تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرخ بازديد از برج ميلاد تصويب شد: براي هر نفر يك هزارتومان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نرخ بازديد از برج ميلاد تصويب شد: براي هر نفر " يك هزارتومان"


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: نرخ بازديد از برج ميلاد آسمان تصويب شد و اين نرخ ها تا پايان سال جاري عملياتي مي شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، نرخ بازديد از برج ميلاد آسمان در حالي تصويب شد كه اعضاي شوراي شهر در يكصد و بيست و چهارمين جلسه علني شوراي شهر، نسبت به غير قانوني بودن شركت بهره بردار اين برج اعتراض داشتند.
بر اساس گزارش خبرنگار ايسكانيوز مبالغ دريافتي از بازديدكنندگان فضاهاي عمومي برج اعم از گردشگران داخلي و خارجي از ساعت هشت صبح الي 23 در پنجشنبه ها، جمعه و ساير ايام تعطيل و از ساعت 14 الي 23 در ساير ايام هفته به شرح ذيل است:
بهاي ورود به برج ميلاد براي هر نفر هزار تومان بهاي استفاده از سالن ديد شش هزار تومان و بهاي استفاده از گنبد آسمان 10 هزار تومان است.
همچنين ورودي پاركينگ به ازاي ساعت اول سه هزار تومان، به ازاي هر ساعت اضافه استفاده از پاركينگ هزار و 500 تومان و بهاي استفاده بيش از سه ساعت از فضاي پاركينگ سه هزار تومان است.
مطابق با تبصره يك اين ماده واحده شهردار تهران نسبت به اتخاذ تدابيري مناسب به منظور استفاده از سيستم هاي مديريتي مختلف جهت مديريت و كنترل كمي تعداد بازديدكنندگان از فضاي برج مذكور اقدام خواهد كرد.
بر اساس تبصره دوم، گروه هاي مشمول استفاده از تسهيلات تشويقي اين مصوبه كه حداكثر تا سقف 50 درصد مبالغ موضوع بندهاي دو و سه از بخش الف اين طرح است طي دستورالعملي مشخص كه به تاييد شهردار تهران خواهد رسيد تعيين مي شود.
همچنين به منطور استفاده بهينه از ظرفيت محدود بازديدكنندگان بهاي بازديد از فضاهاي سالن ديده گنبد آسمان هر هفته غير از روزهاي تعطيل، معادل 50 درصد مبالغ مندرج در بندهاي دو و سه بخش الف فوق الذكر است.
بر اساس تبصره چهارم اين ماده واحد شهرداري تهران موظف است به منظور فراهم كردن امكان بازديدهاي علمي، آموزشي و سياحتي براي گروه هاي معرفي شده كه از طريق نهادهاي دولتي و عمومي معرفي مي شود نسبت به تدوين برنامه هاي مشخص جهت استفاده در ساعات هشت الي 14 ايام شنبه تا چهارشنبه هر هتفه بر اساس بهاي موضوع تبصره سوم ياد شده اقدام كند.
بر اساس تبصره هاي ديگر اين ماده واحده كليه در آمدهاي حاصله و وجوه دريافتي از بازديدكنندگان از فضاهاي مرتبط با برج ميلاد همچنين تمامي در آمدهاي حاصله از واگذاري مديريت بهره برداري فضاهاي يادشده به حساب هاي در آمدي مصوب شهرداري تهران واريزي شود و شهرداري تهران موظف است نسبت به ارايه خدمات بيمه اي لازم بر بازديد كنندگان از فضاهاي مرتبط با برج مذكور اقدام كنند.
بر اساس يكي از بندهاي اين ماده واحده شهرداري تهران موظف است هر شش ماه يك بار گزارش نحوه اجراي اين مصوبه به شهرداري شهر تهران ارايه كنند و اين مصوبه تا سال 87 معتبر است و شهرداري بايد براي بررسي بيشتر تا پايان سال نسبت به ارايه لايحه به شوراي شهر اقدام كند.
همچنين شهرداري تهران موظف است ضمن جذب مشاركت بخش خصوصي در مديريت بهره برداري از فضاهاي مرتبط با برج مذكور در لايحه بودجه سنواتي خود جهت ارايه به شوراي شهر تهران و طي مراحل قانوني اقدام كند.//110/01
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن