تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816381345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه استان خراسان شمالي
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديرعامل شركت مخابرات خراسان شمالي اعلام كرد : در زمان دولت نهم قريب به 250 هزار شماره تلفن ثابت و همراه در نقاط روستايي و شهري اين استان واگذار شده است . حسن اكبري اين تعداد خطوط واگذارشده طي اين مدت را به ترتيب 110 هزار تلفن ثابت و 137 هزار شماره تلفن همراه در اين استان بيان كرد . وي گفت : هم اكنون ضريب نفوذ تلفن همراه در اين استان به 56 87 درصد و ضريب نفوذ تلفن ثابت به 5 38 درصد رسيده است . اين مسئول اضافه كرد : شركت مخابرات خراسان شمالي ارتباط رساني به 99 درصد مناطق روستايي اين استان را انجام و 96 درصد از روستاهاي اين منطقه را از نعمت تلفن ثابت برخوردار كرده است . وي افزايش تلفن همراه در خراسان شمالي به هزار و 100 سايت . نصب تلفن هاي همگاني به تعداد هزار و 50 BTS سايت هاي دستگاه توسعه فيبر نوري با 2 هزار و 100 كيلومتر نصب كانالهاي شهري و بين شهري به 5 هزار كانال را ازجمله اقدامات دولت فعلي در حوزه مخابرات اين استان ذكر كرد. وي يادآور شد : در سفر اخير وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز 124 طرح مخابراتي با صرف اعتبار بيش از 90 ميليارد ريال در نقاط شهري و روستايي اين استان به بهره برداري رسيد.
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديرعامل خانه مطبوعات استان خراسان شمالي كفت به منظور ارتقا سطح آگاهي خبرنگاران استان از قانون مطبوعات آزمون « قانون مطبوعات » با حضور جمعي از خبرنگاران نشريات استان در محل سالن جهاددانشگاهي برگزار شد. در اين آزمون كه با همت خانه مطبوعات استان و همكاري اداره كل ارشاد استان خراسان شمالي صورت گرفت 24 نفر از خبرنگاران نشريات مختلف استان شركت داشتند . سيدي زاده افزود : عليرغم عدم اطلاع خبرنگاران از زمان برگزاري آزمون ميانگين نمره آزمون نمره قابل قبولي بود. به گفته وي اين آزمون براي خبرنگاران خبرگزاري ها سرپرستي هاي نشريات كشوري و خبرنگاران رسانه هاي محلي استان به طور جداگانه برگزار شد. وي افزود : مرحله دوم اين آزمون به زودي انجام و زمان برگزاري آن به اطلاع خبرنگاران خواهد رسيد. مديرعامل خانه مطبوعات همچنين گفت : با مشخص شدن نتايج مرحله دوم آزمون به قبول شدگان گواهينامه اعطا خواهد شد.
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سازمان حج و زيارت با صدور اطلاعيه اي از كليه كساني كه تا پايان خرداد سال 83 براي تشرف به حج تمتع در شعب بانك ملي سراسر كشور وديعه گذاري كرده بودند خواست تا از روز سه شنبه 19 شهريور به كاروانهاي حج مراجعه كنند . در اين اطلاعيه آمده است : پيش از اين سازمان حج و زيارت وديعه گذاران تا پايان ارديبهشت ماه سال 83 را به كاروان ها فراخوانده بود . براساس اين گزارش فراخوان متقاضيان خردادماه 83 به كاروان ها پس از موافقت دولت عربستان با 5 هزار سهميه درخواستي سازمان حج و زيارت اعلام شده است . مديريت حج و زيارت استان خراسان شمالي از دارندگان اسناد حج تا پايان خرداد 83 خواسته است كه در شهرستان ها به دفاتر كاروان هاي حج و در بجنورد به دفتر حج و زيارت استان مراجعه نمايند. وي افزود : در سال جاري 102 هزار نفر از جمهوري اسلامي ايران به حج تمتع اعزام مي شوند . براساس اين اطلاعيه اعزام زايران حج از 22 آبان ماه برابر با 14 ذيقعهده آغاز خواهد شد .
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : كارگران در حين حفاري جهت احداث ساختمان جديد بنياد شهيد اسكلت يك انسان را در عمق يك و نيم متري زمين كشف كردند. دادستان عمومي و انقلاب بجنورد اعلام كرد : مامموران پليس 110 كشف يك اسكلت انسان را به بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب اطلاع و آن را به پزشكي قانوني انتقال دادند. ميرعلم سيدي افزود : استخوان هاي كشف شده از اين اسكلت شامل استخوان فك فوقاني و تحتاني ستون فقرات و جمجمه است . وي خاطر نشان كرد : بر اساس تحقيقات پزشكي قانوني سن تقريبي متوفي 40 سال و مربوطه به سال 1379 است . وي اظهار داشت : با توجه به گذشت مدت طولاني از طمان فوت و پوكي استخوان ها علت فوت دقيقا مشخص نيست . به گفته وي با توجه به اينكه سابقه اي در پليس آگاهي مبني بر مفقود شدن كسي در تاريخ مذكور ارسال شده است . DNA وجود ندار اسكلت مكشوفه جهت نمونه برداري و آزمايش
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس پليس اطلاعات و امنيت خراسان شمالي از كشف 17 هزار و 668 ليتر انواع مشروبات الكلي 27 كارگاه توليد مشروبات الكلي شناسايي و دستگيري 52 نفر توليد و توزيع كننده مشروبات الكلي خبر داد و افزود : در اين مدت 530 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره 72 قبضه سلاح غيرمجاز و پنج كيلوم مواد نيروزا كشف و ضبط شده است . سرهنگ بزرگمهر افزود : در سال جاري 106 نفر از اتباع بيگانه دستگير و سه واحد باشگاه بدن سازي نيز تعطيل و پلمپ شده است . وي همچنين از شناسايي و انهدام يك باند توزيع كننده مواد مخدر در بين جوانان نوجوانان و حتي دانش آموزان خبر داد و گفت : چهار نفر از عاملان اصلي اين باند دستگير و در اين رابطه دو كيلوگرم ترياك و يك كيلوگرم و 200 گرم كريستال دو دستگاه موتورسيكلت و 3 ميليون و 800 هزار ريال وجه نقد كشف و ضبط شد.
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مدير كل پزشكي قانوني خراسان شمالي با بيان اين مطلب كه كلاه ايمني فرشتهنجات موتور سواران است گفت : متاسفانه تصادفات منجر به فوت استان خراسان شمالي در مرداد ماه 87 نسبت به مدت مشابه سال قبل 82 در صد افزايش داشته است كه 22 در صد از اين تصادفات مربوط به موتور سواران بوده است . دكتر جواد سالاري افزود : خونريزي مغزي علت فوت 82 در صد موتورسواران خراسان شمالي در مرداد ماه 87 بود كه اين ناشي از عدم استفاده موتورسواران از كلاه ايمني و يا استاندارد نبودن كلاه مورد استفاده آنان بوده است . وي افزود : بيش از نيمي از موتورسواراني كه در اين تصادفات جان خود را از دست داده اند كمتر از 27 سال سن دارد .
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مجوز تشكيل 20 مركز قرآني تا پايان سال جاري صادر مي شود . مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي با بيان اينكه در حال حاضر 17 مركز قرآني در استان وجود دارد گفت : اين مركز باهدف گسترش نهضت قرآن آموزي و فعاليت هاي جانبي آن در زمينه هاي آموزشي پژوهشي تبليغي و ترويجي در بين اقشار مختلف با انگيزه غيرتجاري سياسي و صنفي تشكيل مي شود. « محمد صادقي » افزود : متقاضيان تشكيل اين مراكز مي توانند به دارالقرآن در اداره كل تبليغات اسلامي و ادارات تبليغات اسلامي در شهرستان ها مراجعه كنند.
بجنورد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 60 دانش آموز برگزيده اعرامي خراسان شمالي به مسابقات فرهنگي ادبي كشور تقدير شدند . معاون ورزشيس و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت : 60 تن از دانش آموزان استان خراسان شمالي در رشته هاي شعر. داستان مطالعه تحقيق نشريه ديواري و وبلاگ نويسي به مسابقات فرهنگي ـ ادبي كشور اعزام شدند كه تمامي آنها به عنوان دانش آموزان برگزيده و شايسته كشور به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند . محمدرضا رحيمي افزود : در رشته شعر 4 دختر و 3 پسر داستان 4 دختر و 4 پسر مقاله و تحقيق 11 دختر و 7 پسر نشريه ديواري 1 دختر و 8 پسر و وبلاگ نويسي 2 دختر و 1 پسر در اين مسابقات حضور يافتند .
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن