تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيماي مازندران از داستانهاي خوب قرآني انيميشن مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سيماي مازندران از داستانهاي خوب قرآني انيميشن مي سازد
ساري - خبرگزاري مهر: مدير كل صدا و سيماي مازندران با تاكيد بر تقويت باورهاي ديني در رسانه استاني اظهار داشت: رسانه استاني سيماي مازندران از داستانهاي خوب قرآني انيميشن مي سازد.

به گزارش خبرنگار مهر در ساري، بهرام حميدي صبح پنجشنبه در ديدار مدير كل و مسئولين اداره كل تبليغات اسلامي مازندران در ساري افزود: مسائل ديني و تربيتي در رسانه استاني مازندران تقويت مي شود.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به پخش برنامه هاي استاني در ماهواره هاي جهاني مسائل ديني بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد تا مسلمانان كشورهاي همجوار بهره مندي ديني مفيدي داشته باشند.

مدير كل صدا و سيماي مازندران با اشاره به اينكه سازمان تبليغات اسلامي مي تواند شخصيتهاي مطرح ديني را براي برنامه هاي شاخص در رسانه استاني دعوت كند، تصريح كرد: به منظور محتوابخشي به برنامه هاي رسانه استاني ، اساتيد حوزه و دانشگاه توسط اين سازمان به صدا و سيما معرفي شوند.

حميدي با بيان اينكه محققين ديني و استفاده از توان كارشناسي مبلغان در رسانه استاني بايد تقويت شود، ياد آور شد: سازمان تبليغات مي تواند با معرفي روحانيون برجسته بر غنابخشي ديني در رسانه استاني بيفزايد.

مدير كل تبليغات اسلامي مازندران نيز در سخناني با اشاره به اينكه فعاليتهاي قرآني با ساماندهي مراكز قرآني در استان پيشرفت خوبي داشته است، اظهار داشت: اين نهاد در تمامي ايام سال مبلغ به شهرستانها اعزام مي كند .

حجت الاسلام ناصر شكريان با بيان اينكه صدا و سيما مي تواند در معرفي مبلغان، مداحان و قاريان برجسته استان سازمان تبليغات را كمك كند، تصريح كرد: گفتمان هاي ديني و مذهبي در رسانه استاني بايد تقويت شود .
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن