تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك عضوكميسيون فرهنگي مجلس درگفت‌وگوباايسنا: طرح قرارگرفتن سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري زيرمجموعه وزارت فرهنگ به كاركارشناسي شده نيازدارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: يك عضوكميسيون فرهنگي مجلس درگفت‌وگوباايسنا: طرح قرارگرفتن سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري زيرمجموعه وزارت فرهنگ به كاركارشناسي شده نيازدارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو كميسيون فرهنگي مجلس، تصريح كرد: طرح قرار گرفتن سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري زير مجموعه‌ي وزارت فرهنگي و ارشاد اسلامي نياز به كار كارشناسي شده دارد.

بهروز جعفري، نماينده‌ي مردم سميرم در خانه‌ي ملت، درگفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ارزيابي از جمع‌آوري امضاء در مجلس براي قرار گرفتن سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، گفت: يكي از مشكلاتي كه در حال حاضر در بحث سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري وجود دارد، اين است كه چون رييس آن معاون رييس جمهور است، در مقابل نمايندگان پاسخگو نيست.

وي افزود: بر اين اساس اين فكر در ذهن برخي از نمايندگان خطور كرده كه اين سازمان به جايي وابسته شود كه نمايندگان بتوانند از ابزارهاي نظارتي براي نظارت بر عملكرد آن سازمان استفاده كنند. بر اين اساس طرح قرار گرفتن سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مطرح است.

وي تصريح كرد: البته اگر بخواهد اين مساله عملياتي شود قاعدتا بهتر است از طرف كميسيون فرهنگي مجلس اين موضوع شروع شود، اما تاكنون در كميسيون و كميته‌ي فرهنگ و گردشگري اين بحث مطرح نشده و در سطح تعدادي از نمايندگان اين مساله مطرح است.

جعفري كه خود اين طرح را امضاء نكرده، تصريح كرد : چون تا حدودي در فضاي مسائلي كه اخيرا مشايي مطرح كرده اين مساله در حال طرح است، شايد آن چنان كارشناسي شده نباشد. در واقع زمان، زمان طرح اين موضوع نيست، چرا كه در حال حاضر تحت تاثير اظهارات اخير مشايي اين موضوع مطرح شود، ولي اگركار كارشناسي روي آن صورت گيرد و بعد آن را طرح كنند، بهتر است.

اين عضو كميته فرهنگ و گردشگري همچنين با اشاره به اين كه چند سالي بيشتر از جدا شدن سازمان ميراث فرهنگي از وزارت ارشاد نمي‌گذرد، گفت: با اين وجود اگر بخواهيم باز هم اين سازمان به وزارت ارشاد برگردد، اشكالي ندارد. به هر حال يك آزمايش و خطاست.

وي تاكيد كرد: البته زمان آزمايش و خطا تقريبا سپري شده، اما در هر حال اگر به نقطه‌اي برسيم كه طرحي را اجرا كرده‌ايم ولي جواب نداده بازگشت از آن خطا نيست. به همين دليل هم بايد در طرح فعلي هم كارشناسانه عمل كنيم كه بعد مجبور نباشيم از اين راه هم دوباره برگرديم.

انتهاي پيام
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن