تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821384008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامانه مديريت آموزشي در دانشگاه هاي علوم پزشكي نصب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سامانه مديريت آموزشي در دانشگاه هاي علوم پزشكي نصب شد
مسوول خدمات ماشيني معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: سامانه مديريت آموزشي - سما - در همه دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور نصب شد.


"فرشيد منجمي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت:‌ ساماندهي وضعيت آموزش، اعمال قوانين يكسان آموزشي، تسهيل انجام امور جاري دانشگاه ها و تسريع در دسترسي به اطلاعات از جمله اهداف "سما" است.
وي گفت:‌ با استفاده از اين نرم افزار، انتخاب رشته دانشجويان به صورت ديجيتالي انجام مي شود .
مسوول خدمات ماشيني معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: در هماهنگي هاي به عمل آمده با سازمان سنجش، مشخصات پذيرفته شدگان سال جديد دانشگاه هاي علوم پزشكي دريافت شد و كارشناسان در حال انتقال اطلاعات دانشجويان جديد به سيستم مديريت آموزشي - سما - هستند.
"منجمي" با بيان اينكه "سما تحت وب است"، اظهار داشت:‌ به عنوان نمونه در اين سامانه براي اساتيد علوم پزشكي امكاناتي در نظر گرفته شده تا آنان بتوانند، نمرات دانشجويان را وارد سامانه كرده و نيازي به مراجعه به دانشگاه نباشد.
وي افزود: همچنين ‌دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي مي توانند با نام كاربر و شمار رمز توسط اين سامانه نمرات خود را مشاهده كنند و اعتراضات نيز از طريق سامانه قابل انتقال است.
مسوول خدمات ماشيني معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به روز بودن اطلاعات را از امتيازات اين سامانه برشمرد و گفت:‌ اطلاعات به روز مي تواند به كارشناسان در برنامه ريزي هاي آموزشي ياري كند.
"منجمي" در رابطه با سامانه سما گفت: شناسه كاربري يا كدينگ دانشگاه هاي علوم پزشكي يكسان شده و تا يك ماه ديگر در بانك اطلاعاتي دانشگاه ها ارايه مي شود.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن