تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش بودجه امنيت IT در سازمان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: افزايش بودجه امنيت IT در سازمان‌ها
مؤسسه تحقيقاتي گارتنر پيش‌بيني مي‌كند درآمد شركت‌هاي فعال در زمينه امنيت IT در سالجاري 13.5 درصد افزايش خواهد داشت.
مؤسسه تحقيقاتي گارتنر پيش‌بيني مي‌كند درآمد شركت‌هاي فعال در زمينه امنيت IT در سالجاري 13.5 درصد افزايش خواهد داشت.
در جريان نشست Gartner IT Security Summit كه در روزهاي 23 و 24 سپتامبر و در استراليا جريان داشت، محققان مباحثاتي را درخصوص ميزان تمايل سازمان‌ها به صرف هزينه در حوزه امنيت IT براي محافظت از تجارت و مشتريان خود انجام دادند.
به گفته گارتنر افزايش و رشد حساسيت نسبت به آسيب‌هاي ناشي از فقدان اطلاعات، در كنار افزايش امكانات موبايل و دسترسي از راه دور و همچنين تغييرات بوجود آمده در راهبردهاي حريم خصوصي موجب شده‌اند تا بازار نرم‌افزارهاي امنيتي با اقبال روبرو باشد.
اين مؤسسه پيش‌بيني مي‌كند درآمد حاصل از فروش نرم‌افزارهاي امنيتي در استراليا در سال 2008 به 219.4 ميليون دلار بالغ گردد كه نسبت به سال گذشته افزايش 13.5 درصدي را نشان مي‌دهد.
روند حركت اين بازار مشخص مي‌سازد كه اين ميزان تا سال 2012 به 240.4 ميليون دلار خواهد رسيد كه به اين ترتيب در فاصله مابين سال 2007 تا 2012 رشد ساليانه 9.1 درصدي را شاهد خواهيم بود.
گارتنر مي‌گويد موانع كوتاه‌مدتي كه بر سر راه رشد اين بازار و علي‌الخصوص نرم‌افزارهاي جديد وجود دارند بيشتر ناشي از عدم تعادل اقتصادي مي‌باشد.
Matthew Cheung محقق ارشد گارتنر مي‌گويد: «سازمان‌ها بدنبال بهينه‌سازي زيرساخت‌هاي IT خود مي‌باشند و در اين راه سعي مي‌كنند تا پيچيدگي سوددهي محصولات خود را به حداقل برسانند.»
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن