تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين روز هفته سوم ليگ هندبال - ميزبانى خوش يمن براى بالانشينان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اولين روز هفته سوم ليگ هندبال - ميزبانى خوش يمن براى بالانشينان
مريم عالى زاده

بالانشينان ليگ هندبال باز هم بزرگى كردند. روز پنجشنبه ميزبانى براى دو تيم سپاهان و پارس جنوبى قهرمان و نايب قهرمان ليگ برتر هندبال حسابى خوش يمن بود. زردپوشان اصفهانى بعد از شكست دادن ذوب آهن و گچ فارسان شهركرد، مقابل ابومسلم، تيم جوان و با انگيزه اى كه در همين روزهاى ابتدايى ورودش به ليگ برتر، مدعى هم نشان داده، باز هم به پيروزى رسيدند تا باز هم جايشان را در صدر جدول محكم تر كنند. شاگردان محسن طاهرى در اين مسابقه با اختلاف ۶ گل حريف خود راشكست دادند و دو امتياز كامل را مال خود كردند اما در ديگر بازى روز پنج شنبه تنها تيم تهرانى ليگ در ميزبانى از تيم آلومينيم اراك سنگ تمام گذاشت و ۳۱-24 حريف اراكى خود را شكست داد تا همچنان به خاطر تفاضل گل بهتر رقيب اصلى اش سپاهان در رده دوم جدول باشد.

محسن طاهرى: ابومسلم مى تواند رقيب سپاهان باشد
سرمربى سپاهان بعد از ادامه صدرنشينى تيمش و پيروزى مقابل ابومسلم سبزوار مى گويد: بازى خيلى خوبى بود. ابومسلم هرچند كه يك تيم تازه وارد است اما نشان داده كه مثل ذوب آهن با بازيكنان خوبى به ليگ آمده، با حضور اين تيم ها قطعا امسال شرايط ليگ برتر بهتر از سال هاى قبل مى شود. ابومسلم با تلفيقى از بازيكنان باتجربه و جوان بازى خوبى به نمايش گذاشت. بازيكنان جوان اين تيم نشان دادند كه نترس هستند و جوياى نام.
محسن طاهرى درباره پيروزى تيمش مى گويد: ما مى دانستيم كه برنده ايم. بازى سپاهان نوين مقابل مقابل ابومسلم را ديده بوديم، تيم را مى شناختيم اما تيم يك مشكل دارد. بچه هاى ما با توجه به ميانگين سنى شان شرايط روحى خاصى دارند، وقتى جلو مى افتند، فكر مى كنند بازى را بردند، همين باعث مى شود برترى خودشان را از دست بدهند و در دقايقى از بازى از حريف گل بخورند. قطعا با تغيير اين روحيه در بين بازيكنان مان، شرايط سپاهان بهتر از اين مى شود.
سرمربى سپاهان از ابومسلم به عنوان يكى از مدعيان ليگ و رقباى تيمش نام مى برد و مى گويد: اگر اين تيم به مشكل مالى نخورد، صددرصد با نفراتى كه دارد، تيم خيلى خوبى مى شود. به جز پارس جنوبى و ذوب آهن، ابومسلم امسال يكى از رقيبان خواهد بود.
سپاهانى ها به ادامه روند پيروزى شان در ليگ اميدوارى زيادى دارند. طاهرى مى گويد: با اضافه شدن حجت صفرى صددرصد شرايط مان بهتر مى شود. در پست بغل چپ ما فقط سعيد پورقاسمى را داشتيم كه حالا با آمدن صفرى وضعيت مان بهتر مى شود. ضمن اينكه مى توانيم از ا... كرم استكى در پست اصلى اش استفاده كنيم و روند بازى هايمان بهتر شود. علاوه بر اين روى بازيكنان خارجى برنامه ريزى كرديم كه اگر به تيم اضافه شوند و با نفرات ديگر به هماهنگى برسند، اميدوارى ما بيشتر مى شود.
قاسم شعبان پور: جنگيديم، اما كم آورديم
سرمربى ابومسلم بعد از باخت تيمش مقابل سپاهان، از عملكرد شاگردانش راضى است. او مى گويد: بازى خيلى سنگينى بود هم براى ما هم براى سپاهان. نيمه اول را حريف با دو گل به رختكن رفت، اما تا اواسط نيمه دوم بازى مساوى بود. بچه هاى ما خوب بازى كردند اما حريف تجربه و سرعت ضد حملات سپاهان نشدند. مى دانستيم آنها در شروع مجددها و ضد حملات خوب كار مى كنند، جنگيديم اما از نظر بدنى كم آورديم. ضمن اينكه در زدن ضربات آخر اشتباه كرديم. فولادى ها با ۱۲-10 بازيكن ملى پوش تجربه خيلى خوبى دارند، ضمن اينكه با انجام تمرينات خوب پيش از شروع فصل، با آمادگى شروع كردند.
شعبان پور بعد از مصاف با حريف صدرنشين و واگذار كردن امتياز مسابقه مى گويد: حق سپاهان برد بود. ما دير شروع كرديم اما هفته به هفته بهتر مى شويم. حالا هم از شكست مقابل سپاهان درس گرفتيم كه در بازى بعدى به كارمان مى آيد. سعيد برخوردارى دروازه بان سپاهان واقعا خوب كار كرد. او موقعيت هاى تك به تك زيادى را از ما گرفت اما در جريان مسابقه عملكرد ما خوب بود.
سرمربى ابومسلم درباره ادامه رقابت هاى ليگ برتر مى گويد: هرچه به جلو مى رويم كار براى همه تيم ها سخت تر مى شود اما تيم هايى مثل مس، آلومينيوم و ابومسلم كه نفرات جوانى دارند و مشكل هماهنگى دارند، بهتر نتيجه مى گيرند. تيم هايى مثل سپاهان كه با آمادگى كامل ليگ را شروع مى كنند، كار سختى براى حفظ آمادگى شان در دور دوم مسابقات ليگ خواهند داشت. بايد بگويم در دور برگشت كار همه تيم ها سخت و رقابت ها خيلى نزديك تر مى شود. در همين بازى بازيكنان ما علاوه بر اشتباهاتى كه داشتند از نظر بدنى مقابل سپاهان سرعتى كم آوردند و باختند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن