تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختتاميه فعاليت هاي تابستاني نماز ويژه كاركنان واحد علوم و تحقيقات برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اختتاميه فعاليت هاي تابستاني نماز ويژه كاركنان واحد علوم و تحقيقات برگزار شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: در تابستان سال جاري برنامه اولين كارگاه آموزشي نماز ويژه كاركنان با حضور 74 نفر ارائه شد و كاركنان در تمام سطوح توانستند يك دوره كارگاه آموزشي نماز را بگذرانند.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" دكتر خليل علي محمد زاده معاون فرهنگي در مراسم اختتاميه فعاليت هاي تابستاني نماز ويژه كاركنان گفت: نمي توان در رابطه با وضع موجود يك سازمان تحليل كرد بدون اينكه بدانيم رسالتش چيست؟ ارزشهاي مورد احترام آن چيست؟ آرزوهاي آينده اش كدام است؟ و چه اهدافي را مديران ارشد اجرايي آن ترسيم كرده اند؟
وي گفت: كاركنان دانشگاه بايد از رسالت، دورنما، ارزش ها و اهداف دانشگاه مطلع باشند و در مسير عمل به آن ها قرار گيرند.
معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات ادامه داد: رسالت يعني فلسفه وجودي سازمان . بنابراين اگر بخواهيم رسالت دانشگاه آزاد اسلامي را تعريف كنيم يكي از آنها آموزش و ديگري پژوهش است. تلاش در باب توسعه آموزش عالي، خدمت رساني به تخصص هاي مختلف جامعه، تربيت نيروي انساني براي جامعه و كوشش در مسير تبلور ارزشهاي اسلامي در جامعه از طريق تعاليم دانشگاهي از ساير موارد است.
محمدزاده افزود: همه در تلاش هستيم جامعه ايران به توسعه برسد. اگر در مدل توسعه از پايين به بالا نگاه كنيم اول آموزش است،تا تحول فردي ايجاد شود براي تحول فردي غير از آموزشهاي كلاسيك، نيازمند آموزش اخلاقي، ديني و فرهنگي هستيم.
اگر آموزش و پرداختن به اين سه مفهوم اتفاق افتاد، تحول فردي صورت گرفته و بعد تحول فرهنگي اتفاق مي افتد كه اين تحول فرهنگي در تمام شئونات جامعه نمود پيدا مي كند.
وي گفت: در بستر تحول فرهنگي، تحول در جنبه هاي مختلف اجتماعي، سياسي، اقتصادي، علمي و تكنولوژي امكان پذير مي شود.
معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات در بخش ديگري از سخنان خود با بيان نقش نماز و اثرات آن در زندگي اجتماعي تصريح كرد: همه مسئولين و كاركنان در رابطه با اقامه نماز مسئول هستند بنابراين بايد كوشيده شود تا نمازخانه ها بيش از گذشته شاهد استقبال كنندگان از نماز جماعت باشد.
محمدزاده ادامه داد: مقام معظم رهبري مي فرمايند " مسائل فرهنگي تنفس جامعه است" يعني هميشه و هر لحظه به آن احتياج داريم و همگان بايد براي استشمام رايحه خوش و سالم تلاش شايسته داشته باشند.
وي با بيان اين مطلب كه دانشگاه داراي سه ركن استاد، كارمند و دانشجو است، افزود: اگر به دنبال تحول در رفتار دانشجويان هستيم،بايد اساتيد و كاركنان سازندگي لازم را داشته باشند تا در وهله اول محيط مناسب آموزشي و فرهنگي خود با دانشجو ارتباط لازم را برقرار كند و آنگاه در چنين بستري ارتباطات خوب انساني شكل بگيرد.
محمدزاده از لزوم برگزاري جلسات پرسش و پاسخ مسئولين با دانشجويان در واحد علوم و تحقيقات خبر داد و گفت: بايد فاصله بين كارمند و مسئولين از بين برود تا برقراري ارتباط راحت تر صورت گيرد و ساماندهي امور بهتر شود.
حجت الاسلام حسين واعظي نژاد رئيس اداره فوق برنامه نيز در ادامه اين مراسم گفت: يكي از وظايف و دغدغه هاي خانواده ها بايد تشويق كودكان به نماز باشد.به هيچ وجه نمي توان از مسئله نماز غافل شد زيرا كه تمام آثار و زيبايي ها در نماز است.
وي خاطر نشان كرد: در تابستان سال جاري برنامه اولين كارگاه آموزشي نماز ويژه كاركنان با حضور 74 نفر ارائه شد و كاركنان در تمام سطوح توانستند يك دوره كارگاه آموزشي نماز را بگذرانند. از ميان شركت كنندگان 6 نفر به عنوان برگزيده انتخاب شدند. لازم به توضيح است دوره هاي آتي اين كارگاه آموزشي انشاالله ادامه پيدا خواهد كرد. همچنين مسابقه نقاشي براي كودكان كاركنان با موضوعيت نماز برگزار شد كه 17 نفر برگزيده شدند.
واعظي نژاد از برگزاري مسابقه ويژه اي با عنوان نماز و خانواده در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: در مسابقه قرآن و احكام نيز كه در تابستان امسال در اين دانشگاه برگزار شد 4 نفر برگزيده شدند.
در پايان اين مراسم به نفرات برگزيده كلاس هاي نماز و احكام ،مسابقه نقاشي كودكان كاركنان، مسابقه قرآن و مسابقه ماه رجب جوايزي اهداء شد./د/207/120
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن