تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت نيرو احتمال داد: پايان خاموشي هاي برنامه ريزي شده از 30 شهريور


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: وزارت نيرو احتمال داد: پايان خاموشي هاي برنامه ريزي شده از 30 شهريور
وزارت نيرو از احتمال منتفي شدن برنامه خاموشي هاي احتمالي برق از 30 شهريورماه جاري خبر داد و اعلام كرد: احتمال تغيير در برنامه خاموشي هاي احتمالي برق در هفته آينده نيز وجود دارد.
مشاور وزير نيرو در گفت وگو با مهر با اشاره به كاهش قابل توجه خاموشيها طي هفته گذشته گفت: هفته گذشته به دليل كاهش دما، همراهي مردم و در مدار بودن تمامي نيروگاههاي توليد برق، در تهران و بسياري از نقاط كشور شاهد كاهش قابل توجه خاموشي ها و بعضا عدم خاموشي بوديم و در استان خوزستان به دليل وقوع طوفان شديد خاموشي هايي خارج از برنامه اعمال شد.
حسن عليزاده افزود: بر اين اساس مردم شاهد عدم اعمال برنامه جدول زمانبندي خاموشي ها در كشور بودند و اگر چه بر اساس روال گذشته اين هفته نيز جداول خاموشي همانند هفته هاي گذشته اعلام شد اما اين نكته حائز اهميت است كه اين جداول با پيش بيني بدترين حالات تنظيم شده و در صورت پايدار بودن شرايط جوي و همراهي مردم اعمال خاموشي ها به حداقل و حتي صفر مي رسد.
وي تصريح كرد: در صورت عدم مساعدت هوا و با ورود تدريجي نيروگاه ها به فصل تعميرات همراهي مردم مي تواند وزارت نيرو را در عدم اعمال خاموشي ها ياري كرده و علاوه بر تعمير نيروگاه ها براي تامين برق مطمئن ، فصل زمستان و بهار آتي را نيز با كمترين مشكلات سپري خواهيم كرد.
به گفته عليزاده با توجه به كاهش محسوس خاموشي ها طي هفته گذشته در تهران و بسياري از نقاط كشور وزارت نيرو قصد داشت جدول خاموشي ها را تغيير داده ولي براي اطمينان بيشتر از پايدار بودن شرايط جوي و عدم بروز مشكل براي هموطنان در صورت بروز خاموشي ها، دست نگهداشته ولي احتمال تغيير در برنامه وجود دارد و در صورت تداوم شرايط هفته گذشته اعلام جدول خاموشي ها به صورت هفتگي منتفي خواهد شد.
وي تاكيد كرد: البته بروز برخي مشكلات جزئي در شبكه ها و خارج شدن غيرمنتظره برخي نيروگاهها ممكن است بروز خاموشي ها بسيار جزئي شود اما در شرايط كنوني تقريبا در حال حركت به سمت منتفي شدن جدول خاموشي ها هستيم.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن