تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803802889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بورس خارجى


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: بورس خارجى
تداوم روند نزولى شاخص هاى بورسى در جهان
روند نزولى شاخص ها در بازارهاى سهام كشورهاى مختلف جهان ادامه دارد.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانى بازار سرمايه، در هفته منتهى به روز جمعه ۱۵ شهريورماه جارى شاخص بورس كشورهاى آمريكايى، اروپايى، آفريقايى، اقيانوسيه، برخى از كشورهاى آسيايى و عربى با كاهش همراه بودند. شاخص ISE100 تركيه در پايان هفته منتهى به جمعه ۱۵ شهريورماه ۸۳/۱ درصد كاهش يافت تا به عدد ۳۹ هزار و ۱۱۵ واحد برسد. اين شاخص نسبت به ابتداى سال جارى ميلادى ۵۷/۲۹ درصد كاهش نشان مى دهد. شاخص بورس مالزى نيز با ۷۲/۲ درصد كاهش نسبت به هفته پيش از آن عدد يك هزار و ۷۰ واحد را در پرونده خود ثبت كرد تا نسبت به ابتداى سال ميلادى جارى ۹۲/۲۵ درصد كاهش داشته باشد. اين در حالى است كه شاخص بورس پاكستان توانست برخلاف اكثر بورس هاى جهان در طول هفته گذشته ۴۵/۱ درصد افزايش يابد تا از مرز ۹ هزار و ۳۴۲ واحد عبور كند. هرچند كه اين شاخص نيز در قياس با ابتداى سال ۶۴/۳۱ درصد كاهش داشته است.شاخص بورس اندونزى هم در هفته پيش ۶۲/۶ درصد و نسبت به ابتداى سال ۳۴/۲۶ درصد كاهش يافت و به دو هزار و ۲۲ واحد رسيد.
آمريكاى شمالى و آمريكاى لاتين
ميانگين داوجونز آمريكا در پايان هفته منتهى به روز جمعه ۱۵ شهريورماه سال جارى به عدد ۱۱ هزار و ۲۲۰ واحد رسيد كه نسبت به ابتداى هفته ۷۹/۲ درصد و نسبت به ابتداى سال ۴۱/۱۵ درصد كاهش داشت. شاخص S&P نيويورك هم با ۱۶/۳ درصد كاهش نسبت به مدت مشابه قبل از آن و همچنين كاهش ۳۹/۱۵ درصدى نسبت به ابتداى سال عدد يك هزار و ۲۴۲ واحد را در پرونده خود ثبت كرد. شاخص مركب نزدك آمريكا هم نسبت به هفته پيش ۷۲/۴ درصد و نسبت به ابتداى سال ۹۵/۱۴ درصد كاهش داشت. شاخص بورس كانادا نيز از اين افت جهان در امان نماند و پايان هفته در مقايسه با هفته پيش از آن ۹۳/۶ درصد كاهش يافت. اين شاخص نسبت به ابتداى سال ۳۵/۷ درصد كاهش را تجربه كرده است. اين در حالى است كه بورس مكزيك هم شاهد افت ۴۷‎/۱ درصدى شاخص خود نسبت به هفته كارى پيش از آن بود. اين شاخص در مقايسه با ابتداى سال ميلادى جارى ۳۰/۱۲ درصد كاهش داشت و به عدد ۲۵ هزار و ۹۰۴ واحد رسيد. شاخص بورس برزيل هم در پايان هفته گذشته روى عدد ۵۱ هزار و ۹۳۹ واحد متوقف شد كه در قياس با هفته پيش ۷۲/۶ درصد و نسبت به ابتداى سال ۷۰/۱۸ درصد كاهش داشته است.
اروپا، آفريقا و خاورميانه
شاخص DJSTOXX50 اروپا در پايان هفته منتهى به روز جمعه ۱۵ شهريورماه روى عدد سه هزار و ۱۸۵ واحد متوقف شد كه نسبت به ابتداى سال جارى ميلادى ۵۹/۲۷ درصد كاهش داشت. شاخص FTSE100 انگلستان هم با ۰۲/۷ درصد كاهش نسبت به هفته پيش و كاهش ۸۴/۱۸ درصدى نسبت به ابتداى سال جارى ميلادى عدد پنج هزار و ۲۴۰ واحد را در پرونده خود ثبت كرد. شاخص CAC40 فرانسه نيز در طول هفته پيش ۳۸/۶ درصد و نسبت به ابتداى سال ۲۵/۲۵ درصد كاهش داشت تا روى عدد چهار هزار و ۱۹۶ واحد متوقف شود. اين در حالى است كه شاخص بورس آلمان در قياس با ابتداى سال ۰۵/۲۴ درصد و در مقايسه با هفته پيش از آن ۵۹/۴ درصد كاهش را تجربه كرد. بورس اسپانيا نيز شاهد كاهش ۸۵/۴ درصدى شاخص خود نسبت به هفته پيش از آن بود. اين شاخص كه در آخرين روز كارى هفته پيش به عدد ۱۱ هزار و ۱۳۹ واحد رسيده بود، نسبت به ابتداى سال جارى ميلادى ۶۳/۲۶ درصد كاهش داشت. در عين حال شاخص بورس ايتاليا با توقف بر روى عدد ۲۷ هزار و ۵۶۷ واحد نسبت به مدت مشابه پيش از آن ۲۴/۴ درصد و نسبت به ابتداى سال ۵۰/۲۸ درصد كاهش يافت. افت ۷۲/۵ درصدى يك هفته اى و كاهش ۵۴/۲۴ درصدى نسبت به ابتداى سال هم نتيجه معاملات اين هفته بورس هلند بود.
به علاوه ۸۲۵ واحد عددى بود كه سهام داران سوئدى در پايان هفته كارى منتهى به ۱۵ شهريور به عنوان شاخص ديدند. اين شاخص نسبت به ابتداى سال ۷۱/۲۳ درصد و نسبت به هفته كارى پيش از آن ۲۶/۵ درصد كاهش يافته است. شاخص بازار سوييس هم به تبعيت از ساير بورس هاى اروپايى در طول هفته، بيش از سه درصد كاهش يافت تا عدد ۶ هزار و ۹۷۶ واحد را در پرونده كارى خود ثبت كند. اين شاخص در مقايسه با ابتداى سال جارى ميلادى ۷۷/۱۷ درصد كاهش داشته است.
آسيا و اقيانوسيه
شاخص نيكى ۲۲۵ ژاپن در پايان هفته گذشته به عدد ۱۲ هزار و ۲۱۲ رسيد كه نسبت به مدت مشابه پيش از آن ۵۸/۶ درصد و نسبت به ابتداى سال جارى ميلادى ۲۲/۲۰ درصد كاهش داشته است. شاخص بورس هنگ كنگ در طول هفته پيش ۲۵/۶ درصد كاهش يافت تا به عدد ۱۹ هزار و ۹۳۳ واحد برسد. اين شاخص در مقياس با ابتداى سال ۲۰۰۸ بيش از ۲۸ درصد كاهش يافته است. افت ۰۳/۵ درصدى شاخص بورس استراليا نيز نتيجه معاملات يك هفته اى سهام داران بود. شاخص اين بورس نسبت به ابتداى سال ۰۷/۲۳ واحد كاهش داشت.
بازار سهام كشورهاى عربى
در ميان كشورهاى عربى فقط اردن و فلسطين توانستند در پايان هفته كارنامه مثبتى را به سهام داران خود ارائه دهند. شاخص بورس اردن در پايان هفته با افزايش ۶۱/۲ درصدى از مرز۶ هزار و ۲۲۱ واحد عبور كرد تا نسبت به ابتداى سال ۳۲ درصد افزايش داشته باشد.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن