه كارمزد قابل توجهي نصيب بانك مي شد بنابراين سياست بانك رفاه كارگران به حفظ منافع عمومي و اولويت بخشي سود عموم جامعه نسبت به سود بانك تعلق گرفت .
مديرعامل بانك رفاه گفت : اخيرا پيشنهادي به بانك مركزي ارائه كرده ايم كه سقف پرداخت تسهيلات قرض الحسنه مسكوكات طلا به 30 ميليون ريال افزايش يابد كه اميدواريم مورد موافقت قرار بگيرد .
وي همچنين از آغاز بررسي هاي كارشناسي در برخي بانك ها بر روي پرداخت اين شكل از تسهيلات خبر داد و گفت : كه در صورت مثبت بودن نتايج اين بررسي ها پرداخت اين تسهيلات گسترش مي يابد.
مديرعامل بانك رفاه كارگران افزود : پنج درصد از سكه هاي جمع آوري شده كه تعداد كل آنها 350 هزار قطعه است در قالب تسهيلات پرداخت شده است اگر بانك مركزي بپذيرد كه در قبال دريافت سكه هاي با سال ضرب پايين تر از سال 80 سكه هاي جديد به ما بدهد سكه هاي قديمي را نيز مي پذيريم .
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن