تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816271743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد حسن نصرالله:جنگ آينده به شرايط منطقه‌‏اي مانند پرونده ايران بستگي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سيد حسن نصرالله:جنگ آينده به شرايط منطقه‌‏اي مانند پرونده ايران بستگي دارد


تهران- خبرگزاري كار ايران
دبير كل جنبش حزب الله لبنان گفت: اسرائيل اگر بخواهد جنگي را بر ضد ايران، لبنان، سوريه و يا حتي نوار غزه به راه بيندازد، هزاران حساب براي خود باز خواهد كرد كه عواقب آن براي صهيونيست‌‏ها مشخص نيست.

به گزارش"ايلنا"، «سيد حسن نصرالله» در پاسخ به اينكه فكر مي‌‏كنيد جنگ ديگري در راه است، گفت: تا زماني كه اسرائيل با اين خوي ددمنشانه و تجاوزكارانه در منطقه هست و به خاك و آب ما طمع مي‌‏ورزد، منطقه آرام و پايدار نيست و احتمالات مختلفي وجود دارد.
دبير كل حزب الله با اشاره به شكست اسرائيل در جنگ 33 روزه لبنان گفت: البته اسرائيل از رسيدن به اين روياها عقب‌‏نشيني نخواهد كرد و ابزارش هم براي رسيدن به اين خواب و خيال‌‏ها به كارگيري تجاوز و جنگ است.
نصرالله افزود: جنگ آينده به رويدادها و شرايط منطقه‌‏اي و بين‌‏المللي از جمله پرونده هسته‌‏اي ايران، گفت‌‏وگوي غيرمستقيم اسرائيل با سوريه، تحولات غزه و اوضاع فلسطين، رويدادهاي منطقه، تحولات بين‌‏المللي وحتي جنگ روسيه با گرجستان بستگي دارد كه هركدام آثار و پيامدهاي مختلفي از خود به جا خواهد گذاشت.
دبير كل جنبش حزب الله لبنان در پاسخ به اينكه شما از ماه‌‏ها قبل نويد آزادي سمير قنطار را مي‌‏داديد، چطور به اين اطمينان رسيده بوديد؟ گفت: طبيعي است كه به وعده پروردگارمان اطمينان داريم و يقين داريم پروردگار به مجاهدان راه خدا كمك مي‌‏كند، اين را سال‌‏هاست كه تجربه مي‌‏كنيم.
وي افزود: البته من سير مذاكرات را دنبال مي‌‏كردم و يقين داشتم كه كار به جايي مي‌‏رسد كه قنطار و يارانش آزاد مي‌‏شوند، ما در موضع قدرت بوديم نه موضع ضعف و به يقين مي‌‏دانستيم كه هر شرطي در برابر دشمن بگذاريم، آنها قبول مي‌‏كنند.
دبير حزب الله لبنان با انتقاد از احساس انفعال و بيم برخي جريان‌‏هاي سياسي در مقابل آمريكا، افزود: ما منكر اين نيستيم كه آمريكا دولت قوي‌‏اي است؛ ولي تجربه دهه‌‏هاي گذشته نشان داده است، هر آنچه را بخواهد نمي‌‏تواند انجام دهد و انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و پيروزي ملت ايران و پيامدهاي مثبت اين پيروزي براي مردم منطقه شاهدي بر اين مدعاست.
سيد حسن نصرالله گفت: اين روزها در منطقه و به‌‏خصوص در لبنان، آنچه مي‌‏بينيد همه نمودهاي شكست آمريكا و آشكار است كه در آينده اي نزديك يا دور، ان شاء الله در منطقه به طور عموم و در لبنان به طور خاص با اين اراده و عزمي كه ملت‌‏هاي منطقه و رزمندگان دلاورشان دارند، شاهد ناكامي طرح‌‏هاي ديگر آمريكا خواهيم بود.
دبير كل حزب الله لبنان در پاسخ به اين سئوال كه چرا حزب الله بر سر تقسيم وزارت‌‏خانه ها «چانه زني» نكرد و از ميان همه وزارت‌‏خانه‌‏ تنها وزارت كار را انتخاب كرد، گفت: ما حتي پيشنهاد كرديم كه يك وزير سني از جريان مخالف معرفي كنيم كه جريان حاكم نپذيرفت، يك وزير دروزي از مخالفان اعلام كرديم، پذيرفتند سپس از احزاب ملي سه وزير شيعه خواستند كه ما دو وزير از هم پيمانانمان اعلام كرديم و تنها يك وزير براي خودمان باقي ماند كه آن را معرفي كرديم.
دبير كل حزب الله در پاسخ به اينكه شما چطور لبناني ها را با مجموعه‌‏اي از نگاه‌‏ها، طوايف، سلايق و مذاهب گوناگون حول محور«مقاومت» جمع كرده‌‏ايد، پاسخ داد: ما مشتركات زيادي در لبنان داريم؛ در خصوص مسائل عقيدتي و فرهنگي وسعت مشتركات اسلام با ديگر اديان زياد است و ما تلاش مي‌‏كنيم كه بيشتر روي اين مشتركات مانور دهيم چه در محدوده اسلام (مذهب سني و شيعي) و چه در برخورد با اديان ديگر(يهودي، مسيحي و ...).
سيد حسن نصرالله افزود: در بخش سياسي، موضوع مقاومت يك مساله مورد توافق كلي يا شبه كلي است كه اسرائيل دشمن ملت لبنان است و اين حقيقتي است كه كسي نمي‌‏تواند آن را انكار كند.
وي گفت: لزوم ايستادگي در برابر دشمن را هم همه درك كرده‌‏اند، اينكه شما از مقاومت بگوييد و در عمل نشان دهيد كه روش مقاومت را پيگيري مي‌‏كنيد و در كار سياسي هم آن را به مردم نشان دهيد، مردم مي‌‏بينند كه مقاومت حقيقتي ملموس و انكارناپذير است. همين امر باعث مي‌‏شود كه طوايف، مذاهب، احزاب و جريان‌‏هاي مختلفي با نگرش‌‏ها و بينش‌‏هاي مختلف به گرد شما جمع مي‌‏شوند.
دبير كل حزب الله گفت: جايگاه و ارزش مقاومت ميان مردم مانند ارزش خورشيد است و هيچ ابر بهاري نمي‌‏تواند جلو تابش خورشيد را بگيرد.
دبير كل حزب الله لبنان در خصوص ميزان آمادگي مادي و معنوي حزب‌‏الله نيز گفت: در بهترين حالت قرار داريم، ما از نظر تجهيزات با توكل به خدا و استعانت از حق تعالي در وضع خيلي خوبي هستيم. ما به مضمون آيه «واعدولهم مااستطعتم من قوه» آمادگي بيشتري داريم چه از لحاظ لجستكي و برنامه‌‏ريزي و چه از لحاظ آمادگي نيروها، تجهيزات مادي، روحيه رزمندگان، سازماندهي و... شرايط بسيار خوب است و همه تدابير لازم انديشيده شده است.
نصر الله افزود: با توجه به همسايگي با دشمني مانند اسرائيل و با توجه به قدرت مالي و امكانات و كمك‌‏هاي غرب به اسرائيل ما دائماً بايد در حالتي از آمادگي و رشد و پيشرفت و بالندگي باشيم و از اينكه هميشه در بهترين حالت هستيم خداوند را شكرگزاريم.
پايان پيام

كد خبر: 444725
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن