تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805565629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسرار قتل پنج زن در سينه مرد سه زنه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ایران: دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اعتراف‌هاي هولناك قاتل سه زن، به قتل دو زن دیگر در استان قزوین خبر داد. مرد جنایتکار سه زنه، این دو قرباني را هم پس از بیهوشي با آبميوه مسموم، با شلیک گلوله از پا درآورده بود.

قاضی کیومرث حمزه صورتی در تشریح روند رسیدگی به پرونده و اعتراف‌هاي تازه مرد جنایتکار گفت: رسيدگي به اين ماجرا از ساعت 8 صبح چهارشنبه 8 تير امسال به دنبال اعلام خبر كشف جسد دو زن جوان در حوالي جنگل‌هاي سي‌سنگان در دستور كار قرار گرفت.

در ادامه و با توجه به حساسیت ماجرا، قاضی سالاریان- بازپرس شعبه اول دادسرای نوشهر- همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهي محل حادثه شدند. تيم جنايي در نخستين بررسی‌ها دريافتند جسد متعلق به دو خواهر جوان به نام‌های نرجس - 28 ساله - و نسترن - 22 ساله - است که از عصر سه‌شنبه هفتم تیر ناپدید شده بودند.

همزمان با تحقيقات ويژه جنايي و کشف سرنخ‌هایی، رد پای یک مجرم سابقه‌دار به نام مسعود - 30 ساله- و همسر سومش مهدخت در این ماجرا کشف شد. تيم جنايي پس از ردیابی‌های تخصصی دریافتند مسعود پس از قتل، به تهران گریخته است. به همین دلیل همسرش دستگیر شد و با اعتراف‌های او مأموران با نیابت دادستانی راهی تهران شدند.

مسعود که از دستگیری همسرش بی‌خبر بود، یک هفته پس از قتل برای دیدن مهدخت در محل قرار با او حاضر شد كه در عملیات ويژه پلیسی به دام افتاد. مسعود پس از انتقال به دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت که در بازجويي‌هاي فني- تخصصي به قتل دو خواهر اعتراف کرد و گفت: با ديدن طلاهاي دو خواهر، نقشه كشتن آنها و سرقت طلاهايشان را طراحي كرده و روز سه‌شنبه نرجس و نسترن را به خانه آوردم. مهدخت هم با آبميوه مسموم آنها را بيهوش كرد. بعد هم دو خواهر بيهوش را به داخل ماشين منتقل كرده و خودم را به حوالي جنگل‌هاي سي‌سنگان رساندم. سپس با شليك دو گلوله هر دو را كشتم. مدارك شناسايي دو خواهر را هم در حياط خانه‌ام آتش زدم.

قتل زن تنها

پس از اعتراف‌هاي مرد سه زنه و بازسازی صحنه قتل‌ها از سوی او، با دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای کشف ديگر جرایم احتمالي متهم ادامه یافت. تیم جنایی با کشف مدارک زنی به نام مژگان - 43 ساله - در خودروي قاتل احتمال دادند او نیز قربانی نقشه شوم مسعود شده باشد.

این احتمال زمانی قوت گرفت که در تجسس‌ها مشخص شد مژگان اهل تهران است و به خاطر بیماری تنفسی به چالوس نقل مكان كرده بود. زن تنها از اواخر فروردين نيز به طرز مرموزی ناپدید شده بود. در ادامه با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات از مسعود و همسرش ادامه یافت تا اين که مرد جنايتكار به سومین جنایت هم اعتراف کرد: «يك روز كه همسرم درباره وضع مالي مژگان صحبت كرد، وسوسه سرقت پول و طلاهايش به جانم افتاد. بنابراين پس از آشنایی با او به بهانه ازدواج 20 فروردين 90 براي اجراي نقشه قتل او را به حوالي سد كرج بردم. پس از رسيدن به محلي خلوت آبميوه مسموم را كه همسرم آماده كرده بود، به او خوراندم. وقتي از هوش رفت، با سه ضربه كارد او را كشتم.

اعتراف به قتل 2 زن دیگر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر در ادامه با اشاره به اعتراف‌های جدید قاتل سریالی گفت: مسعود در تازه‌ترین اعتراف‌هايش به قتل دو زن دیگر در قزوین اعتراف کرده است که در این زمینه از سوی دادسرای قزوین نیابتی برای تفهیم اتهام و بازداشت مرد جنایتکار به دادسرای نوشهر ارسال شده است. به گفته اين مقام قضايي، مسعود تبهکار سابقه‌داري است که استعداد ذاتی برای ارتکاب جرم دارد. به همین خاطر مأموران تحت نظر بازپرس ویژه پرونده به تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی او ادامه می‌دهند. دادسرا نیز به صورت سریع و قاطع به اتهامات او رسیدگی می‌کند تا با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه و صدور حکم به دادگاه کیفری استان مازندران ارسال شود.

جزئیات جنایت‌های قاتل سریالی در قزوین

یک مقام آگاه در پلیس آگاهی کشور نیز جزئیات قتل دو زن در قزوین و اعتراف‌های قاتل سریالی را فاش کرد. وي گفت: 24 بهمن سال گذشته مردي هراسان در تماس با پلیس از کشف جسد زنی در جاده قشلاق استان قزوین خبر داد.

پس از این تماس، گروهی از مأموران پلیس آگاهی با حضور در محل مورد نظر، دریافتند جسد متعلق به زنی ناشناس حدود 25 ساله است که با شلیک گلوله از پا درآمده است. با گذشت چند روز از ماجرا و بررسی پرونده زنان فقدانی، هویت مقتول شناسایی شد. زن جوان ساکن هشتگرد بود كه چندی قبل به خاطر مشکلاتی از همسرش جدا شده بود. در حالی که تحقیقات برای کشف راز این جنایت بی‌نتیجه مانده بود، 17 اردیبهشت امسال کشف جسد دیگری در همان منطقه به پلیس اعلام شد. جسد دومین زن در نزديكي محل رها شدن نخستين جسد، پيدا شد.

این زن نیز با شلیک گلوله از پا درآمده بود. با توجه به نحوه قتل و نزدیکی محل کشف دو جسد کارآگاهان احتمال دادند این دو جنایت با هم مرتبط باشند. این فرضیه زمانی قوت گرفت که تحقیقات تخصصی نشان داد دومین قرباني اهل گیلان بوده و او نیز از همسرش جدا شده بود. دو زن جوان قبل از قتل با آبميوه مسموم بيهوش شده و با كلت كاليبر 32 از پا درآمده بودند. با توجه به سرقت پول، طلا و تلفن همراه قربانیان پس از قتل، انگیزه سرقت قوی‌ترین فرضیه کارآگاهان بود.

وی افزود: پس از دستگیری مسعود در نوشهر و بررسی پرونده‌های جنایی، احتمال قتل این دو زن به دست مسعود نيز قوت گرفت چرا كه این دو زن نيز مانند سه قربانی قبلي مسعود قبل از قتل با آبمیوه مسموم بیهوش شده بودند. اسلحه مرد جنایتکار نيز كلت کالیبر 32 بود. از سوي ديگر، در گزارش پليس آگاهي قزوين اعلام شده بود گوشي تلفن همراه يكي از قربانيان پس از قتل سرقت شده بود اما چند روز بعد براي مدت كوتاهي در شهرستان سياهكل فعال شده بود.

تحقيقات پليسي نيز نشان داد مسعود يك قطعه زمين كشاورزي در حوالي سياهكل دارد كه همزمان با فعال شدن تلفن همراه مقتول، مسعود در اين شهرستان حضور داشته است. یک تیم از مأموران عملیات ویژه پلیس آگاهی قزوین نیز برای بازجویی از مرد سه زنه راهی نوشهر شدند.

مسعود در نخستين بازجویی‌ها منکر دو جنایت شد اما پس از روبه‌رو شدن با اسناد و مدارك پلیسی، چاره‌اي جز اعتراف نديد و به تشریح دو جنایت پرداخت. با نخستین قربانی در هشتگرد آشنا شدم و با دیدن طلاهایش نقشه قتل او را با کمک همسر سومم- مهدخت- طراحی کردم.

پس از تهیه آبمیوه مسموم او را به بهانه گردش به محل خلوتی در 30 کیلومتری شهرستان آبیک برده و همان جا با شلیک گلوله او را کشتم. چندی پس از این قتل نیز در سفری به سیاهکل، با زن جوانی به نام مریم آشنا شدم. با او كه از همسرش جدا شده بود، به بهانه ازدواج در ارتباط بودم تا این که مهدخت پی به این رابطه برد و تهدید کرد اگر مریم را نکشم، از من جدا می‌شود.

به خاطر علاقه‌ای که به مهدخت داشتم، قبول کردم این زن را هم بکشم. 16 اردیبهشت مریم با من تماس گرفت و گفت برای کاری باید به تهران برود؛ من هم گفتم براي دیدن خانواده‌ام می‌خواهم به تهران بروم و می‌توانم او را هم برسانم. صبح روز حادثه راهی تهران شدیم.

می‌دانستم جاده قشلاق محلی مناسب برای اجراي نقشه است. به همین خاطر در میان راه او را بیهوش کرده و پس از رسیدن به منطقه‌ای خلوت، او را کشته و پول و طلاهایش را سرقت کردم. البته اين قتل را به خاطر همسر سومم انجام دادم.

شکار قربانیان از میان زنان تنها

به گفته این مقام پلیس، مسعود علاوه بر داشتن سه همسر موقت و دائم با زنان دیگری نیز ارتباط داشت و قربانیان خود را از میان زنان مطلقه که با خانواده‌هايشان اختلاف داشتند، شناسایی می‌کرد. او پس از فریب طعمه‌ها و ابراز علاقه به آنها، با وعده پوچ ازدواج زنان را قربانی نقشه شومش می‌کرد. قاتل سريالي اهل یکی از استان‌های غربی کشور است كه با خونسردی آدم مي‌كشت. در حال حاضر نیز با دستور رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی کشور قتل‌های مشابه استان‌های دیگر نیز در حال بررسی است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن