تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بی ام و از طرح دو خودروی الکتریکی جدید خود پرده برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 70e5i5vh7lu7xsta0g1y.jpg]




[align=RIGHT DIR=RTL]
[align=RIGHT DIR=RTL][align=RIGHT DIR=RTL] [align=RIGHT DIR=RTL] »
خودروی هیبریدی ولو با برد هزار کیلومتر
»
خودروی الکتریکی با سیستم دینامیکی نوین
»
موفقیت خودروهای الکتریکی در جلب نظر شهروندان انگلیسی
نسخه چاپی شرکت بی ام و از دو خودروی الکتریکی اسپورت خود زیر برند های آی (i) پرده برداشت.قرار است نمونه ی این خودرو ها در چند روز آینده در آلمان برای متخصصین مربوطه رونمایی شوند. هیتنا: کمبود سوخت هایی مثل بنزین و گاز، قیمت بالا و روز افزون آنان و ضرر آنان برای محیط زیست باعث شده است که هم مردم و هم مسئولان کشور ها به فکر استفاده از وسایل نقلیه ی پاک تر بیفتند. یکی از این وسیله های مفید و کار آمد وسایل نقلیه الکتریکی است که از جمله ی آنان می توان به خودرو های الکتریکی اشاره کرد. به همین علت امروزه این ماشین ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند.
این خودرو ها که توسط طراحان کارخانه ی مشهور بی ام و طراحی و ساخته شده اند نام های خود را در ذهن علاقه مندان خود هک کرده اند. یکی از این خودرو ها به ترتیب آی تری (i3) و آی ایت (i8) نام دارند. این خودرو ها نخستین خودرو هایی هستند که اولین نسخه ی آنان نیز الکتریکی یا به عبارت بهتر هیبریدی بوده است. خودروی بی ام و آی تری خودرو یی است که از آغاز برای محیط های شهری طراحی شده است. به عبارت دیگر این خودرو برای استفاده در محیط های شهری سازگار تر است.

[تصویر: sn8qnmyic7ifwb5r6uao.jpg]

بی.ام.و جدید آی3 از یک موتور الکتریکی، که نزدیک محور عقب واقع شده است، تغذیه می کند و می تواند قدرتی برابر 170 اسب بخار را تولید کند. آلمانی ها سنت خود را حفظ می کنند و منابع را به محور پشتی می فرستند.

[تصویر: dw8ryv8grf3qkvz8zeno.jpg]

این خودرو ی الکتریکی توسط یک موتور الکتریکی 125 کیلو واتی اداره می شود و به عبارت دیگر از یک موتور الکتریکی 125 کیلو واتی خود نیرو می گیرد که برد 80 مایلی را برای خودرو به ارمغان می آورد. این خودرو ی زیبا و کار آمد می تواند از سرعت 0 ( یعنی ساکن بودن ) تا 60 مایل برساعت را در زمانی کمتر از 8 ثانیه شتاب بگیرد. البته این شتاب با سایر خودروهای الکتریکی چندان تفاوت نمی کند. نکته ی برجسته این خودرو نسبت به سایر خودرو ها در شارژ شدن باتری این خودرو می باشد که تنها یک ساعت برای رسیدن به هشتاد درصد ظرفیت باتری زمان نیاز دارد و این مهمترین ویژگی در جلب مشتریان می باشد.
برای رسیدن به راندمان بالا، طراحی این خودرو به شکلی خاص بوده است. در معماری و طراحی آن از ویژگی سلول کربنی بهره گرفته شده است که باعث شده وزن خودرو به شدت کاهش بیابد. طراحان با استفاده از این شگرد در معماری خودرو توانستند وزن این خودرو را به 2755 پوند ( 1249 کیلو گرم ) برسانند که وزن نسبتا پایینی تلقی می شود. درب های این خودروی الکتریکی اسپورت به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر جذابیت منحصر به فرد، دسترسی را به صندلی های عقب راحت تر کرده است. به عبارت ساده تر و دقیق تر دربهای کالسکه ای است که ورود و خروج را برای همه ی کاربران این مدل تسهیل می کند.

[تصویر: 993mp8d5atjba55a976k.jpg]


اگر چه این محصول BMW تنها با موتور الکتریکی طراحی شده بود اما گفته می شود که قرار است بر روی این خودرو یک گسترش دهنده ی اختیاری دیگر نیز نصب گردد که به رکس ( REx) معروف شده است. رکس یک موتور الکتریکی بسیار کوچک است که عمدتا برای شارژ کردن باتری الکتریکی و نیز افزایش برد خودرو استفاده می شود. بی ام و قصد دارد تا با این کار شارژ بهتر باتری و افرایش برد خودرو را موجب گردد.
"آی ایت" ( I8 ) محصول الکتریکی دیگری از این خودروساز مشهور است که گفته شده بر اساس ایده ی دینامیکی کار آمد ( ویژن افیشنت داینمیکس) که در نمایشگاه ماشین فرانکفورت آلمان در سال 2009 مطرح شده بود طراحی و ساخته شده است. این خودرو که تنها از موتور الکریکی و نیرو ی باتری استفاده می کند، قادر است 20 مایل ( 32 کیلو متر ) را تنها با استفاده از قدرت و نیروی الکتریکی خود طی کند و پس از آن در صورت ادامه داشتن مسیر می تواند از موتور 3 لیتری بسیار قدرتمند و با عملکرد بالا ی خود استفاده کند و ادامه ی مسیر را با استفاده از این موتور طی کند.

[تصویر: q8vu9a3t1ov4so3byrh.jpg]

این خودرو دارای ظاهری کشیده و اسپورت است. ظاهر جذاب آن پیش بینی می شود که علاقه مندان جوان بسیاری را برای خود جذب کند. در این خودرو از چراغ های ال ای دی بسیار زیبا یی بهره گرفته شده است که جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است. اما در نگاه اول به ظاهر این خودرو این اجازه را به ما نخواهد داد که از تایر و رینگ های فوق العاده زیباو چشم گیر این خودرو عبور کنیم. طراحی تایر ها،رینگ ها و چراغ های این خودرو توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

[تصویر: m69xgdqtudtj8za91eb.jpg]

این خودروی الکتریکی نیز مانند خودروی اشاره شده قبلی دارای درب های مهندسی شده ی خاصی است این راحتی را به کاربران صندلی عفب می دهد که به راحتی داخل و یا خارج خودرو شوند. نکته ی در خور توجه این است که این خودرو قادر خواهد بود که از سرعت 0 ( حالت ساکن بودن ) تا سرعت 60 مایل بر ساعت ( 96.5 کیلو متر بر ساعت ) را تنها در کمتر از پنج ثانیه شتاب گیرد. این میزان انتقال سرعت بر اساس ثانیه برای در بین خودرو های الکتریکی یک رکورد محسوب می شود که توجه همگان را به خود معطوف کرده است. نهایت سرعت این خودرو ی الکتریکی چیزی بالغ بر 134 مایل بر ساعت یا 215 کیلومتر بر ساعت است. باتری این خودرو می تواند توسط یک سوکت کاملا استاندارد در عرض دو ساعت کاملا شارژ شود. هنگامی که ایده ی دینامیکی کار آمد در دو سال گذشته در شهر فرانکفورت کشور آلمان مطرح شد، این مو ضوع نیز مطرح بود که با اجرا سازی این طرح می توان به میزان قدرت 328 اسب بخار برسد و نیز بتواند از 0 تا 60 مایل را در کمتر از 4.8 ثانیه شتاب گیرد. در آن ایده آمده بود که با عملیاتی کردن این طرح می توان به اقتصاد سوختی 75.1 مایل بر اساس یک گالن از سوخت رسید.

[تصویر: zn0j66i2e7ei697pv3n.jpg]

بر اساس اعلام رسمی خود شرکت خودرو سازی بی ام و این دو خودرو ی الکتریکی مدرن و اسپورت دو سه سال آینده به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد. به طور دقیق تر آنان اعلام کردند که خودروی آی تری تا سال 2013 و خودروی آی ایت تا اواسط سال 2014 به بازار عرضه خواهد شد .
[تصویر: 3a22aooh7jrnaep8pyi.jpg]
منبع: reviews.cnet





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن