تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805565232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پچ پچ


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: پچ پچ
ها آرتص: 6 راه براي سربلندي اسرائيل در انتخابات 2008 امريكا!
روزنامه صهيونيستي ها آرتص در مقاله ديروز خود به قلم "بردلي بورستن" (Burston Brabley) مي نويسد:آنچه كه در گفته هاي نامزد هاي انتخاباتي آمريكا در رسانه ها در روزهاي اخير گفته شده بود مساله اسرائيل است.به گزارش سرويس اخبار ويژه آريا، اين روزنامه شش راه براي حضور سر بلند رژيم صهيونيستي در انتخابات رياست جمهوري ايالات متحده پيشنهاد مي كند: 1-فشار نظامي بيشتر بر نهظت مقاومت 2-جنگ سومي عليه لبنان 3-تشكيل يك كمپين اسرائيلي در انتخابات آمريكا4-افزايش ناگهاني در شهرك سازي ها، به ويژه در شرق بيت المقدس 5-تغيير روش ناگهاني در مذاكرات صلح6-حمله به ايران .نويسنده مقاله در پايان انتخاب گزينه ششم را خطر ناك و پر هزينه مي داند ومي نويسد دليل مخالفت كابينه ي بوش نيز به همين منظوراست.

سران اسرائيل، نگران بازگشايي قريب الوقوع نيروگاه اتمي بوشهر
امروز چهارشنبه قراراست ايهود المرت جلسه اي با ايهود بارك وزير دفاع اسرائيل درباره مسائل ايران و بازگشايي نيروگاه اتمي بوشهر، داشته باشد.به گزارش روزنامه صهيونيستي جورزالم پست نوشت: نيروگاه اتمي بوشهر تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.قرار است ايران سوخت مصرفي را به روسيه بازگرداند تا نشان دهد آنرا براي توليد بمب بكار نبرده است. اما براي سران اسرائيل، اين چنين معاملاتي مشكوك و نگران كننده است.اين روزنامه در ادامه تاكيد مي كند: همچنين وزير دفاع قرار است با نماينده ايالات متحده ژنرال جيمز جونز (Jones James) ملاقات كند كه در حال تهيه طرحي مناسب براي امنيت كامل اسرائيل است.

با ارسال نامه اي با عنوان جعلي تعاوني مسكن مهر صورت مي گيرد;
كلاهبرداري از مردم با شيوه اي جديد
به گزارش"جهان" اخيرا نامه اي با عنوان تعاوني مسكن مهر به بسياري مساجد تهران ارسال شده و در آن به صورت محرمانه از ائمه جماعت مساجد خواسته شده بود چون 800 واحد مسكوني ساخته شده آماده تحويل داريم، 10 نفر از آشنايانتان را كه مستحق ترين افراد هستند معرفي كنيد تا واحدهاي مسكوني را به آن ها تحويل دهيم.برخي از ائمه جماعت نيز بدون تحقيق و مشورت با شوراي عالي مساجد افرادي را معرفي كردند كه پيرو آن نامه هايي ارسال شد كه اين افراد براي تحويل واحد مسكوني انتخاب شده اند و بايد نفري 200هزار تومان به شماره حساب معين واريز كنند. گفتني است از آنجاييكه ائمه جماعات مورد وثوق و اعتماد مردم هستند افراد بدون تحقيق در اين دام گرفتار شده و مورد اخاذي قرار مي گيرند كه اين هوشياري ائمه محترم جماعات مساجد و مردم را مي طلبد.

تمجيد و حمايت نمايندگان اردن از منافقين
در ماه گذشته ميلادي، برخي نمايندگان پارلمان اردن، از جمله «ناريمان الروسان»، در نشست سازمان مجاهدين خلق (منافقين) شركت كرده و به تعريف و تمجيد و حمايت از آنها پرداختند. «ناريمان الروسان»، يكي از نمايندگان پارلمان اردن در اين نشست اظهار داشت: «خواهر گرامي، رئيس جمهور منتخب مقاومت ايران، مريم رجوي، خواهران و برادران شركت كننده، نيروهاي تباهي مي خواستند با ظلمت و سياهي، ما را از آينده اي درخشان محروم كنند. ما همبستگي مبارزاتي خود را با شما و هر آن كس كه جان خود را در راه مردمش فدا مي كند، اعلام مي كنيم.» بنابر اين گزارش، به دنبال اين حضور و حمايت، اعتراضات در اردن بالا گرفت، ولي رئيس مجلس اردن گفت: «اين سفر شخصي بوده است.» گفتني است، بار ديگر اردن با شركت دادن نماينده مذكور در نشست منافقين، به نوعي به روابط دوماه گذشته اش با ايران دهن كجي كرده است. همچنين حضور دوباره برخي از نمايندگان اردن در نشست مجاهدين خلق (منافقين) با برداشتن يك گام جلوتر همراه شده و مبارزه منافقين خلق در برابر بنيادگرايي را ستودند و تاكيد كردند كه حمايت از حقوق مجاهدان اشرف در برابر توطئه هايي كه آنها را «توطئه هاي آخوندي حاكم بر ايران» خوانده اند، نه تنها براي مسلمانان كه براي هر انسان آزاده و هر مدافع ارزش هاي انساني، يك مسئوليت و يك وظيفه است و ما تا به آخر و تا روز پيروزي در كنار مجاهدين مي ايستيم!

50 فرقه دين ستيز در كشور
جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت:50 فرقه در زمينه دين ستيزي در كشور فعاليت مي كند. سرتيپ حسين ذوالفقاري، با بيان اين مطلب افزوده: در دنيا 4هزار فرقه به اشكال مختلف در حال فعاليت هستند كه50 فرقه از اين تعداد در ايران فعاليت مي كنند. وي گفته: اين فرقه ها كه تحت عنوان اقدامات معنوي و عرفاني فعاليت مي كنند در اصل به دين ستيزي در كشور مشغول اند، كه برخي از آن ها از طريق شبكه هاي اينترنتي اقدام به برقراري ارتباط با يكديگر كرده و از همين طريق نيز به جذب نيرو براي فرقه هاي خود مي پردازند.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن