تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813358454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذب كاركنان مايكروسافت توسط ياهو


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: جذب كاركنان مايكروسافت توسط ياهو
ياهو، اقدام به خدمت گرفتن"جووانِ برادفورد"(Joanne Bradford) ، مدير اجرايي پيشين شركت مايكروسافت كرده است تا بدين وسيله پس از سال ها كسب نتايج نا اميد كننده كه به سهام اين شركت ضربات زيادي وارد كرده است، شايد كه به افزايش سود اين شركت كمكي كرده باشد.

اين انتخاب كه روز سه شنبه (ديروز) علني شد ممكن است تا اندازه اي جاي خالي مديراني كه طي چند وقت اخير اقدام به خروج از اين شركت كردند را پر نمايد.

"ديويد كارنستدت"(David Karnstedt) ، معاون ارشد ياهو در امور فروش آمريكاي شمالي در حال حاضر در حال خروج از اين شركت است.

"براد فورد" كه 6 ماه پيش از سمت رياست شبكه رسانه اي (media network) مايكروسافت استعفا كرد، قرار است با حضور در نزد "هيلاري اشنايدر" (Hilary Schneider) ، مدير ارشد اجرايي شركت، درسِمَت معاون ارشد رئيس ياهو در امور فروش و توسعه بازار آمريكا، كار خود را آغاز نمايد.

"برادفورد" مايكروسافت را مدت كوتاهي پس از اين كه اين شركت پيشنهاد خريد ياهو با قيمت 44.6 ميليارد دلار را ارائه داد ترك كرد تا در Spot Runner، كه يك سرويس تبليغات تلويزيوني است، كار جديدي را آغاز كند.
مايكروسافت سپس پيشنهاد خود را به 47.5 ميليارد دلار افزايش داد، اما از اين پيشنهاد نيز به خاطر عدم كسب رضايت ياهو، عقب نشيني كرد.

سهام شركت ياهو روز سه شنبه با كاهش 68 سنتي، به 17.58 دلار رسيد- تقريبا 50 درصد كمتر از آخرين پيشنهاد مايكروسافت براي خريد آن. پيشنهاد مايكروسافت 33 دلار براي هر سهم بود.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن