تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816507370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// تعزيه اي شده اين طنز اصلاحات// ابرمرد اصلاحات بالاخره پيدا شد!// افطاري شيطان!// آفرين! ديگران هم ياد بگيرند!// تير كاخ سفيد به سنگ خورد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// تعزيه اي شده اين طنز اصلاحات// ابرمرد اصلاحات بالاخره پيدا شد!// افطاري شيطان!// آفرين! ديگران هم ياد بگيرند!// تير كاخ سفيد به سنگ خورد
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (23 شهريور)، چند خبر ويژه دارد.

تعزيه اي شده اين طنز اصلاحات(خبر ويژه)

طنزنويس روزنامه زنجيره اي اعتمادملي مي گويد مقاله اش در دعوت از خاتمي براي نامزدي را هيچ يك از روزنامه هاي اصلاح طلب چاپ نكرده اند.

ابراهيم رها مي گويد: اين نامه را به دو روزنامه اصلاح طلب دادم متاسفانه هيچ كدام حاضر به چاپ نشدند. يكي از اين روزنامه ها به دليل اين كه نامه من به خاتمي با سياست هاي روزنامه همخواني ندارد، از چاپ آن خودداري كرد و روزنامه ديگر هم كه روزنامه خودم است و به صورت هفتگي در اين روزنامه مطلب مي نويسم، به دليل اين كه مدير مسئول آن عضو يكي از احزاب اصلاح طلب است و كانديداي آنها نيز شخص ديگري است، از انتشار نامه من به خاتمي خودداري كرد. واقعيت اين است كه اكنون آمدن خاتمي با اهداف حزبي برخي مطبوعات اصلاح طلب ما همخواني ندارد.

گفتني است وي در مقاله (نامه) مورد بحث، اطرافيان خاتمي را «بي حال» توصيف كرد و نوشته بود: گروه بي حال كه دور و اطرافيان خودت هستند و عناصر موسوم به اصلاح طلب، رفتار سياسي اين دوستان هم در اين حد است كه تسبيح دست گرفته اند و با رد كردن دانه ها زير لب مي گويند «مياد، نمياد...!» و منتظرند ببينند چه مي شود! زهي پشتكار، به به از اين همه فعاليت. به قول اهالي علوم پلوتيك، ايول!

وي در پايان نامه اش درباره خاتمي و بي حالي طيف اصلاح طلب مي نويسد: هر بار كه از تو طنز نوشته ام، شده ذكر مصيبت! گند مي زني به طنز آدم! آه!

ابرمرد اصلاحات بالاخره پيدا شد!(خبر ويژه)

بالاخره پس از مدت ها تكاپو و مجادله، ابرمرد اصلاحات پيدا شد.

قاسم شعله سعدي نماينده اسبق شيراز در مجلس در جمع تعدادي از اصلاح طلبان گفته است: «اصلاح طلبان بايد يك ابر مرد را براي انتخابات رياست جمهوري برگزينند كه بتواند با اختلاف بالاي 8 ميليون راي پيروز شود». به گزارش «عصر ايران» وي همچنين خاطرنشان كرد: البته كسي كه به عنوان نامزد اصلاح طلبان انتخاب مي شود بايد كسي باشد كه اگر آمد، اصلاحات را عملي كند نه اينكه «تداركاتچي» باشد و البته چنين فردي را حتماً رد صلاحيت خواهند كرد. بنابراين اصلاح طلبان بايد بر روي اين شرط اجماع و تهديد كنند كه در صورت رد صلاحيت شدن اين فرد انتخابات تحريم خواهد شد.

وي اضافه كرد: اصلاح طلبان بايد تعقل كنند كه اگر وضع فعلي به وجود آمده، چه كسي مقصر است و اگر به دنبال سهم خواهي در قدرت هستند، بايد سهم خواهي در مسئوليت هم داشته باشند كه هر كدام از آنها در به وجود آمدن وضع فعلي چقدر مسئول هستند.

بعد از پايان سخنان شعله سعدي اكثر حاضران كه منتظر بودند شعله سعدي نام آن «ابرمرد»ي را كه براي شركت در انتخابات رياست جمهوري مد نظرش بود بيان كند، با صداي بلند از او خواستند نام اين ابرمرد را اعلام كند. شعله سعدي كه همچنان روي سن بود گفت: خودم كانديدا مي شوم، با كسي كه تعارف نداريم.

افطاري شيطان!(خبر ويژه)

رئيس رژيم صهيونيستي به افتخار بهائيان و يك عرب فلسطيني پشيمان از مبارزه ضيافت افطار ترتيب داد!

به گزارش سايت وزارت خارجه اسرائيل، «شيخ نمر درويش» كه در اين ضيافت شركت داشت، در دوران نوجواني و جواني با اسرائيل مبارزه مي كرد اما پس از شناسايي و بازداشت، زنداني شد. او خود مي گويد در دوران زندان، دستخوش دگرگوني عميق در انديشه ها شد و دريافت كه در دموكراسي اسرائيل]!؟[ از راه تلاش اجتماعي و سياسي مي توان به اهداف رسيد و امتيازات مهمي براي اعراب به دست آورد.»

سايت مذكور به گوشه اي ولو كوچك از آن امتيازات اشاره نكرد اما از قول نمر درويش نوشت «همين واقعيت ساده كه رئيس جمهور پرز، اعراب اسرائيل را به افطار دعوت مي كند و ماه رمضان را به آنها تبريك مي گويد نشان تساوي حقوق در اسرائيل است.

وي و سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي به انسان هاي بيگناهي كه هر روز توسط دژخيمان اشغالگر به خاك و خون كشيده مي شوند اشاره نكرد.

ابطحي: آمدن روحاني قطعي است مگر...(خبر ويژه)

محمدعلي ابطحي به نقل از ياسر هاشمي از قطعي بودن تصميم حسن روحاني براي نامزدي انتخابات رياست جمهوري خبر داد.

وي مي نويسد: در حاشيه مراسم سالگرد شهادت آيت الله صدوقي ياسر هاشمي پسر آقاي رفسنجاني هم بود. تأييد مي كرد كه دكتر روحاني تصميم قطعي گرفته كه خود را كانديدا كند.

گفتم لابد دوستان شما هم از ايشان حمايت مي كنند. پرسيدم اگر آقاي خاتمي هم بيايد باز هم روحاني مي آيد و شما هم از ايشان حمايت مي كنيد؟ گفت نه. آمدن روحاني درصورتي است كه خاتمي نيايد. متلكي هم به ماها پراند. گفت ما مي گوئيم اگر آقاي خاتمي بيايد حمايت مي كنيم و كنار مي كشيم و شماها گفتيد آقاي هاشمي در انتخابات بيايد و وقتي آمد تنهايش گذاشتيد و كلي تخريب كرديد. حرف توي حرف آوردم...

مشروط كردن نامزدي روحاني به نامزدي يا عدم نامزدي خاتمي در حالي است كه حاميان وي قصد دارند در صورت آمدن روحاني بر عضويت وي در جامعه روحانيت مبارز هم تاكيد كنند.

رأي دهنده ها پوپوليستند بي انگيزه ها، اصلاح طلب!(خبر ويژه)

عضو مركزيت جبهه مشاركت نسبت به بي انگيزگي حاميان اصلاح طلبان ابراز نگراني كرد.

علي تاجرنيا در گفت وگو با فرارو تاكيد كرد: با نگاهي به تجربه انتخابات هاي گذشته مي توان گفت حاميان اصلاح طلبان دچار نوعي بي انگيزگي و رخوت براي حضور در عرصه هاي سياسي و به خصوص انتخابات شده اند و اين نگراني جدي است.

وي در عين حال شركت كنندگان در انتخابات را داراي نگاه هاي پوپوليستي! خواند و گفت: نگراني در انتخابات از اين است كه در شرايط فعلي عرصه تصميم گيري محدود به اقشاري در جامعه مي شود كه عمدتا داراي نگاه هاي پوپوليستي هستند.

دو سر بدبختي يك سر بيچارگي!(خبر ويژه)

فراطيون ادوار تحكيم، بسيج مردم از طريق خاتمي را ناممكن و روي كارآمدن كساني چون خاتمي و كروبي را «بدبختي بزرگ» تلقي مي كنند.

حسن زيدآبادي عضو مركزيت گروهك ادوار تحكيم با اشاره به سخنان بهزاد نبوي مبني بر اينكه « هر فردي با هوش متوسط مي فهمد كه آقاي خاتمي بهترين گزينه براي انتخابات است، مي نويسد: بايد پذيرفت كه امروز دنباله روي از هوش متوسط نتيجه اي جز سوزاندن مهره ارزشمندي چون سيدمحمد خاتمي ندارد، بايد قبول كرد كه افكارعمومي و تلقي عمومي مردم از سياست و عملكرد اصلاح طلبان به گونه اي نيست كه با شعار پيروي از خط امام و سخنان روشنفكر مآبانه آقاي خاتمي بتوان خيل عظيمي را به پاي صندوق هاي راي كشاند. انتخابات بهار آينده در ايران تنها زماني فرصت بازي به اصلاح طلبان را مي دهد كه آنها به امر انتخابات به مثابه يك «مجادله سياسي» بنگرند.»!

وي نامزدي خاتمي را «تنوري براي آتش كشيدن به اندك اميدهاي اصلاحات» مي خواند و مي افزايد: اصلاحات با خاتمي به دست نمي آيد و اين را نيز هر هوش متوسطي مي فهمد. هر هوش متوسطي مي فهمد كه راضي كردن خاتمي براي انصراف و يا... پيش و پس از انتخابات آسانترين شيوه براي هسته اصلي قدرت است. پس چه بهتر كه اصلاح طلبان پيشرو بعد از آنكه احتمالا منتفي شدن حضور آقاي خاتمي در انتخابات رياست جمهوري قطعي شد، شعار «يا خاتمي يا هيچ كس» را كناري گذارده و با اعتقاد راسخ به شعارهايي كه دوازده سال پيش سر داده و براي آن هزينه هاي گزافي نيز پرداخت كردند، چهره اي چون عبدالله نوري را پيش كشند.

احمد زيدآبادي دبير ادوار تحكيم هم طي تحليلي تاكيد كرد: ورود يك اصلاح طلب چه از جنس آقاي خاتمي و چه از نوع آقاي كروبي به كاخ رياست جمهوري در واقع آغاز يك بدبختي بزرگ است و اصلاح طلبان بايد به شكل اجمالي از عبدالله نوري حمايت كنند.

ادوار تحكيم در سال هاي حاكميت اصلاح طلبان رونق گرفت و برخي مشاركتي ها- مانند تاجرنيا، حقيقت جو، موسوي خوئيني و... - سابقاً عضو آن بودند.

آفرين! ديگران هم ياد بگيرند!(خبر ويژه)

اظهارات حسن روحاني مبني بر از دست دادن فرصت طلايي درحوزه سياست خارجي كه در مراسم افطاري حزب اعتدال و توسعه ايراد شده بود مورد استقبال شديد رژيم صهيونيستي قرار گرفته است.

در همين راستا سايت وزارت خارجه اين رژيم كه بازتاب دهنده نظرات مسئولين رژيم غاصب قدس مي باشد نوشته: حسن روحاني در ديداري كه با جمعي از فعالان حزب اعتدال و توسعه داشت، ازجمله گفت: «دولت نهم در سه سال گذشته نتوانست به خوبي از فرصت هاي طلايي كه براي نظام و كشور در شرايط خاصي ايجاد شده بود استفاده كند».

اين سايت در ادامه حمايت از سخنان روحاني آورده است: اهميت سخنان روحاني (دبير پيشين شوراي عالي امنيت ملي- كه مسئول مذاكرات اتمي ايران با كشورهاي خارجي در دولت خاتمي بود) به ويژه در آن است كه وي همچنان در شوراي عالي امنيت ملي است و رياست مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام را نيز به عهده دارد و همزمان عضو مجلس خبرگان رهبري و عضو جامعه روحانيت مبارز نيز مي باشد.

ادعاهاي حسن روحاني كه مورد استقبال محافلي نظير وزارت خارجه رژيم صهيونيستي قرار گرفته، درحالي عنوان مي شود كه در دوره مديريت وي بر پرونده هسته اي عملاً در ازاي حدود 3سال تعليق تمام فعاليت هاي اتمي، طرف اروپايي به هيچ يك از تعهدات خود عمل نكرد.

تير كاخ سفيد به سنگ خورد(خبر ويژه)

كشورهاي چين و روسيه با درخواست آمريكا از شوراي امنيت سازمان ملل در مورد اجراي تحريم هاي مالي جديد عليه ايران مخالفت كردند.

به گزارش «العالم» روسيه و چين پنجشنبه با درخواست «زلماي خليل زاد» سفير آمريكا در سازمان ملل متحد مبني بر اعمال محدوديت مالي جديد عليه ايران به علت پرونده هسته اي اين كشور مخالفت كردند.

سفير آمريكا در سازمان ملل متحد از اعضاي شوراي امنيت سازمان خواسته بود به تحريم هاي مالي عليه ايران رأي مثبت بدهند. بنابراين گزارش، آمريكا، انگليس و فرانسه فهرستي از شعب بانك هاي ايراني در خارج به كميته تحريم ها ارائه كرده اند تا هرگونه مبادلات بانكي را كه ممكن است به خريدهاي خارجي ايران ارتباط داشته باشد، كنترل كند.

سفير آمريكا در سازمان ملل متحد به دنبال مخالفت روسيه با اعمال تحريم هاي مالي جديد عليه ايران در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه مسئله گرجستان بر موضع روسيه درباره ايران تاثير گذاشته است. خليل زاد گفت: پيامدهاي مسئله گرجستان ظاهراً بر موضع گيري هاي روسيه در ارتباط با مسائل ديگر هم اثر گذاشته كه باعث تاسف واشنگتن است.

وي گفت: اعضاي شوراي امنيت پيش از اين بر سر اين مسئله كه برنامه هسته اي ايران تهديدي عليه صلح و امنيت جهان است، يك صدا بودند و با هم اتفاق نظر داشتند
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن