تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

:::_*+*_:::راهنماي گردش مسافران و تازه واردين در جزيره:::_*+*_:::


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
با سلام
خب دوستان تازه واردي كه وارد جزيره ميشنود و زياد اطلاعاي از جزييات ماجرا نداشته و ميخواهند در جزيره كوچك ما سكني بگزينند ميتوانند از اين تاپيك استفاده كرده و همچنين در صورتي كه سوالي براي انها باقي ماند ميتوانند در همين تاپيك عنوان كنند تا دوستان و اهالي جزيره بتونند به اونها پاسخ بدهند
دوستان تازه وارد جهت بهتر متوجه شدن سيستم و روند جزيره بعد از خواندن مطالب پايين اين مسر مشخص شده را دنبال كنند تا انشلا.. جواب تمام پرسشهاي خود را دريافت كنند...
جزيره داراي قسمتهاي مختلفي ميباشد البته در حال حاضر كه به ذكر انها در ذيل ميپردازيم:
4-1:ابنجا جزیره است
كه براي گفتگوي ازاد اهالي جزيره در نظر گرفته شده است و به قول معروف تو اين تاپيك ميگن هر چه ميخواهد دل تنگت بگو
2-4:كلانتري جزيره :
محلي براي گزراندن دوران زندانيت افراد خاطي جزيره كه در كلانتري توضيحات بيشتر داده شده است
3-4 : دادگاه جزيره :
جايي براي برگزاري دادگاه هاي احتمالي كه متعاقبا اعلام خواهد شد
4-4 : اداره گذر نامه :
جايي براي درخواست تاييديه و صدور مجوز تردد در جزيره
5-4 : وقايع نامه (در دست احداث)
جايي براي قرار گرفتن اخبار و وقايع مهم اتفاق افتاده در طول هر روز يا هر هفته در جزيره به صورت pdf
6-4 : مجلس جزيره (در دست احداث)
محلي اختصاصي براي شورا و زدن نظر سنجي هاي جزيره براي تصميمات و تصويب قوانين احتمالي



( که توسط رییس جمهوره جزیره مشخص میشه )
[تصویر: 2934.gif]

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

[تصویر: 2969.gif]
..
[تصویر: 2970.gif]


.
.
.
.


همچنين در ذيل به طور مختصر مطالبي در مورد اين جزيره خدمت شما عزيزان ارائه ميشود

======================

[تصویر: 3519.gif]



چگونگی کشف جزیره یا چگونه جزیره سر از آب برآورد


تاریخ دقیق کشف جزیره دقیقا مشخص نیست و کنکاش اهل جزیره در کتب تاریخی و مراجعه به حافظه قدمای جزیره نیز ما را به جواب قطعی نرسانید آنچه بر ما محقق اینست که از عمر جزیره بیش از دو سال شمسی می گذرد پس می توان ماجرا را اینگونه شروع کرد:
سالها پیش پیرمردی خسته از روزگار تکراری و ملال زده خویش تمام پس انداز عمرش را صرف خرید قایقی بادبانی کرد و به سوی دنیاهای نو در اقیانوس اطلاعات مجازی شراع برافراشت دیری از این ماجراجویی نگذشته بود که دچار طوفان عظیمی شد و موجهای بزرگ قایق او را در هم کوبیدند چنان که مولانا گوید:
زند موجی برآن کشتی که تخته تخته بشکافد
که هر تخته فروریزد به گردشهای گوناگون
بعد از اینکه پیرمرد قصه ما از بیهوشی ناشی از برخورد دکل قایق به سرش بیدار شد ، خود را نزدیک ساحلی غریب یافت شناکنان خود را به آن ساحل رسانید جایی که به مانند تصاویری که در قصه ها از بهشت وصف می شود سر سبز بود و درختان نخل آن مانند عشاق جوان شانه به شانه هم گذاشته و صدای باد در بین برگهایشان مانند نجواهای عاشقان بود .
پیرمرد قصه ما که مرد دنیا دیده ای بود متوجه شد که این زیبایی دو دلیل بیشتر ندارد یا اینکه وی به رحمت خدا رفته و الان در بهشت عدن ساکن است و یا اینکه تاکنون پای بشر متمدن به این نقطه از جهان نرسیده است . بعد از اینکه از طرف یک پرنده دریایی مورد لطف قرار گرفت و پیشانیش به فضله آلوده گشت مطمئن شد که مورد دوم صحیح می باشد (چون پرنده های بهشتی اینقدر بی تربیت نیستند).
پیرمرد بعد از این کشف بزرگ به این نکته نیز پی برد که نباید وقت خود را به امید یافتن کمک تلف کند پس چونان رابینسون کروزو دست به کار شد تا جزیره را ماوای خود کند و خود را تا هنگامی که کمکی خارجی سر برسد زنده نگهدارد .
پیرمرد برای فراهم کردن وسایل زندگی به دریا زد تا از قایق شکسته اش چیزهایی را که باقی مانده به ساحل بیاورد . ولی به علت کهولت سن و خستگی نتوانست بیش از سه وسیله را به جزیره بیاورد و پیرمرد با تکیه بر هدیه های طبیعی جزیره زندگی جدید خویش را آغاز کرد.
همانطور که گفتیم این جزیره با تمامی جزایر دیگر تفاوت داشت و علاوه بر بکر بودن امکانات غریب دیگری هم داشت. درست است که در جزیره رودهای عسل و شیر و شراب جاری نبود ولی آب روان و عسل فراوان بود و مایع سکر آوری که نام «آبشنگولی» بر آن گذاشته شد نیز به آسانی در دسترس بود و نیز برخلاف تصور پیرمرد جزیره خالی از سکنه نبود و بومیان جزیره که بر عکس بومیان داستان رابینسون کروزو بسیار صلح دوست و اهل هنر و فرهنگ بودند در اعماق جنگلهای جزیره ساکن بودند و علاوه بر بومیان موجوداتی انسان نما از جنس مونث و مذکر نیز در جزیره به فراوانی دیده می شدند . پیرمرد کشف کرد که این گروه «گوگوری ها» و «مگوری ها» هستند که در جزیره کاربردی شبیه به حورالعین و غلمان در داستانهای مربوط به بهشت را دارند. عجیب تر اینکه چون جزیره در اقیانوس اطلاعات قرارداشت صدای پیرمرد را اهالی وب می شنیدند و او نیز می توانست حرف آنها را بفهمد .
وضعیت پیرمرد در جزیره باعث شد که انقلابی در بین اهالی جهان مجازی بوجود بیاید. اولین موج این بود که اگر به وضعیتی چون این پیرمرد که اورا دیگر «پیردانا» می نامیدند دچار شوند و مجبور شوند فقط سه وسیله را با خود به جزیره ای دورافتاده ببرند چه چیزی را انتخاب می کنند.
موج بعدی از این نیز بزرگتر بود و افرادی که از زندگی در جهان خویش خسته شده بودن قصد سفر به جزیره کردند تا در آنجا زندگی دوم خویش را آغاز کنند و هریک به سنت پیردانا سه وسیله کاربردی همراه خود برداشته و دل به دریا زدند و هریک به طریقی خود را به جزیره رسانیدند. بعد از رسیدن این مهاجرین چهره جزیره دگرگون شد و با روی هم انباشتن وسایلی که به جزیره آورده شده بود امکانات برای ایجاد یک زندگی مدرن در جزیره فراهم شد .
پیشگامان جزیره تصمیم گرفتند که جزیره را مسکون کنند ولی برای اینکار کمال دقت را نمودند تا به زیبایی و بکر بودن جزیره صدمه ای وارد نشود و پس از آن بود که اتوپیای جزیره تاسیس شد. در این مدینه فاضله و یا ابر شهر حرفی از کینه و دشمنی و بخل و حسد و صفات ناپسند انسانی نبود و هیچکس مجبور نبود که کاری را خلاف میلش انجام دهد و نقشی را بپذیرد که باطنا با آن موافق نیست و هیچ آرزویی نبود که امکان برآورده شدنش نباشد. در جزیره هیچکاری ناممکن نبود و هرکس می توانست کارهایی را که سالها آرزوی آن را داشت و امکان انجام آن در جهان واقعی نبود را انجام دهد.تنها الزامی که اهالی جزیره داشتند پیروی از قوانینی بود که خود برای حفظ جزیره تدوین کرده بودند دیگر هیچ قید و بندی برای اهالی نبود.



[تصویر: 3527.gif]


موقعیت جغرافیایی جزیره


اینکه جزیره کجا واقع شده از سوالات محققین پیرامون تاریخ جزیره بوده است. در این مدت که از کشف جزیره می گذرد اقیانوسهای مختلفی را به عنوان محل قرار گرفتن جزیره معرفی کرده اند. SATSAT,SAT4U,DVB2,BINYAZ,3AT3AT که این اسامی مختلف باعث شده که خیلی ها اینگونه گمان کنند که این جزیره توهمی بیش نیست ولی کشفیات اخیر نشان داده که این اسامی حاصل ذات متغیر جهان مجازی هست و همه اینها اشاره به یک اقیانوس دارند و دانشمندان این آدرس را به عنوان آدرس جزیره معرفی کرده اند:
انجمن هاي عمومي / تالار هم انديشي و گفتگوي آزاد / جزيره اف دي ال
اما تمامی دانشمندان به این حقیقت اشاره داشته اند که مکان واقعی جزیره در قلب اهالی جزیره هست و همانگونه که در جزیره مشهور است «جزیره را جزیره نشینان می سازند» و این سخن و اعمال جزیره نشینان است که جزیره را شکل می دهد نه مجموعه از صفر و یک ها در یک سرور



[تصویر: 3480.gif]


چه کسانی به جزیره رفت آمد دارند


در جزیره نیز مانند اقیانوسی که جزیره در آن واقع شده دو دسته از افراد رفت و آمد دارند:
میهمانان
اعضای سایت
میهمانان افرادی هستند که بدون ثبت نام و یا ورود به سایت در سایت مشغول گشت و گذارند و در این مسیر به جزیره هم سرمی زنند که در جزیره نیزاز آنان به عنوان میهمان یاد می شود.
اعضای سایت که به جزیره رفت و آمد دارند در زبان جزیره ای به سه دسته تقسیم می شوند.
اهالی جزیره
کسانی هستند که تصمیم به اقامت در جزیره گرفته اند و به قوانین اقامت و دریافت شناسنامه جزیره عمل نموده و قانونا و رسما اهلیت جزیره را دارند
توریست ها
آندسته از اهالی سایت هستند که شناسنامه جزیره ای ندارند ولی به جزیره آمدند که معمولا تکرار این رفت و آمدها موجب درخواست تابعیت جزیره ای می شود.این افراد توریست خوانده شده و بنا به طبیعت میهمان نواز جزیره نشینان ورودشان موجی از خوشحالی و سرور در جزیره بر می انگیزد.
خروزخان
خروزوخانها از شاخصه های فرهنگی جزیره هستند و به آندسته از اعضای سایت اعم از کسانیکه تابعیت جزیره را پذیرفته باشند و یا نه اطلاق می شود که در حالت ناشناس مشغول سیرآفاق و انفس در سایت هستند. در تاریخ جزیره اشاره بسیاری به وقایعی که توسط خروزخانها در جزیره بوجود آمده اند شده است و با اینکه هویت بسیاری از خروزخانها بر اهالی جزیره اشکار هستند طبق یک قانون نا نوشته جزیره ای کسی هویت خروزخانها را آشکار نمی کند.
ولی نام تعدادی از افرادی که از قبل و در حال حاضر در جزیره هستند به صورت ذیل میباشد:

--------------------------------------------------------------------------

[تصویر: 3477.gif]

سیستم حکومتی جزیره
به جهت حفظ جزیره و جلوگیری از هرج و مرج جزیره نشینان تصمیم به ایجاد یک حکومت گرفتند و در این راه شیوه جمهوری را بر گزیدند که به گفته جزیره نشینان جمهوری جزیره ای کاملترین شکل دموکراسی در جهان می باشد .
این جمهوری شامل سه بخش اجرایی و قانونگذاری و نظارتی هست و روسای این سه بخش همگی از طریق انتخابات آزاد انتخاب می شوند .روسای این سه بخش با عناوین رییس جمهور ، رییس مجلس و کلانتر شناخته می شوند.
رییس جمهور جزیره
مسوول بخش اجرایی جزیره هست وی پس از انتخاب شدن می بایست که تشکیل کابینه بدهد.
در این کابینه حضور نخست وزیر الزامی می باشد . نخست وزیر عملا از اختیارات قانونی رییس جمهور برخوردار است و حضور وی باعث می شود که اگر رییس جمهور بنا به دلایلی مدتی را از جزیره دور بود وظایف او توسط نخست وزیر انجام بشود.
پس از انتخاب نخست وزیر رییس جمهور با همراهی و مشاورت نخست وزیر تشکیل کابینه می دهد . تعداد و عناوین وزرای کابینه بنا به شرایط زمانی متفاوت و بسته به اراده رییس جمهور می باشند.
وظایف ریاست جمهوری پس از تشکیل کابینه در وهله اول تعیین خط مشی جزیره و طرح نقشه راه برای پیشرفت آن می باشد که می بایست در این راه وظایف را بین اعضای کابینه تقسیم نموده و بر صحت اجرای این وظایف نظارت داشته باشد و نیز پیشنهاد قوانین برای رسیدن به اهداف مورد نظر (رییس جمهور می بایست برای انجام اموری که منجر به جهش و تغییرات بزرگ در جزیره می شوند همه پرسی برگزار نماید) پس از آن چهار وظیفه مهم برای رییس جمهور متصور است:
تایید قانونی افراد تازه وارد و صدور مجوز برای ایشان
تایید رسمی احکام جزیره ای شامل انتصاب افراد ،صدور مجوز ایجاد مشاغل، توبیخات ، حکم بازداشت، تشکیل دادگاه و یا دادن شکل قانونی به یک رسم جزیره ای
تعیین زمان کافه جزیره و کافه آنلاین و برگزاری همه پرسی برای انتخاب میهمان و موضوع کافه
برگزاری انتخابات جزیره برای تعیین رییس جمهور بعد از خود و نیز رییس مجلس و کلانتر
رییس جمهور می تواند وظایف خود در باره کافه جزیره و کافه آنلاین را به فردی که به عنوان مسوول کافه انتصاب می نماید تفویض نماید.
همچنین رییس جمهور در زمان برگزاری کافه مدیریت آنرا بر عهده داشته و از انحراف مسیر گفتگو جلوگیری می کند.
رییس مجلس جزیره
مسوول بخش قانونگذاری جزیره می باشد که عمده ترین وظیفه ایشان نظارت بر کار رییس جمهور و اعضای کابینه و کلانتر و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی این افراد می باشد. قوانین پیشنهادی توسط رییس جمهور می بایست به تایید رییس مجلس برسد و نیز رییس جمهوری برای انجام اقدامات مهم و مصرف بودجه جزیره می بایست مجوز قانونی از رییس مجلس دریافت نماید.
کلانتر جزیره
وظیفه نظارت بر روند انجام امور در جزیره را بر عهده داشته که شامل امور زیر می باشد:
کنترل مجوزهای قانونی ورود و اقامت اهالی جزیره شامل استفاده از پرچم و کارت ملی
بررسی پستهای ارسالی توسط اهالی و کنترل آنها از نظر مفاد غیر قانونی و یا بیهوده
حفظ نظم در هنگام برگزاری آیین های جزیره ای
اجرای دستورات تنبیهی در مورد متخلفین از طرف دادگاه جزیره و هیات دولت
کلانتر می بایست برای خود یک معاون انتخاب نماید تا علاوه بر کمک رسانی به وی در هنگام غیبت کلانتر وظایف قانونی اورا بر عهده بگیرد.
هنگام مشاهده تخلف در بین اهالی چه در مورد قوانین اقامتی و یا تخلفات در هنگام نوشت پستها کلانتر به متخلفین تذکر داده و در صورت تکرار درخواست بازداشت و زندانی شدن وی را می نماید. در صورت تایید حکم بازداشت فرد خاطی به زندان منتقل شده که وظیفه زندانبانی از وی نیز بر عهده کلانتر و معاون وی می باشد.
انتخابات جزیره
انتخابات جزیره توسط رییس جمهور مدیریت شده و شامل سه مرحله می باشد.
ثبت نام نامزدها
تبلیغات
برگزاری آیین انتخابات
در جزیره ابتدا رییس جمهور و پس از وی رییس مجلس و کلانتر انتخاب می شوند.
و هرکدام از این افراد به مدت شش جزیره عهده دار این وظایف می باشند.
در صورت استعفای رییس جمهورنخست وزیر و در صورت استعفای کلانتر معاون وی تا هنگام انتخابات بعدی جانشین ایشان خواهند بود.
در صورت استعفای رییس مجلس وظیفه ایشان توسط هیاتی از اهالی با سابقه جزیره که توسط پیردانا انتخاب می شوند و به ریاست پیردانا انجام می شود.

------------------------------------------------------------------------------

[تصویر: 3499.gif]


آیین ها و اصطلاحات جزیره ای
قانون نامه و مرام نامه جزيره :ااين قسمت شامل كليه قوانين و مقررات لازم اجر در جزيره ميباشد

اداره گذر نامه و صدور شناسنامه :
در اين قسمت شما ميتوانيد جهت ثبت نام گرفتن شناسنامه و برگه تردد اقدام نماييد
زندان جزیره و كلانتري
همانگونه که قبلا اشاره شد افرادی که قوانین حاکم بر جزیره را رعایت ننمایند به پیشنهاد کلانتر و به دستور رییس جمهور و یا نخست وزیر زندانی می شوند.که پس از تعیین مدت زمان بازداشت زمان آغاز نیست طی اطلاعیه ریاست دولت به اطلاع اهالی می رسد.(رییس جمهور می تواند جهت مطایبه و شوخی و همچنین تنبیه اهالی کم لطف نسبت به جزیره برای آنان نیز مجازات زندان در نظر بگیرد)
در طول مدت زندان فرد زندانی با هیچکس از اهالی در تماس نبوده و فقط می تواند به پستهای کلانتر و معاون وی , وکیل فرد زندانی و یا ملاقات کنندگان پاسخ داده و افراد نامبرده نیز می توانند به پستهای فرد زندانی پاسخ دهند.
اهالی جزیره به غیر از افرادی که با زندانی در تماس هستند حق سپاسگذاری از پستهای فرد زندانی را ندارند و زندانی نیز نمی تواند از پستهای سایر اهالی تشکر نماید.
ملاقات کنندگان می بایست قبل از تماس با زندانی و یا نقل قول از وی و تشکر از ایشان مجوز اینکار را از کلانتر جزیره دریافت نماتیند.

کافه جزیره
کلمه کافه در جزیره دو کاربرد دارد یکی برای اشاره به مکانی خاطره انگیز در جزیره هست که میهمانی ها و قرار ملاقات های اهالی در آن برگزار می شود و دیگر اشاره به آیینی بسیار مهم برای اهالی جزیره دارد.
آیین کافه جزیره که حیثیت جزیره خوانده می شود شبیه به آیین صندلی داغ بوده با این تفاوت که در کافه جزیره میهمانان خود نامزد نشده بلکه تسط رییس جمهور انتخاب شده و یا اینکه از طریق همه پرسی در جزیره انتخاب می شوند. بر خلاف گفتگوهای مشابه کافه دارای موضوع می باشد که آن هم از طریق همه پرسی انتخاب شده و در شب کافه اهالی فقط در آن زمینه سوالات خود را از میهمان کافه مطرح می نمایند. کافه جزیره در یک شب و طی چند ساعت برگزار می شود.

کافه آنلاین
این آیین از دل کافه جزیره بر آمده و هفته ای یک شب در محل یاهو برگزار می شود در این کافه میهمان خاص و یا موضوع خاصی مد نظر نمی باشد و اهالی به صورت آنلاین به بحث و تیادل نظر در رابطه با مسائل مبتلا به جزیره می پردازند.
رییس جمهور وظیفه تعیین زمان و آماده سازی مقدمات کافه جزیره و یا کافه آنلاین را بر عهده دارد که همانگونه که اشاره شد می تواند اینکار را به مسوول کافه جزیره محول نماید.

دادگاه جزیره
در سیستم نظارتی جزیره برای افراد متخلف مجازات زندان در نظر گرفته شده و نیز برای بعضی جرائم دیگر دادگاه برگزار می شود . دادگاه نیز مانند کافه جزیره با اعلان قبلی به ریاست قاضی جزیره و یا در صورتی که ایشان نتوانند حاضر شود توسط هیات منصفه برگزار می شود که مسولیت تعیین زمان دادگاه بر عهده رییس جمهور بوده و نظارت بر روند دادگاه و همچنین اجرای احکام دادگاه به عهده کلانتر می باشد.
برخی مواردی که موجب تشکیل دادگاه جزیره برای اهالی می شوند:
افرادی که در نوشته هایشان رعیت قوانین حاکم بر سایت را ننموده و اینکارشان باعث به خطر افتادن حیات جزیره و یا سایت می شود مانند نوشته های غیر اخلاقی و یا گذاشتن عکسهای مستهجن
افرادی که خلط مبحث نموده و موارد و شوخیهای اهالی در مورد گوگوری ها را به بانوان حاضر در جزیره و سایت تعمیم داده و باعث رنجیدگی ایشان شود.
روسای سه قوه جزیره که دارای تخلف انتخاباتی بوده و به وعده های انتخاباتی خود عمل ننمایند .
میهمانان کافه جزیره که بدون اطلاع قبلی در زمان کافه حاضر نشده و باعث تعطیلی کافه بشوند.


پرچمدار
در دوران بحران جزیره عزیزانی از اهالی جزیره بیشترین تلاش را برای برافراشته نگهداشتن پرچم جزیره انجام دادند که از طرف دولت موقت جزیره به ایشان لقب پرچمدار اهدا شد .
همچنین هرگاه کسی به غیر از رییس جمهور و نخست وزیر از طرف ایشان مامور برپایی جزیره جدید بشود آن فرد نیز به لقب پرچمدار مفتخر خواهد شد.
پرچمداران علاوه بر وظیفه برپایی جزیره در مسائل مربوط به قراردادن امضا تازه واردین را راهنمایی می نمایند.
غار
در جزیره بنا به مقتضیات جغرافیایی آن غارهای زیادی وجود دارد ولی در فرهنگ جزیره ای مقصود از غار تنها غار مسکونی جزیره می باشد که متعلق به پزشک جزیره بوده و اهالی می بایست در هنگام شیوع بیماری های واگیر دار به غار مراجعه کرده و واکسینه بشوند.
قابل توجه اینکه حق اقامت در غار منحصرا متعلق به پزشک جزیره بوده و کس دیگری حق اقامت در هیچ غاری را ندارد.

گلریزان
با توجه به ماهیت انقلابی و دردسر ساز اهالی جزیره هرازگاهی پیش آمده که برخی از دوستان موقوف می شوند و جزیره نشینان از سنت باستانی ایرانیان وام گرفته و طی اقدامات هماهنگ و برنامه ریزی شده میانجی گری کرده و ایشان را به آغوش جزیره باز می گردانند.
__________________



[تصویر: 2969.gif]

[تصویر: 2970.gif]


اداره تحقيق و پژوهش هاي جزيره با سلام
در این قسمت به بررسي و ايجاد كار ها و طرحهايي ميپردازيم كه ممكن براي جزيره مفيد باشند از قبيل
طراحي پرچم جزيره
كارتهاي دعوت براي مراسم هاي مختلف مانند كافه ، دادگاه، انتخابات و....
نرم افزار هاي مفيد و كاربردي براي جزيره
شكلها و طراحهاي وكتور مفيد براي طراحان جزيره
و رد كل تمام كار هايي كه به نحوي به زيبا سازي جزيره كمك ميكند

===========================
توجه داشته باشيد:
[تصویر: 3526.gif]

كه هر گونه پست بي مورد و بر خلاف محوريت اين تاپيك موجب پيگرد قانوني از سوي كلانتر جزيره را به همراه خواهد داشت


__________________

نمونه هايي از پرچم هاي تهيه شده البته شما هم میتونید بسازید و اینجا بذارید تا دوستان استفاده کنن





[تصویر: 2opfxjw936dldxt4c0y.gif]






[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcSMiYUyyktgMYB2qdptBnV...yS0qvFagF5]







اينم يكسري عكس براي راحتي كار دوستانكه ميتونند با كشيدن به محل مورد نظرشون ببرند :
البته اگه دوستان ديگه هم ميخواند اين كارو ادامه بدن سعي كنند با موضوعيت باشه
يعني مثلا براي حالتهاي مختلف مثل عصبانيت ، خوشحالي و يا هر موضوع ديگه روحي شكلكها به صورت جدا جدا قرار بگيره
با تشكر
=============================
شكلكهاي مسافرتي و جزيره اي


[تصویر: 3486.gif]

[تصویر: 3485.gif]

[تصویر: 3475.gif]

[تصویر: 3476.gif]

[تصویر: 3477.gif]

[تصویر: 3478.gif]

[تصویر: 3479.gif]

[تصویر: 3480.gif]

[تصویر: 3481.gif]

[تصویر: 3482.gif]

[تصویر: 3483.gif]

[تصویر: 3484.gif]

[تصویر: 3519.gif]

[تصویر: 3520.gif]

[تصویر: 3521.gif]

[تصویر: 3522.gif]

[تصویر: 3523.gif]

[تصویر: 3524.gif]

[تصویر: 3525.gif]

[تصویر: 3526.gif]

[تصویر: 1150.gif]

[تصویر: 1151.gif]

[تصویر: 1152.gif]

[تصویر: 1153.gif]

[تصویر: 1147.gif]

[تصویر: 1148.gif]

[تصویر: 1149.gif]

[تصویر: 3523.gif]




[تصویر: 3527.gif]

[تصویر: 3528.gif]

[تصویر: 3529.gif]

[تصویر: 3530.gif]

[تصویر: 3531.gif]

[تصویر: 3532.gif]

__________________

[تصویر: kiss3.gif]

[تصویر: cupid.gif]

[تصویر: two%20hearts.gif]

[تصویر: mars.gif]

[تصویر: venus.gif]

[تصویر: lipstick%20mark.gif]

[تصویر: easter2.gif]

[تصویر: easter.gif]

[تصویر: egg.gif]

[تصویر: egg.gif]

[تصویر: easter5.gif]

[تصویر: easter9.gif]

[تصویر: easter8.gif]

[تصویر: easter7.gif]

[تصویر: eggs.gif]

[تصویر: easter3.gif]

[تصویر: easter10.gif]

[تصویر: rabbit.gif]

[تصویر: rabbit2.gif]

[تصویر: ski2.gif]

[تصویر: ski3.gif]

[تصویر: ski1.gif]

[تصویر: ski5.gif]

[تصویر: ski10.gif]

[تصویر: ski4.gif]

[تصویر: ski8.gif]

[تصویر: ski7.gif]

[تصویر: happyholidays.gif]

[تصویر: happyholidays2.gif]

[تصویر: snowball2.gif]

[تصویر: fireplace2.gif]

[تصویر: fireplace3.gif]

[تصویر: bell1.gif]

[تصویر: house1.gif]

[تصویر: bell2.gif]

[تصویر: easter6.gif]

[تصویر: happy%20easter2.gif]

[تصویر: happy%20easter.gif]

[تصویر: easter4.gif]

[تصویر: window.gif]

[تصویر: xmas9.gif]

[تصویر: rockingchair.gif]

[تصویر: turkey3.gif]

[تصویر: turkey2.gif]

[تصویر: turkey1.gif]

[تصویر: turkey7.gif]

[تصویر: pilgrim6.gif]

[تصویر: turkey6.gif]







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن