تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817014644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار اجتماعی 17 مرداد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: 23 هزار پرستار استخدام‌شده پايان مرداد آغاز به كار مي‌كنند
خبرگزاري فارس: وزير بهداشت گفت: 23 هزار پرستار استخدام‌شده با وجود اينكه هنوز مراحل گزينشي آنها باقيمانده است پايان مردادماه امسال آغاز به كار مي‌كنند.

[تصویر: A0864257.jpg]


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، مرضيه وحيد دستجردي صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشيه نشست خبري روز خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش كه گفته مي‌شود مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور وزارت بهداشت را جزء دستگاه‌هاي كم‌كار در زمينه مبارزه با مواد مخدر معرفي كرده است، اظهار داشت: تمام 20 هزار معتاد درمان‌شده‌اي كه در روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در ورزشگاه آزادي جمع شده بودند افرادي بودند كه دوران درمان اعتياد خود را در مراكز درماني تحت نظارت وزارت بهداشت سپري كردند.

وي افزود: همچنين 400 هزار نفري كه در حال حاضر تحت نظر درمان با متادون هستند تحت مجموعه وزارت بهداشت درمان‌ مي‌شوند و در حال حاضر به گفته مسئولان مبارزه با مواد مخدر جهاني در زمينه درمان حرف اول را در دنيا مي‌زنيم و صاحب سبك هستيم.

وحيددستجردي تصريح كرد: در خصوص 110 ميليارد تومان بيماران صعب‌العلاج در زمينه دارو بايد در نظر داشت كه در طي 5 ماه گذشته از اين ميزان فقط 10 ميليارد تومان محقق شده است.

*23 هزار پرستار استخدام شده پايان مردادماه امسال آغاز به كار مي‌كنند

وزير بهداشت درباره فعاليت پرستاران كه گفته مي‌شود برخي از آنها به علت كمبود كار جذب بيمارستان‌هاي كشورهاي خليج فارس مي‌شوند تصريح كرد: ما تمام تلاش خود را براي جذب پرستاران انجام مي‌دهيم و به همين دليل 23 هزار پرستار را طبق قانون استخدام مي‌كنيم و در پايان مرداد كار خود را آغاز مي‌كنيم در حالي كه هنوز مراحل گزينشي آنها مانده است.

وحيد دستجردي اضافه كرد: ما در حال حاضر بيش از اين ميزان به پرسنل بهداشت و درمان نياز داريم، در حال حاضر چيزي حدود 70 هزار نيرو در بخش درمان و بهداشت مورد نياز است كه بايد تأمين و به كار گرفته شوند البته بايد مجوز استخدام اين تعداد نيرو توسط معاونت سرمايه انساني رياست جمهوري داده شود.

وي افزود: براي جلوگيري از اينكه برخي از آنها به كشورهاي مختلف مي‌روند بايد مقداري ساعت‌هاي كاري آنها را كمتر و پرداخت‌هاي آنها را بيشتر كنيم و مواردي را كه به عنوان كارانه پرستاران پرداخت مي‌كنيم با توجه به افزايش و توسعه درآمدهاي بيمارستان‌ها گسترش دهيم.

وزير بهداشت ادامه داد: در حال حاضر كارانه پرستاران در برخي بيمارستان‌ها حتي تا 13 ماه عقب است اما در برخي بيمارستان‌ها اين كارانه‌ها فقط 6 ماه عقب است لذا اگر بتوانيم پرداخت‌هاي خود را از سازمان‌هاي بيمه‌گر كه اخيرا بهبود يافته است به موقع‌ دريافت كنيم كارانه‌هاي پرسنلي از جمله كارانه پرستاران به زودي تعلق مي‌گيرد و رضايتمندي نيز بالاتر مي‌رود.

وي گفت: بحثي نيز در مورد تعرفه‌گذاري خدمات پرستاري وجود دارد كه ما كاملاً با اين موضوع موافق هستيم اما بايد در قوانين بيمه‌اي توسط شوراي عالي بيمه ديده شود و شوراي بيمه سلامت بايد تعرفه‌هاي پرستاري را مصوب كند و اعتباراتي هم براي انجام تعرفه‌هاي پرستاري در بيمارستان‌ها در نظر بگيريم. لذا به نظر مي‌رسد اگر هم از كانال تعرفه‌ها و هم از كانال كارانه و هم از قسمت اضافه كار به پرستاران پرداخت‌هايي داشته باشيم اصلاح خوبي در زمينه پرداخت‌هاي پرستاران انجام خواهد شد و رضايتمندي آنها را بيشتر خواهد كرد.
انتهاي پيام/ش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن