تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شهرستان خاش: از سرمايه‌گذاران خصوصي در زمينه گردشگري خاش حمايت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان خاش: از سرمايه‌گذاران خصوصي در زمينه گردشگري خاش حمايت مي‌شود
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان خاش گفت: دولت با فراهم كردن امكانات زيربنايي از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در زمينه گردشگري خاش حمايت مي‌كند.


رحمدل بامري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: با سرمايه‌گذاري‌هاي دولت و بخش خصوصي در بخش گردشگري شهرستان خاش و نيز شناسايي برخي جاذبه‌هاي ديدني ناشناخته به‌ويژه در منطقه تفتان، بخش گردشگري در اين شهرستان فعال مي‌شود.
وي گفت: با توجه به اينكه جاذبه‌هاي ديدني فراواني در دامنه و ارتفاعات قله 4 هزار و 50 متري تفتان بعنوان بام شرق ايران وجود دارد اين منطقه يكي از مناطق نمونه گردشگري كشور مطرح است و نظر دولت هم بر اين است كه بيشترين سرمايه‌گذاري‌ها در اين منطقه انجام شود.
فرماندار خاش افزود: دولت با فراهم كردن امكانات زيربنايي در تفتان به‌ويژه در منطقه دشت دغال ضمن حمايت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي، كار احداث دهكده‌ها و استراحتگاه‌هاي متعدد توريستي، احداث پيست اسكي و نصب تله‌كابين براي فعال كردن گردشگري اين منطقه را در دستور كار قرار دارد.
وي خاطر‌نشان كرد: درياچه طبيعي سردريا، آبشارها، چشمه‌هاي آب سرد و گرم و باغات متعدد در دامنه‌هاي تفتان از ديگر جاذبه‌هاي مهم توريستي در اين منطقه به شمار مي‌رود كه در صورت سرمايه‌گذاري بر روي آنها، زمينه جذب انبوه گردشگران داخلي و خارجي در اين منطقه فراهم مي‌شود.
بامري با اشاره به اينكه ده‌ها ميليارد تومان اعتبار براي سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري تفتان و فعال كردن اين صنعت مورد نياز است، گفت: به‌زودي كار مطالعه طرح جامع گردشگري شهرستان خاش آغاز مي‌شود و اداره كل ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان متعهد شده در صورت پيش‌بيني اعتبارات مورد نياز، بخش گردشگري را در اين منطقه فعال كند.
وي افزود: همه‌ساله جمع كثيري از گردشگران داخلي و خارجي از آثار و جاذبه‌هاي مختلف طبيعي و تاريخي شهرستان خاش ديدن مي‌كنند.
وي گفت: استفاده از توانمندي‌هاي بخش كشاورزي و صنايع دستي نقاط مختلف اين شهرستان در كنار بخش گردشگري از اولويت‌هاي مهم دولت در راستاي جذب گردشگران به شمار مي‌رود.
فرماندار خاش اظهار داشت: وجود قله آتشفشاني نيمه‌فعال تفتان و جاذبه‌هاي ديدني آن، گل فشان پيرگل به عنوان يكي ديگر از پديده‌هاي طبيعي در منطقه گونيچ، چشمه‌هاي متعدد آب گرم و سرد، غارها، رودخانه‌ها و آبشارها و درياچه طبيعي سردريا با قابليت قايق‌سواري در تفتان از جمله مناطق ديدني تفتان است.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن