تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815671930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - قصاص و حبس براي مرد و زن جنايتكار


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - قصاص و حبس براي مرد و زن جنايتكار


حوادث - قصاص و حبس براي مرد و زن جنايتكار

پسري كه با برقراري ارتباط با يك زن همسر او را به قتل رسانده بود از سوي 5 قاضي شعبه 17 دادگاه كيفري و تجديدنظر استان اصفهان به قصاص محكوم شد. اين درحالي است كه زن مقتول نيز به اتهام معاونت در قتل همسرش به حبس محكوم شد. پانزدهم اسفندماه سال گذشته مركز فوريت‌هاي پليسي اصفهان از وقوع مرگ مشكوك مردي در منزل مسكوني خود در خوراسگان اصفهان اطلاع يافتند. به همين دليل ماموران كلانتري 23 اصفهان بررسي‌هاي خود را در اين خصوص آغاز كردند آنها با هماهنگي لازم با عوامل دايره جنايي پليس آگاهي و تشخيص هويت در محل حادثه حاضر شدند ماموران پس از حضور در محل جنايت با جسد مردي 35 ساله به‌نام محمد روبه‌رو شدند كه با ضربات متعدد چاقو در خانه‌اش جان باخته بود.در پي كشف جسد محمد، مريم همسر مقتول به‌عنوان اولين مظنون مورد بازجويي قرار گرفت او گفت: صبح روز حادثه پسر دو ساله‌ام را كه به‌شدت بيمار بود براي درمان به نزد پزشك بردم پس از آن هم سري به خانه پدرم زدم و تا بعدازظهر آنجا بودم.

هنگام غروب وقتي ديدم شوهرم هيچگونه تماسي با من نگرفته با منزل تماس گرفتم تا او را در جريان قرار دهم اما او جواب تلفن را نداد همين موضوع باعث نگراني‌ام شد و به همين دليل از برادرم خواستم كه به خانه‌مان برود. اما پس از گذشت چند ساعت برادرم با من تماس گرفت و خبر مرگ همسرم را داد. پس از اظهارات مريم، جسد محمد به پزشكي قانوني منتقل و تحقيقات مقدماتي براي كشف حقيقت در اين رابطه آغاز شد، در مرحله اول تحقيقات تماس‌هاي خانه مقتول مورد بازرسي قرار گرفت.
اعتراف به جنايت خونين
پليس جنايي در بررسي‌ها با نام جواني 18 ساله به‌نام ميثم روبه‌رو شد كه ظاهرا با منزل مقتول در ارتباط بوده است و با توجه به احتمال دخالت او در اين حادثه ميثم شناسايي و مورد بازجويي قرار گرفت. اين پسر جوان كه كاملا دست،پاچه شده بود در بازجويي‌ها لب به بيان واقعيت گشود و گفت:
من از نزديكان مريم هستم در يكي از روزهاي مهرماه سال 85 همسر مقتول با من تماس گرفت و از من خواست همسرش محمدرضا را تعقيب كرده و رفت و آمدهاي او را كنترل و به او گزارش كنم.
ابتدا با خواسته او مخالفت كردم اما با التماس‌ها و خواهش‌هاي او چندبار همسرش را تعقيب كرده و نتيجه را به او گزارش نمودم اما ارتباط و تلفن‌هاي مشكوك وي با من قطع نشد در نتيجه اين تماس‌ها بين ما يك رابطه عشقي و عاطفي شكل گرفت. اما اين مسئله زياد ادامه نداشت و محمد به‌دليل افزايش مبلغ قبض تلفن منزل به مريم مشكوك شد و با گرفتن صورت مكالمات متوجه ارتباط او با من شد. او در يك فرصت به اتفاق برادر كوچك‌ترش مرا مورد ضرب و شتم و آزار و اذيت روحي قرار دادند.
اما مريم با توجه به اين اتفاق بازهم دست از ارتباط با من برنداشت و مكررا با من تماس مي‌گرفت او اين‌بار مرا تحريك به قتل همسرش كرد. من كه از وقايع پيش آمده خسته شده بودم اسير وسوسه‌هاي او شدم و بالاخره تصميم خودم را گرفتم و موضوع را با پسرعمويم رضا در ميان گذاشتم.
در نخستين قدم از مريم خواستيم كه كليد منزل را در اختيار ما بگذارد روز حادثه زماني كه مريم از خانه خارج شد وارد خانه شده و با ضربه‌هاي چاقو محمد را به قتل رسانديم.با اظهارات متهم وي با قرار قانوني بازداشت شده و پسر عمويش نيز دستگير شد به دنبال دستگيري او، مريم هم بازداشت شد.
با بررسي‌ها و تحقيقات دقيق به‌عمل آمده،كيفرخواست لازم از سوي بازپرس صادر و به شعبه 17 كيفري و تجديدنظر استان اصفهان ارسال شد.
ميثم 18 ساله در جريان محاكمه گفت: با به‌دست آوردن كليد منزل مقتول قرار گذاشتيم كه مريم با بهانه رفتن به دكتر و منزل پدرش خانه را ترك كرده و بعدازظهر قبل از شوهرش و با استفاده از كليد تهيه شده به منزلشان وارد شويم.
بر اين اساس طبق برنامه حدود ساعت هفت بعداز‌ظهر وارد منزل شده و در سالن پذيرايي پنهان شديم. به محض ورود محمد به داخل اتاق در يك فرصت مناسب من از پشت به او حمله كردم و چند ضربه چاقو به پاي او وارد آوردم هنگام فرار مقتول كه به شدت زخمي شده بود ما را شناسايي كرده بود با من درگير شده و مانع فرارمان شد در اين زمان از پسر عمويم كمك خواستم او نيز از پشت دست‌هاي مقتول را گرفت و من هم كه از شدت وحشت زياد هيچ‌گونه اختياري نداشتم چندين ضربه چاقو به شكم او زدم و وي را نيمه جان رها كرديم.
رضا نيز قبل از خروج از محل براي جلوگيري از سر و صداي مقتول كه هنوز زنده و نيمه جان بود چند عدد دستمال كاغذي در دهان او فرو كرد و هر دو از محل حادثه گريختيم.
به گزارش عبرت با شنيدن سخنان ميثم كه رضا نيز تمامي آنها را تاييد كرد قضات شعبه 17 كيفري استان اصفهان ميثم و رضا ر را به اتهام مشاركت در قتل عمدي به قصاص نفس محكوم و همچنين مريم را به اتهام معاونت در قتل عمدي به حبس محكوم كردند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 954]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن