تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با همكاري سازمان سنجش و موسسه پژوهش و برنامه‌ريزي آموزش عالي؛ دور جديد انتشار مجله علمي ترويجي «نامه آموزش عالي» آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با همكاري سازمان سنجش و موسسه پژوهش و برنامه‌ريزي آموزش عالي؛ دور جديد انتشار مجله علمي ترويجي «نامه آموزش عالي» آغاز شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي - آموزشي

با همكاري سازمان سنجش آموزش كشور و موسسه پژوهش و برنامه‌ريزي آموزش عالي دور جديد انتشار مجله علمي ترويجي «نامه آموزش عالي» آغاز شد.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر پرند سردبير فصلنامه «نامه آموزش عالي» با اعلام اين مطلب، گفت: دور جديد انتشار مجله «نامه آموزش عالي» با همكاري سازمان سنجش آموزش كشور و موسسه پژوهش و برنامه‌ريزي آموزش عالي در حيطه‌هاي مرتبط با نظام آموزش عالي از قبيل رسالت، اهداف، سياستها، ‌نظام تضمين كيفيت، سنجش و اندازه گيري، ارزشيابي عملكرد، آزمونهاي دانش و مهارت، رهبري و مديريت، توسعه فناوري اطلاعات، برنامه‌ريزي آموزشي، مطالعات تطبيقي و آينده‌پژوهي نظام آموزش عالي منتشر شده است.

وي هدف از انتشار «نامه آموزش عالي» را اطلاع رساني و انتشار دانش مورد نياز اعضاي هيات علمي،‌دانشجويان، دانش‌آموختگان، كارشناسان، محققان و متخصصان آموزش عالي، مديران دانشگاهي و سياستگذاران نظام آموزش عالي دانست و افزود: اين نشريه در گذشته با روش علمي آموزشي منتشر مي‌شد كه در حال حاضر به روش علمي ترويجي تغيير يافته است.

دكتر پرند در خصوص محتواي نخستين شماره از دور جديد انتشار مجله «نامه آموزش عالي»، گفت: در اين شماره هفت مقاله علمي پيرامون مباحث مديريت دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي، ‌سنجش، ارزشيابي دروني، ‌ارزشيابي عملكرد، ‌آزمون سراسري و كارآفريني در نظام آموزش عالي به چاپ رسيده است.

سرپرست مركز مطالعات، تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش از اساتيد، پژوهشگران، دانشجويان، ‌كارشناسان و ساير علاقمندان حوزه آموزش عالي دعوت كرد تا مقالات و يافته‌هاي علمي خود را جهت انتشار در شماره دوم مجله «نامه آموزش عالي» به دفتر اين نشريه ارسال كنند.

وي با اشاره به موضوعات و محورهاي انتشار مجله «نامه آموزش عالي»، تصريح كرد: رسالت‌ها، اهداف و سياست‌هاي آموزش عالي، نظام تضمين كيفيت در آموزش عالي، نظام برنامه‌ريزي توسعه آموزش عالي، سنجش و اندازه‌گيري آموزش عالي، ارزشيابي عملكرد نظام آموزش عالي، كارآفريني در آموزش عالي، توسعه منابع انساني در آموزش عالي، آزمونهاي دانش و مهارت، استعداد و صلاحيت، رهبري و مديريت در نظام آموزش عالي، توسعه فناوري اطلاعات در آموزش عالي، اقتصاد آموزش عالي، برنامه‌ريزي آموزشي و درسي در آموزش عالي، هدايت استعدادها به سمت نيازهاي توسعه كشور، آموزش عالي، جامعه و توسعه ملي، آينده پژوهي در آموزش عالي و آموزش عالي و همكاريهاي بين‌المللي برخي از اين موضوعات است.

دكتر پرند در خاتمه از علاقمندان دعوت كرد تا مقالات خود را با توجه به موضوعات اشاره شده ضمن رعايت اصول نگارش مقالات علمي به نشاني [email protected] و يا به نشاني سازمان سنجش آموزش كشور ارسال كنند.

انتهاي پيام
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن