تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش مراسم رونمایی از iPad 2


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: استیو جابز که به دلیل بیماری از ریاست اپل کناره گیری کرده بود در مراسم رونمایی از تبلت iPad 2 حضور یافت و خبرنگاران و تماشاگران را شگفت زده کرد.

[تصویر: duetl48k6ucmdledv3q6.jpg]




به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از مهر، در هفته های اخیر تصاویری مبنی بر شدت گرفتن بیماری استیو جابز در اینترنت منتشر شده بود، باوجود این، شب گذشته در مقابل نگاههای شگفت زده خبرنگاران، رئیس اپل با همان تی- شرت مشکلی، کفشهای کتانی سفید و شلوار جین آبی همیشگی در سالن مرکز “یربا بونا” در سانفرانسیسکو حاضر شد و از iPad 2، نسل دوم تبلت اپل رونمایی کرد.


[تصویر: g9w8evejvezdod4f4bvw.jpg]


رئیس اپل پیش از هر چیز گفت: “نمی خواستم امروز را از دست بدهم.”

جابز ۵۶ ساله که از ۱۷ ژانویه گذشته از ریاست اپل کناره گیری کرد و “تیم کوک” را به عنوان رئیس این شرکت معرفی کرد در مورد حضور خود در مراسم رونمایی از iPad 2 گفت: “۲۰۱۱ سال iPad 2 خواهد بود. ما به مدت طولانی بر روی این محصول کار کردیم و به همین دلیل نمی خواستم این مراسم را از دست بدهم.”



وی افزود: “ما ۱۰۰ میلیون کتاب الکترونیک را بر روی سایت iBook Store خود برای آی- پد فروختیم. اکنون با یک محصول جدید با یک طراحی کاملا بازنگری شده اینجا هستیم. اپل تاکنون موفق شده است ۱۰۰ میلیون آی- فن بفروشد و تنها در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱۵ میلیون آی- پد فروخته شد.”

رئیس اپل ادامه داد: ” ۲۰۱۱ می تواند سال تقلید باشد، به طوری که همه مشغول ساخت یک تبلت هستند.”


[تصویر: uxy2nnlx11segzu9eafs.jpg]



تفاوتهای دو iPad


حتی اگر سخت افزارهای iPad 2 نسبت به “آی- پد کلاسیک” بهبود یافته باشند اما این تبلت همچنان محصولی است که عملکرد آن مدیون نرم افزارهای جانبی است که بر روی این دستگاه نصب می شود.

به طوریکه به نظر می رسد در iPad 2، پتانسیلهای جدیدی که برای استفاده از نرم افزارهای جانبی بسیار ایده آل هستند توسعه داده شده اند.



iPad 2 نسبت به نسخه قبلی این تبلت ۳۳ درصد باریکتر شده است. جابز با نشان دادن یک فیلم جدید از سرویس iMovie بر روی این دستگاه گفت: “این واقعاً شگفت انگیز است که بتوانی یک فیلم با کیفیت بالا تهیه کنی و آن را روی دستگاهی با این قطر نازک پخش کنی.”

هیچ تغییری در نمایشگر این تبلت جدید داده نشده است، اما iPad 2 از دو دوربین (یکی در جلو و دیگری در پشت دستگاه) برخوردار است که هم برای تماسهای تلفنی تصویری با سرویس Facetime و هم برای تهیه فیلم و عکس و ویرایش آنها با سرویس Photobooth بسیار مناسبند.



نسل دوم تبلت اپل سبکتر از نسل اول این محصول است و وزن آن از ۶۸۰ گرم به ۵۹۰ گرم کاهش یافته است. ضخامت این دستگاه نیز کمتر شده و از ۸٫۸ به ۱۳٫۴ میلیمتر رسیده است.

باتری آن ۱۰ ساعت در حالت استفاده و یک ماه در حالت آماده به کار شارژ می ماند.

[تصویر: vi1vieudo707u6t32ai.jpg]





زمان عرضه


iPad 2 رسما از ۱۱ مارس وارد بازار آمریکا می شود و از ۲۵ مارس در ۲۱ کشور اروپایی به علاوه کانادا، استرالیا، نیوزلند، مکزیک و ژاپن عرضه می شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن