تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806983092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهاد رهبر:مديريت در دانشگاه تهران دچار انقطاع نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهاد رهبر:مديريت در دانشگاه تهران دچار انقطاع نمي شود
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس دانشگاه تهران گفت: مديريت دانشگاه تهران دچار انقطاع نمي شود و دانشگاه همچنان از حضور و تجربه اساتيد باسابقه و بازنشسته خود بهره مي گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج فرهاد رهبر ظهر امروز در آيين توديع و معارفه رئيس پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران گفت: در مديريت دانشگاه تهران دچار انقطاع نمي شويم و همچنان از خدمات دكتر عباسعلي زالي رئيس سابق پرديس كشاورزي و منابع طبيعي بهره مند مي شويم.

وي افزود: دانشگاه تهران به لحاظ مكاني پرديس هاي متفاوتي شامل كشاورزي، دامپزشكي، محيط زيست، ماشين آلات كشاورزي و ... دارد كه هريك در عين استقلال در بحث آموزشهاي كشاورزي موضوع واحدي را دنبال مي كنند و نبايد با چند استاندارد، برنامه هاي آموزشي خود را طراحي و اجرا كنند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در اين راستا كميسيون مشورتي تخصصي كشاورزي با هدف سياستگذاري و نظارت بر اجراي سياست هاي پژوهشي در دانشگاه تهران تشكيل شده است به نحوي كه اگر رشته درسي واحدي در دو مجموعه پرديس با مواد درسي يكسان ارائه شود نبايد داراي دو استاندارد متفاوت باشد.

رهبر يادآور شد: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته تلاش مي شود اختيارات مالي، پژوهشي و اجرايي به پرديس هاي دانشگاه تهران اعطا شود و با نظارت هاي ستادي قوي پرديس هاي اين دانشگاه از يك استاندارد واحد بهره مند شوند.

پرديس ها لايه مديريتي جديدي ايجاد نمي كنند

رئيس دانشگاه تهران عنوان كرد: پرديس هاي دانشگاه تهران كه به لحاظ موقعيت جغرافيايي پراكنده هستند لايه مديريتي جديدي به مديريت دانشگاه تهران اضافه نمي كنند بلكه فقط ناظر و رابط ستاد عالي دانشگاه محسوب مي شوند و در سياست هاي كلي دانشگاه كاملا هماهنگ عمل مي كنند.

رهبر ادامه داد: در كميسيون مشورتي تخصصي كشاورزي علاوه بر پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران ديگر واحدهاي مرتبط با بخش كشاورزي نيز دراين بخش سياست گذاري مي كنند.

خودكفايي در توليد با افزايش بهره وري حاصل مي شود

رهبر در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: خودكفايي با افزايش بهره وري حاصل مي شود و در سالي كه جهان با خشكسالي مواجه است و در شرايطي كه در سراسر دنيا قيمت غذا افزايش يافته، آثار سوء ناشي از اين خشكسالي به كشور فشار وارد نكرده است.

وي تاكيد كرد: اين مجموعه وظيفه توليد تكنولوژي غذا و روزآمد كردن آن، توليد علم و دانش براي حل مسائل و نيازهاي ملي را عهده دار است و بايد فراتر از دانش دنيا حركت كند.

آموزش پژوهش محور و پژوهش هدفمند بايد هدف اصلي آموزش عالي قرار گيرد

اين مسئول خاطرنشان كرد: دانشگاه بايد آموزش پژوهش محور و پژوهش هدفدار را در دستور كار خود قرار دهد و در اين مسير نبايد از دولت توقع كمك مالي داشته باشد از طرفي دانشگاه مي تواند با پيشرفت در دانش و تكنولوژي از وابستگي روزافزون كشور به درآمدهاي نفتي بكاهد و فروش دانش و تكنولوژي را جايگزين آن كند و صادركننده دانش و تكنولوژي به سراسر دنيا باشد.

فرهاد رهبر در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اهميت و قدمت مجموعه پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران مستقر در كرج گفت: اين دانشگاه با دارا بودن قدمتي بيشتر از دانشگاه تهران، بهره مندي از اساتيد برجسته، هيئت علمي مجرب و متخصص و تعداد زياد دانشجويان مقطع تحصيلات تكميلي و كارشناسي مجموعه اي منحصر به فرد است و مسئولان محلي و ملي هريك توقعات و انتظارات خاص خود را از اين مجموعه دارند.

وي در پايان طي حكمي از زحمات دكتر عباسعلي زالي رئيس سابق پرديس كشاورزي و منابع طبيعي تقدير و در حكم جداگانه اي محمدحسين اميد را به رياست پرديس منصوب كرد و تصريح كرد: از زالي خداحافظي نخواهيم كرد و اين مجموعه همچنان از خدمات ارزنده وي بهره مند خواهد شد.

در اين مراسم مقامات شهر كرج از جمله امام جمعه، شهردار و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و تني چند از مسئولان شهري با اهداي تقديرنامه از زحمات دكتر زالي تقدير كردند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن