تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821276983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزيرراه بر تسريع اجراي پروژه‌هاي راهسازي كهگيلويه‌وبويراحمد تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزيرراه بر تسريع اجراي پروژه‌هاي راهسازي كهگيلويه‌وبويراحمد تاكيد كرد
داخلي. اقتصادي. راه.

معاون وزير راه و ترابري بر تسريع اجراي پروژه‌هاي راهسازي كهگيلويه و بويراحمد شامل محورهاي ياسوجباباميدان،ياسوج شيراز و پاتاوه دهدشت تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، مهندس صابر افشار چهارشنبه در حاشيه بازديداز پروژه‌هاي راهسازي كهگيلويه و بويراحمد افزود: هيچ‌گونه محدوديتي در زمينه تامين اعتبار براي بهره‌برداري از اين سه طرح ملي وجود ندارد.

وي بيان كرد: عزم جدي دولت و وزارت راه و ترابري بر تكميل و بهره‌برداري از اين سه پروژه است و دولت نيز تاكيد ويژه‌اي براي رفع مشكلات مالي اين پروژه‌ها دارد.

افشار اظهار داشت: بهره‌برداري از اين پروژه‌ها تاثير بسزايي در ارتباط هر چه بيشتر بين استان‌هاي جنوب كشور با مركز و شمال غرب كشور دارد و تحول چشمگيري نيز در بخش‌هاي مختلف استان كهگيويه و بويراحمد ايجاد مي‌كند.

وي عنوان كرد: به دليل بالا بودن حجم كار اين سه پروژه، سخت گذر بودن و شرايط جغرافيايي منطقه تلاش و همكاري بيشتر مسوولان استاني در زمينه اجراي اين پروژه‌ها امري ضروري به نظر مي‌رسد.

مديركل راه و ترابري كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين زمينه، گفت:
تاكنون ‪ ۳۸‬ميليارد ريال به تكميل اين سه پروژه مهم اختصاص يافته است.

مهندس سهراب محمديان، محور ياسوج - باباميدان با پيشرفت فيزيكي ‪ ۷۵‬درصد را يكي از مهمترين پروژه‌ها در بين اين سه پروژه اعلام كرد و افزود: ‪۵۳‬ درصد از پيشرفت فيزيكي اين محور مربوط به دولت نهم بوده است.

وي، اعتبار هزينه شده براي تكميل اين پروژه را ‪ ۱۵۰‬ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: به تازگي ‪ ۳۰‬ميليارد ريال از سوي دفتر مقام معظم رهبري براي تكميل اين محور اختصاص يافته است. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن