تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816373698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
سرقت ميليوني از يك بازرگان با جعل عنوان مامور
پرونده ورود به منزل يك تاجر و سرقت ميليوني از وي با جعل عنوان مامور، در دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد. عصر روز گذشته چهارنفر با مراجعه به منزل يك بازرگان در خيابان مطهري و معرفي خود به عنوان مامور امنيتي، وارد منزل شده و پس از بستن دست و پاي او و ضرب و شتم دختر 19 ساله اش، 25 ميليون تومان به همراه تعداد زيادي اسناد و مدارك را از داخل گاو صندوق به سرقت بردند. اين در حالي بود كه پس از خروج متهمان از منزل، مرد بازگان موفق به بازكردن دست خود شد و بلافاصله با 110 تماس گرفت. ماموران نيز با حضور در محل موفق به بازداشت دو نفر از متهمان شدند اما دو متهم ديگر فرار كردند. در پي بازداشت اين دو متهم و اعتراف آنها به جرم ارتكابي، پرونده اي در دادسراي امور جنايي تهران تشكيل و به بازپرس جنايي ارجاع شد.

4 كشته و26 زخمي در زمين لرزه هرمزگان
بر اثر وقوع زمين لرزه 6 ريشتري در استان هرمزگان، تا لحظه تنظيم خبر، متاسفانه 4 تن از هموطنانمان كشته و 26 نفر زخمي شدند. رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر در اين باره گفت: جستجو براي يافتن حادثه ديدگان در 7 روستا آغاز شده و 17 تيم امداد و نجات مجهز به دستگاه زنده ياب به همراه يك بالگرد به اين مناطق اعزام شده و ارزيابي اوليه خسارات وارده در اين حادثه تا ساعاتي ديگر اعلام مي شود. در همين رابطه «باقري»، مديركل حوادث غيرمترقبه كشور نيز با تاييد آمار كشته شدن از هموطنان در زمين لرزه هرمزگان به ايسنا گفت: تاكنون ريزش آوار در 4روستا به اين ستاد اعلام شده كه احتمال افزايش اين آمار وجود دارد. وي افزود: ارزيابي خسارت هاي وارده به تاسيسات زيربنايي در حال بررسي است. همچنين دكتر سرور، معاون مديريت حوادث وزارت بهداشت نيز با بيان اينكه مركز مديريت حوادث وزارت بهداشت بصورت آنلاين با مركز EOC هرمزگان در ارتباط است، گفت: هم اكنون تمامي اورژانس هاي مستقر در اين استان و قشم در آماده باش كامل بسر مي برند. براساس گزارش هاي رسيده، دكتر فرشيد عابدي، رئيس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان نيز گفته: بيشترين حادثه در روستاي «گوشه» از توابع رمكان در جزيره قشم بوده است. وي اظهار كرده: پنج نفر بعلت ازدحام و ترس از زلزله در بازار دچار آسيب شده اند كه هر پنج نفر به مراكز بهداشتي درگهان منتقل شده اند و پنج نفر هم در نزديكي اسكله كاوه زخمي شده اند كه يك نفر از آن ها به بيمارستان قشم مراجعه كرده است.

مزاحم تلفني كشته شد
پرونده فردي كه متهم است با ادعاي ايجاد مزاحمت تلفني براي خواهرش مرتكب قتل يك جوان شده است در دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد. ساعت 19 روز سه شنبه ماموران كلانتري 127 نارمك، قاضي محمدحسين شاملو بازپرس كشيك قتل پايتخت را در جريان فوت يك جوان 35 ساله به نام رضا در بيمارستان امام حسين (ع) قرار دادند كه بلافاصله بازپرس با حضور در بيمارستان تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كرد. در بررسي هاي اوليه مشخص شد رضا ساعت 13 بعدازظهرروز سه شنبه در ميدان 70 نارمك با شخصي 28 ساله به نام جعفر درگير شده و بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح و به بيمارستان منتقل شده كه با گذشت 6 ساعت از وقوع حادثه بر اثر شدت جراحات وارده فوت كرده است. تحقيقات بعدي بازپرس نشان داد كه جعفر از طريق خواهرش در جريان مزاحمت تلفني رضا براي وي قرار گرفته و به همين خاطر از خواهرش خواسته كه در قراري صوري با رضا، او را به دام بيندازد. سپس روز قبل طي قراري صوري با رضا ملاقات كرده و در جريان اين ملاقات با هم درگير شده اند كه در پي درگيري، رضا با ضربات چاقوي جعفر به قتل رسيده و متهم نيز متواري شده است. به گزارش ايسنا، با بازداشت خواهر متهم به اتهام معاونت در قتل از طريق تسهيل در ارتكاب جرم، دستورات قضايي لازم جهت بازداشت متهم اصلي صادر و تلاش ماموران جهت دستگيري جعفر ادامه دارد. اين در حالي است كه هفته قبل نيز فردي در اسلامشهر با همين انگيزه و شگرد، مرتكب قتل مزاحم تلفني همسرش شد.

كشف جسد يك زن جوان در وسط بزرگراه
به دنبال كشف جسد مجهول الهويه يك زن جوان در وسط بزرگراهي واقع در شرق تهران، بازپرس ويژه قتل دستور انجام تحقيقات لازم را جهت شناسايي و بازداشت عامل يا عاملان اين جنايت صادر كرد. ساعت 8 صبح ديروز، ماموران شهرداري حين آبياري چمن هاي وسط بزرگراه شهيد باقري با يك گوني سنگين مواجه شدند كه پس از بازكردن درب گوني، جسد زني حدودا 35 ساله را داخل آن مشاهده كردند. با اطلاع موضوع به مركز فوريت هاي پليسي 110، قاضي محمد شهرياري بازپرس كشيك قتل پايتخت در جريان كشف اين جسد قرار گرفت و بلافاصله در راس اكيپي تخصصي از عوامل بررسي صحنه جرم در محل اعلام شده حضور يافت. بازپرس پس از حضور در صحنه در حالي با جسد زن جوان مواجه شد كه مقتول لباس منزل به تن داشت اما كفشي به پا نداشت. پزشك كشيك قانوني نيز اعلام كرد كه حدود چهار ساعت از قتل مي گذرد و احتمالا زن جوان پس از سحر به وسيله كابل خفه شده و جسدش به اين مكان منتقل شده است. به گزارش ايسنا، بازپرس شعبه هفتم بازپرسي (ويژه قتل) دادسراي امور جنايي تهران با صدور دستورات قضايي لازم مبني بر انتقال جسد به پزشكي قانوني، شناسايي هويت مقتول و بازداشت عامل يا عاملان اين جنايت، پرونده را جهت انجام دستورات در اختيار كارآگاهان اداره دهم آگاهي قرار داد.

سرقت مسلحانه 5 ميليوني از يك عابر پياده
جواني كه با شليك گلوله و مجروح كردن يك فرد ميانسال اقدام به ربودن 5 ميليون تومان از وي كرده است، با ارجاع پرونده توسط معاون دادستان تهران به بازپرس جنايي تحت تعقيب قرار گرفت. ساعت 30 14/ روز سه شنبه افسر نگهبان كلانتري 135 آزادي از طريق گزارش مردمي در جريان مجروح شدن فردي 40 ساله به نام منصور در روي پل هوايي خيابان آزادي قرار گرفت كه بلافاصله ماموران انتظامي به همراه نيروهاي اورژانس در محل اعلام شده حاضر و با انتقال اين فرد به بيمارستان تحقيقات در مورد علت حادثه آغاز شد. منصور در تحقيقات به عمل آمده اظهار كرد: حدود نيم ساعت قبل از وقوع حادثه مبلغ 9 ميليون تومان تراول چك از بانك صادرات شعبه آزادي گرفتم و پول ها را داخل جيبم جاسازي كردم. بعد قصد داشتم از روي پل هوايي به سمت ديگر خيابان بروم كه ناگهان سوزش شديدي را در ناحيه كمرم احساس كردم و به زمين افتادم. در حاليكه احساس مي كردم در حال بيهوشي هستم، متوجه شدم فردي به سمتم آمد و با گشتن جيب هايم تعدادي از تراول ها را برداشت و سپس متواري شد. وقتي در بيمارستان به هوش آمدم متوجه شدم 5 ميليون تومان از پول هايم به سرقت رفته است. در بررسي هاي بعدي، تنها شاهد اين حادثه كه يك دستفروش جوان بود با مراجعه به كلانتري، اظهارات شاكي را تاييد كرد و گفت: در انتهاي پل هوايي نشسته بودم و تمام آنچه را كه اتفاق افتاد، مي ديدم. اين شخص (شاكي) در حال عبور از روي پل بود كه فردي با عجله از پشت به او نزديك شد و بدون آنكه حرفي بزند ناگهان اسلحه اي بيرون كشيد و با شليك گلوله به سمت او اقدام به سرقت پول هايش كرد و بعد پا به فرار گذاشت. شليك صورت گرفته هيچ صدايي نداشت و احتمالا سارق از صدا خفه كن استفاده كرده است. رضا جعفري معاون دادستان تهران در امور جنايي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: اسلحه به كار رفته در اين سرقت يك قبضه كلت بوده و شليك با فشنگ جنگي صورت گرفته است. وي با بيان اين كه پرونده جهت رسيدگي در اختيار بازپرس شعبه پنجم بازپرسي دادسراي ناحيه 27 تهران قرار گرفته است، افزود: فعلا شاكي پرونده در بيمارستان تحت درمان است و به محض بهبودي او، چهره نگاري رايانه اي جهت شناسايي و بازداشت متهم صورت خواهد گرفت.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن