تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی فیلم ورود آقایان ممنوع!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 212.jpg]

رامبد جوان: تمام بازیگر‌های من اولین انتخابم بودند


رامبد جوان کارگردان فیلم «ورود آقایان ممنوع» در نشست نقد و بررسی‌ این اثر گفت: تمام بازیگرهای من اولین انتخاب من برای بازی در این فیلم بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس نشست نقد و بررسی فیلم «ورود آقایان ممنوع» با حضور رامبد جوان “کارگردان” ، علی سرتیپی “تهیه کننده” ، داوود امیری “مدیر فیلمبرداری” ، پیمان قاسم خانی “نویسنده” ، رضا عطاران “بازیگر” ، ویشکا آسایش “بازیگر” ، بهاره رهنما “بازیگر” و سحر عصرآزاد “منتقد و کارشناس” در سالن همایش های برج میلاد با حضور اهالی رسانه برگزار شد.
جوان در خصوص همکاری خود با پیمان قاسم خانی گفت: پیمان یکی از بهترین فیلمنامه نویسان ایران است و من با پیمان از فیلم “مکس” که من در آن فیلم بازی می کردم همکاری داشتم و با سریال مسافران این همکاری ادامه پیدا کرد تا به این فیلم رسید.
جوان در خصوص کارگردانی این فیلم گفت: فیلمنامه این داستان برای ساخت به دست سرتیپی و خانم حکمت رسید و برای ساخت نیز قرعه به نام من افتاد.
جوان در پاسخ به این سوال که آیا گره ‌گشایی در داستان را گم نکرده است ، پاسخ داد: اینکه در داستان داشتم چه گره ای را باز می کردم را قبول ندارم زیرا من گره گشایی نکرده و داستان و قصه ای را روایت می کنم.
وی در ادامه در خصوص روایت نقش خانم دارابی در فیلم گفت: به اعتقاد من این نقش یکی از بهترین نقش های کمدی زن پس از انقلاب در ایران بوده است و فکر می کنم این نقش به بهترین نحو نوشته و بازی شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در یک داستان کمدی چه چیزی می خواهیم ؟! آیا جز این است که ما می خواهیم مخاطب احساس حماقت نکند ؟! و یا داستان را دوست داشته باشد ؟! و من بر این اعتقاد هستم که داستانی با این ویژگی ها کم تر اتفاق می افتد که ساخته شود.
جوان درباره روایت شوخی های ناب خود در این فیلم گفت: یکی از فرمول های ساخت ژانر کمدی غافلگیری است و فیلمنامه پیمان همه این موارد را داراست و البته وجود افراد کمدی کار که کار کمدی را می شناسند نیز بی تاثیر نبوده است و شایان ذکر است که تمام بازیگرهای من اولین انتخاب من برای بازی در این فیلم بودند.
به گزارش فارس در ادامه این نشست علی سرتیپی درباره تولید این فیلم گفت: برای تولید این فیلم خانم حکمت نیز مثل من بسیار زحمت کشید و این در حالی است که ایشان در این نشست حضور ندارد و همین جا باید از ایشان نیز یاد کرد.
به گزارش فارس در ادامه این نشست عطاران در خصوص قبول بازی در این فیلم گفت: فیلمنامه این داستان یکی از متن هایی است که در این چند ساله خواندم و بدون قید و شرط پذیرفتم تا در آن بازی کنم.
وی در ادامه در خصوص بازی زیاد خود در این چند سال اخیر گفت: بازی مانند دارو می ماند و برای من نیز که در این چند مدت حال مساعدی ندارم این دارو را لازم دانستم تا خود را درمان کنم.
در ادامه نشست ویشکا آسایش درباره بازی در این کار گفت: این کار اولین کار کمدی من محسوب می شده است و خوب طبیعی است که نگران باشم ولی حضور رامبد جوان به عنوان کارگردان و بازی در مقابل رضا عطاران که برای دیده شدن این نقش بسیار به من کمک کرد تا بتوانم انرژی ام را صرف کار کنم بسیار مفید بوده است.
وی در ادامه افزود: کار با رامبد جوان بسیار فوق العاده بود زیرا او از صبح زود و برای آغاز کار به همه انرژی می داد و این انرژی بسیار مثبت بود.
در ادامه این نشست پیمان قاسم خانی درباره فیلمنامه “ورود آقایان ممنوع ” گفت: من برای فیلمنامه هایم وقت صرف می کنم و فیلمنامه هایم را در بیست روز نمی نویسم و این نشان از سخت گرفتن من بر خودم دارد ، فیلمنامه این داستان را نزدیک به ۲۰ بار نوشته و دوباره آن را عوض کردم تا دوستش داشته باشم.
بهاره رهنما درباره بازی در این نقش که جزء نقش های درجه چندم در فیلم حساب می شود گفت: در یک زمانی آگاهانه انتخاب کردم که فقط نقش های اول بازی کنم ولی چند ماهی است که تصمیم دارم از نقش اول کنار بیایم و نقش های دیگری را نیز بازی کنم و خوشحالم که این اتفاق با این فیلم رخ داد.
به گزارش فارس این نشست حاشیه هایی نیز به همراه داشت که می‌ توان اینگونه ذکر کرد:
• رامبد جوان دوربین یکی از عکاسان را گرفته و در مقابل عکاسان نشسته و از عکاسان حاضر در این برنامه عکس گرفت.
• رامبد جوان در خصوص پیمان قاسم خانی گفت: به پیمان گفته ام هر نوشته ای را که بنویسد می سازم حتی نوشته های روی در یخچال خانه اش
• جوان پس از آغاز به کار این نشست زمانی که دید عکاسان که جلوی ارتباط خود با مخاطبان را گرفته اند خطاب به عکاسان گفت: اگر قرار است ما با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم لازم است شما بنشینید و اگر نه که عوامل فیلم خود با خودشان گفت و گو کرده اند ، احتیاجی به این نشست نیست پس رعایت کنید تا ما بتوانیم مخاطبانمان را ببینیم.
منبع:فان ست





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن