تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813046674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنيرو و پاچينو با قتل موجه جاني تازه به گيشه مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دنيرو و پاچينو با "قتل موجه" جاني تازه به گيشه مي‌دهند
يك هفته پس از آنكه فروش هفتگي سينماهاي آمريكا به پائين‌ترين حد خود در پنج سال اخير رسيد، فروش فيلم‌ها اين هفته با نمايش پنج اكران تازه از جمله "قتل موجه" ساخته جان ايونت جاني تازه مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاليوود ريپورتر اعلام كرد "قتل موجه" نخستين بازي رو در روي ال پاچينو و رابرت دنيرو دو غول بازيگري هاليوود و سينماي جهان در سومين فيلم مشترك آنهاست و انتظار مي‌رود در نخستين هفته اكران در منطقه آمريكاي شمالي بين 15 تا 20 ميليون دلار بفروشد.

"قتل موجه" را استوديو مستقل اورتور فيلمز تهيه كرده و مديران بازاريابي آن اميدوارند فيلم بتواند با كشاندن پاي مردان جوان و ميانسال به سينماها، به فروشي اميدواركننده در هفته اول اكران دست يابد. گرچه اين فيلم 100 دقيقه‌اي درجه R براي موفقيت يك رقيب قدرتمند هم در اكران اين هفته دارد.

پاچينو و دنيرو در نمايي از "قتل موجه"

"پس از خواندن بسوزان" ايتل و جوئل كوئن پس از نمايش در جشنواره بين‌المللي فيلم ونيز و تحسين شدن از سوي بسياري از منتقدان و كارشناسان از اين هفته پا به سينماهاي آمريكا و كانادا مي‌گذارد تا به لطف ستارگاني چون براد پيت، جرج كلوني، فرانسيس مكدارمند، جان مالكوويچ و تيلدا سوئينتن به فروشي قابل قبول دست يابد.

تازه‌ترين ساخته برادران كوئن 96 دقيقه و درجه R است و در سايت معتبر متاكريتيك از 32 نقد منتقدان نمره 60 از 100 را از آن خود كرده است. ضمن اينكه كاربردان سايت هم به آن نمره 2/7 از 10 داده‌اند. اما "قتل موجه" ايونت از 16 نقد نوشته شده نمره 38 از 100 آورده و نمره كاربران هم به آن 6 از 10 است.

دنيرو و پاچينو در "قتل موجه" 12 سال پس از فيلم سينمايي "مخمصه" به كارگرداني مايكل مان كنار هم قرار گرفته‌اند. دو بازيگر بزرگ و افسانه‌اي در اين پروژه 60 ميليون دلاري نقش دو كارآگاه از پليس نيويورك را بازي مي‌كنند كه گمان مي‌كنند بين يك قتل تازه با پرونده‌اي كه سال‌ها قبل آن را بسته‌اند، ارتباط وجود دارد.

"پس از خواندن بسوزان" سومين تجربه همكاري كلوني با كوئن‌ها است و پيت و مكدارمند در آن نقش دو كارمند باشگاه ورزشي را بازي مي‌كنند كه وقتي خاطرات يك تحليلگر اخراجي سازمان سيا دست‌شان مي‌افتد، مي‌كوشند با فروش آن پولي به جيب بزنند. كلوني نقش يك مرد خوشگذران را دارد و سوئينتن همسر نااميد تحليلگر سازمان سيا است.
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن