تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816734814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اعتراض به بحث‌هاي اخير درمورد آتش‌سوزي پژو‌٤٠٥/ مدير تضمين كيفيت ايران‌خودرو: چرا فقط موارد مربوط به محصولات اين شركت رسانه‌اي مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اعتراض به بحث‌هاي اخير درمورد آتش‌سوزي پژو‌٤٠٥/ مدير تضمين كيفيت ايران‌خودرو: چرا فقط موارد مربوط به محصولات اين شركت رسانه‌اي مي‌شود؟
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

طي اطلاعاتي كه در اختيارمان قرار گرفت، مشخص شد كه علت آتش‌سوزي يك دستگاه پژو 405 در شهرك دولت آباد عمدي بوده است.

غلامرضا حاجي خاني - مدير تضمين كيفيت ايران خودرو - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره حادثه اخير آتش‌سوزي پژو405 در شهرك دولت آباد، در پاسخ به اين سوال كه چطور ايران خودرو پي به عمدي بودن آتش‌سوزي خودرو برد، در حالي كه آتش نشاني هنوز گزارشي در اين باره را مطرح نكرده؟ با بيان مطلب فوق اظهار كرد: پس از اين حادثه افرادي را به محل حريق فرستاديم تا از آن بازديد كنند و طي اطلاعاتي كه از سوي آنها در اختيارمان قرار گرفت مشخص شد كه علت آتش سوزي عمدي بوده است.

وي افزود: طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شد كه ظاهرا اختلافات بين مالك خودرو و ديگران دليل آن بوده و اين موضوع از سوي صاحب خودرو و نزديكان وي تايدد شده است.

او درباره آتش‌سوزي خودرو 405 دوم نيز گفت: آتش‌سوزي خودرو دوم به دليل آتش‌سوزي خودرو اول بود كه به آن نيز سرايت كرد. در واقع اين دو خودرو خاموش در كنار خيابان پارك بوده‌اند.

وي همچنين درباره اين‌كه چرا تاكنون آتش نشاني اظهار نظري دراين خصوص نداشته است؟ گفت: آتش نشاني چيزي در اين زمينه اظهار نكرده است و ما پيش قدم شده‌ايم، براي اين‌كه بيشتر از آتش نشاني نگران برند خود هستيم.

مدير تضمين كيفيت ايران خودرو درباره اين‌كه آيا موارد مشابه ديگر آتش‌سوزي غير از حادثه چند روز پيش شهرك دولت آباد و اتوبان آزادگان گزارش شده است؟ گفت: يك مورد ديگر نيز قبل از آتش‌سوزي در شهرك دولت آباد در مورد آتش سوزي يك دستگاه پژو 405 مدل 1383 مطرح بود كه طبق بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد كه خودرو دستكاري شده و به دليل تغييراتي كه روي آن در يكي ازمراكز غير مجاز تعميرگاهي به وجود آمده بود، بلافاصله پس از توقف آتش گرفته بود.

وي همچنين تاكيد كرد: تاكنون از خودروهاي توليدي مدل‌هاي سال 1385 به بعد ايران خودرو گزارشي از آتش سوزي به دليل مشكل در سيستم سوخت رساني نداشته‌ايم و فقط يك مورد آتش سوزي مطرح بود كه طي تصادف شديد خودرو، قسمت جلو آن منهدم شده و خودرو دچار حريق شد كه اين مساله نيز به تاييد كارشناسان دادگستري رسيد. البته طي روزهاي اخير اخباري مبني بر آتش سوزي چند دستگاه خودرو در بعضي رسانه‌ها منتشر شد كه بررسي‌هاي فني انجام شده حاكي از آن است هيچ يك از موارد ناشي از مسووليت خودروساز نبوده است كه موجب لطمه ديدن برند شركت و زيان اقتصادي جبران ناپذير مي‌شود و ايران خودرو حق خود را براي پيگيري قضايي منشا انتشار خبر محفوظ مي‌داند.

حاجي‌خاني با گلايه شديد از نحوه انتشار اخبار تصادفات جاده‌اي و ذكر نام محصولات ايران خودرو در اين قبيل خبرها گفت: جاي تعجب دارد وقتي ايران خودرو در قالب طرح مهر اقدام به تحويل 3500 دستگاه پژو405 و سمند تاكسي مي‌كند، هيچ‌گاه از نام و نوع محصول و شركت تحويل دهنده ذكري به ميان نمي‌آيد، اما در انتشار حوادث‌ جاده‌اي عكس آن عمل مي‌شود!

وي با بيان اين كه عمليات گسترده ارتقاي سيستم سوخت‌رساني محصولات شركت با موفقيت كامل انجام شد، گفت: در تابستان جاري و در اوج گرما هيچ گزارشي حاكي از تكرار اين نقص واصل نشده، اما در حال حاضر كه گرما به اتمام رسيده، ناگاه اخبار مجعول و مشكوكي منتشر مي‌شود كه جاي پيگيري دارد و ايران خودرو با استفاده از راهكارهاي قانوني موضوع را از طريق نهادهاي مسوول و قانوني تحت پيگرد قرار مي‌دهد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن