تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813075280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - ستارگان و ابلهان


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: سينما - ستارگان و ابلهان
سينما - ستارگان و ابلهان

ساسان گلفر www.cinemaglobe.blogfa.com:پاييز سينمايي با اكران فيلم تازه برادران كوئن، نقش‌آفريني مجدد آل‌پاچينو و رابرت دونيرو در كنار يكديگر و يكي دو فيلم پرستاره ديگر آغاز شده است. كمدي‌ها و درام‌هاي خانوادگي به خط مقدم آمده‌اند و ديگر از ابرقهرمان‌ها و اكشن‌‌هاي پرانفجار خبري نيست.

در اين هفته علاوه بر فيلم‌هاي معرفي شده، مستندهاي «به‌خاطر عشق به آب» و «حركت ميدوي» و درام «بخشيدن» نيز به روي پرده رفته‌اند.

بعد از خواندن بسوزان Burn After Reading
سومين فيلم از «تريلوژي ابلهان» كه برادران كوئن با بازي جورج كلوني ساخته‌اند‌ـ بعد از «اي برادر كجايي» و «سنگدلي تحمل‌ناپذير»ـ داستان يك مامور سازمان سيا (جان مالكويچ) و همسر او (تيلدا سوئينتن) است كه وقتي سي‌دي حاوي اسرار آنها به دست دو كارمند دندان‌گرد باشگاه بدنسازي (برادپيت و فرانسيس مك دورماند) مي‌افتد، تا خرخره در دردسر فرو مي‌روند و يك مامور خزانه‌داري (جورج كلوني) هم درگير ماجراي آنها مي‌شود. اين كمدي 96 دقيقه‌اي كه براي اولين‌بار در افتتاحيه جشنواره فيلم ونيز به نمايش درآمد با بودجه 20 ميليون دلار در لوكيشن‌هاي نيويورك، نيوجرسي و واشنگتن دي‌.سي توليد شده است.
قتل عادلانه Righteous Kill
پيشنهاد رابرت دونيرو كه نقش اصلي اين فيلم را داشت باعث شد نقش همكار پليس او سن و سال بيشتري پيدا كند و به آل‌پاچينو واگذار شود تا اين دو بازيگر 13 سال بعد از «مخمصه» مايكل‌مان دوباره در كنار هم بازي كنند. اين فيلم را يان آونت كارگرداني كرده كه داستان آن با فيلم قبلي او‌ـ «88 دقيقه» با بازي آل‌پاچينو‌ـ وجوه اشتراكي دارد. دو پليس كهنه‌كار پرونده قتل‌هاي زنجيره‌اي تازه‌اي را دنبال مي‌كنند كه با پرونده قتل‌هاي زنجيره‌اي كه به نظرشان مي‌رسيد سال‌ها پيش معماي آن را حل كرده‌اند مشابه است. آيا آنها سال‌ها پيش يك نفر را اشتباهي پشت ميله‌هاي زندان فرستاده‌اند؟ اين فيلم خشن درجه R با بودجه 60 ميليون دلار در كانكتيكات توليد شده و زمان آن 100 دقيقه است.
فوب در سرزمين عجايب Phoebe in Wonderland
دختر هشت ساله‌اي به نام فوب (ال فانينگ) به‌دنبال آن است كه نقشي در نمايش مدرسه‌اي «آليس در سرزمين عجايب» به كارگرداني معلم‌اش دوشيزه داجر (پاتريشيا كلاركسن) به دست بياورد. مادرش (فليسيتي هافمن) پشتيبان اوست اما عدم اعتماد به نفس اين كودك باهوش او را در اضطراب فرو مي‌برد. دانيل بارنز اين فيلم داراي درجه PG-13 را نوشته و كارگرداني كرده كه در چندين جشنواره آمريكاي شمالي از جمله ساندنس، بوستن و ريورران نمايش داده شده و تحسين شده است. بيل پولمن، كمپبل اسكات و پيتر گرني از ديگر بازيگران اين فيلم 96 دقيقه‌اي هستند.
هيچ‌چيز خصوصي نيست Nothing is Private
اقتباسي از رمان Towelhead به قلم آليشيا اريان، درامي است كه آلن بال فيلمنامه‌اش را نوشته و كارگرداني كرده است. دختر لبناني‌تبار كه در آمريكا با پدرش زندگي مي‌كند، به معني تبعيض و بي‌عدالتي پي‌ مي‌برد و در عين حال با مشكلات خاص سن و سال خود دست و پنجه نرم مي‌كند. سامر بيشيل، پيتر مكديسي، كريس مسينا و آرون آلهارت در اين فيلم 116 دقيقه‌اي كه در لوكيشن‌هاي لس‌آنجلس فيلمبرداري شده است بازي مي‌كنند. اين فيلم اولين‌بار سال گذشته در سي‌ودومين دوره جشنواره فيلم تورنتو به نمايش درآمد.
زنان The Women
بازسازي فيلمي به همين نام كه جورج كيوكر در سال 1939 براساس نمايشنامه‌اي از كلربوث لوس ساخته با حضور چندين ستاره هاليوود: مگ رايان، آنت بنينگ، اوا مندز، بت ميدلر، كنديس برگن، كري فيشر و... فيلم «زنان» را دايان انگليش كارگرداني كرده است، گروهي از زنان متعلق به طبقه مرفه كه وقتشان را در سالن‌هاي مد و آرايشگاه به غيبت و شايعه‌پردازي مي‌گذرانند، وارد مسائل زندگي خصوصي يكديگر مي‌شوند و موقعيت‌هاي كميك يا غم‌انگيزي به‌وجود مي‌آورند. فيلم در لوكيشن‌هاي نيويورك، جورج تاون و بوستن با بودجه 18 ميليون دلار توليد شده، درجه PG-13 گرفته و زمان آن 114 دقيقه است.
خانواده شكارچي تايلر پري Tyler Perry ’s the family that preys
ششمين فيلم از مجموعه كمدي خانوادگي «تايلر پري» كه تايلر پري نوشته و كارگرداني كرده است، داستان دو خانواده فقير و ثروتمند در ايالت جورچياست كه در خلال رويدادهاي ناگواري كه از سر مي‌گذرانند، زندگي در كنار يكديگر را مي‌آموزند. كتي بيتس، آلفره وودارد، سنالتان، راكموند دانبار و تايلر پري‌ـ نويسنده كارگردان، بازيگر، تهيه‌كننده و آهنگساز سياهپوست‌ـ در اين فيلم حضور دارند. «خانواده شكارچي تايلر پري» با درجه PG-13 به نمايش درآمده است.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 429]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن