تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815666386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس انجمن خودروسازان خطاب به سردار رويانيان: نصب ترمز ABS هيچ جاي دنيا اجباري نيست//براي كاهش تصادفات، نقاط حادثه خيز جاده ها را اصلاح كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس انجمن خودروسازان خطاب به سردار رويانيان: نصب ترمز ABS هيچ جاي دنيا اجباري نيست//براي كاهش تصادفات، نقاط حادثه خيز جاده ها را اصلاح كنيد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس انجمن خودروسازان گفت: در حالي كه نصب ترمز ABS روي خودرو در هيچ جاي دنيا اجباري نيست، نمي توان آن را براي خودروسازان كشور الزامي كرد.

احمد نعمت بخش رييس انجمن خودروسازان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، ضمن بيان اين مطلب گفت: خودروسازان در حال حاضر ملزم به رعايت استاندارد 55 گانه اروپا هستند و اين در حاليست كه نصب ترمز ABS از موارد اين استاندارد هم نيست.
وي افزود: در كميته ناوگان كه با حضور نمايندگان سردار رويانيان و خودروسازن بزرگ كشور و انجمن خودروسازان و موسسه استاندارد برگزار شد، گزارش مفصلي به آنها ارايه شد و به آنها ثابت شد كه با وجود اينكه ترمز ABS براي خودرو يك آپشن محسوب مي شود ولي اجباري نبوده و عدم نصب آن بر روي خودرو به معناي كاهش كيفيت ترمز آن خودرو نيست.
نعمت بخش خاطرنشان كرد: نصب ترمز ABS روي يك ميليون دستگاه ها خودرويي كه قرار است تا پايان سال توليد شود، بيش از 400 ميليارد تومان هزينه خواهد داشت در حالي كه توان ساخت آن در داخل كشور به اين ميزان وجود نداشته و نياز به واردات و خروج مقداري زيادي ارز از كشور دارد.
وي با اشاره به گزارش نمايندگان نيروي انتظامي و سردار رويانان در كميته ناوگان گفت: طبق گزارشي كه آنها اعلام كردند، از 17 هزار و 472 فقره تصادف در 9 ماهه سال گذشته تنها 227 فقره مربوط به نقص فني خودرو اعلام شده كه حدود 60 درصد آن نيز مربوط به فرسودگي خودروها بوده است.
رييس انجمن خودروسازان با اشاره به اينكه اين ميزان تنها 2/1 درصد از تصادفات را شامل مي شود، گفت: اينكه سالانه 400 ميليارد تومان صرف كاهش اين ميزان از تصادفات شود كه همه آن نيز مربوط به ترمز آنها نبوده كارشناسي و عاقلانه به نظر مي رسد.
وي نظرات وزير راه و مسوولين در سال هاي گذشته را يادآور شد و گفت: خرم، وزير راه و ترابري در تاريخ 14/4/82 اعلام كرد "اگر بزرگراه سازي در كشور جدي گرفته شود ميزان مرگ و مير به زير يك دهم كاهش مي يابد".
نعمت بخش گفت: انصاري رييس سابق پليس راهنمايي و رانندگي نيز اعلام كرده بود كه كشور به 16 هزار كيلومتر اتوبان نياز دارد در حالي كه در حال حاضر يك هزار كيلومتر اتوبان موجود است.
وي همچنين به خواسته 156 نفر از نمايندگان مجلس در تاريخ 4/5/85 از رييس جمهور اشاره كرد و گفت: نمايندگان مجلس با ارايه لايحه اي خواستار تامين 200 ميليارد تومان اعتبار براي حذف نقاط حادثه خيز و كاهش تصادفات جاده اي شده اند .
وي در پايان گفت: آيا بهتر نيست به جاي صرف كردن سالانه 400 ميليارد تومان هزينه نصب ترمز ABS روي خودروها براي كاهش تنها يك درصد تصادفات با هزينه اي كمتر و فقط براي يكبار جاده ها و نقاط حادثه خيز را اصلاح و بيش از 90 درصد تصادفات را كاهش داد. /05 /144/125
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن