تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804724599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياسيون‌ مى‌گويند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سياسيون‌ مى‌گويند
مستند تسخير لانه جاسوسي

ايسنا- حبيب‌ والى‌نژاد از آغاز تصويربردارى مجموعه مستند «انقلاب دوم» با موضوع حادثه تسخير لانه جاسوسى آمريكا خبر داد. وى كه تهيه‌كنندگى اين مستند را به عهده دارد گفت: اين مجموعه به‌صورت مصاحبه با افرادى است كه به نوعى در بحث لانه‌جاسوسى آمريكا نقش بسزايى داشتند.

صفرى در لندن

ايسنا- معاون اروپايى وزير امور خارجه كشورمان روز دوشنبه براى ديدارى سه روزه وارد لندن شد. مهدى صفري، در اين سفر قرار است با مقامات ارشد وزارت امور خارجه از جمله وزير خارجه،، وزير دادگستري، مشاور سياسى نخست‌وزير و معاون وزير كشور انگليس و همچنين رئيس كميته روابط خارجى مجلس عوام اين كشور ديدار و گفت‌وگو داشته باشد.

استاندار سابق؛ دستيار ويژه اقتصادي

ايسنا- به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانى وزارت كشور على كردان با صدور حكمى محمد معمارزاده استاندار سابق آذربايجان شرقى را به سمت دستيار ويژه اقتصادى وزير كشور منصوب كرد.

تصويب استراتژى و اساسنامه فراكسيون اصولگرايان

ايسنا-سيدشهاب‌الدين صدر، نايب رئيس اول فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراى اسلامى گفت:‌ مرامنانه، اساسنامه و همچنين استراتژى تنظيم شده فراكسيون در جلسه روز گذشته مجمع فراكسيون به تصويب رسيد. سيدشهاب‌الدين صدر با اشاره به جلسه مجمع فراكسيون اصولگرايان گفت: در مرامنامه، شاخص‌هاى اصولگرايى و اصول و مبانى تفكر اصولگرايى كاملا تنظيم شده و همچنين منشور وحدت اصولگرايان كه در آن محورها بيان شده، تصويب شد.

كنگره حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي

ايسنا- دبيركل حزب توسعه و عدالت ايران اسلامى از برگزارى كنگره اين حزب قبل از پايان سال جارى خبر داد. رضا طلايى‌نيك با بيان اين مطلب افزود: در حال حاضر از 33 عضو پيش‌بينى شده در اساس‌نامه، 27 نفر قطعى شده‌اند، هم‌چنين از 15 عضو پيش‌بينى شده در اساس‌نامه براى شوراى راهبردى 13 نفر قطعى شده‌اند.

تائيد استوارنامه سفير سوئيس

ايسنا- يك مقام مسئول از تائيد استوارنامه سفير جديد سوئيس در تهران خبر داد. اين مقام مسئول در پاسخ به سوالى در مورد تائيد استوارنامه خانم ليويا ليوا گوستي، سفير جديد سوئيس در تهران گفت: استوارنامه سفير جديد سوئيس تائيد شده است اما زمان آمدن وى به تهران هنوز مشخص نيست.

خاتمى در رونمايى از قرآن‌هاى خطي:

دولت به امور موزه‌اى توجه وي‍ژه‌اى داشته باشد

تعدادى از آثار خطى قرآنى در مركز دايرة‌المعارف انسان‌شناسى و گنجينه آثار خطى و فرهنگى رونمايى شد. به گزارش ايسنا، حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمى در اين مراسم گفت: اگر خاطره مشترك، پايه هويت ملى يك جامعه است، موزه و آثار معاصر باقى‌مانده از گذشته بسيار بااهميت و درخور توجه است؛ درواقع، شناسنامه هويت ملى يك قوم و جامعه است. رئيس مؤسسه بين‌المللى گفت‌وگوى فرهنگ‌ها و تمدن‌ها افزود: متاسفانه در بسيارى از كشورها، نظير كشور ما به موزه و امور موزهى به عنوان يك امر تفننى نگاه مى‌شود؛ در حالى‌كه نظام، دولت و دستگاه‌هاى مختلف بايد توجه و عنايت وي‍ژه‌اى به اين امور داشته باشند، تا اين‌چنين كارها ادامه و بسط پيدا كند. رئيس بنياد باران اظهار داشت: موزه نقش بسيار اساسى و زنده در حيات فعلى روزگار ما دارد؛ زيرا شناسنامه هويت تاريخى و خاطره تاريخى ماست و اگر مليت و ملت را پذيرفته باشيم، به موزه به عنوان يك امر مهم و اساسى نگاه خواهيم كرد.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن