تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799054238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولین هیبرید چینی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: w6acpqi7wnhmb3v62t32.jpg]




»
سمند هیبرید در راه بازار

خودرو چری A5 به عنوان خودرویی شناخته می شود که هم عنوان اولین هیبریدی چری را برای خود دست و پاکرده و هم اینکه در سطح کشور چین اولین هیبریدی است که به بازار می آید. برای اولین بار این خودرو با موتور 1.6 لیتری بنزینی به بازار آمد اما مدل نهایی آن به نام چری A5 ISG اولین هیبریدی شد که به تولید انبوه رسید.
موتور مورد استفاده در این نوع خودرو از نوع به اصطلاح ACTECO بوده که در نوع خود به چند تیپ گوناگون بخش بندی می‌شود. در واقع نوع اول آن که دارای همان موتور 1.6 لیتری بنزینی است که توان تولید 87.5 کیلووات انرژی دارد و در نهایت هم 117 اسب بخار قدرت دارد. مدل پیشرفته تر آن از نوع 1.8 لیتری با توان 97 کیلووات است که با 130 اسب بخار به سرعت 185 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.


[تصویر: 6l3t66226pxtn8w6p.jpg]

اما این پایان کار برای این موتور و توسعه آن نبود. شرکت چری که تازه قدم در راه هیبریدی ها نهاده بود، سعی داشت تا جایی که تکنولوژی به او اجازه می دهد پا را فراتر بگذارد. بر این پایه موتور جدید و به روز خود را با حجم 2 لیتر و توان 103 کیلووات برای بخش الکتریکی به قدرت 137 اسبی مجهز کرد و البته تنها تغییری که روی آن سیستم قوای محرکه ایجاد کرد این بود که سیستم انتقال قدرت آن را اتومات 6 سرعته کرده بود و سرعت آن هم در نهایت درحد مدل قبلی ترش باقی مانده بود. البته در صورتی که سیستم انتقال قدرت از نوع دستی انتخاب می شد سرعت نهایی به حد اعلی خود می رسید.

[تصویر: hq2ke8qgxqag1kid047.jpg]





جدای از اینکه چری دست به ارائه مدل های گوناگون موتورهای پرقدرت و پرکشش برای مدل خود کرده بود اما در بخش انتقال قدرت آپشن هایی را هم برای اولین بار برای موتور 2 لیتری ارائه کرد که شامل سیستم 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتومات بود.لازم به ذکر است که A5 یا همان ام وی ام 530 در تمام مدل های خود از نوع دیفرانسیل جلو است و تمام موتور های آن چهار سیلندر خطی هستند.
جالب است بدانید که مصرف این خودروها را اگر بخوانید پی خواهید برد که تا چه حد به صرفه هستند. نوع 1.6 لیتر این خودرو تنها 6.6 لیتر مصرف می کند و در نوع 2000 سی سی مصرف به 7.2 لیتر افزایش می یابد اما از آن فراتر نمی رود.

[تصویر: 9uym94p785h7753c6ujw.jpg]




درست است که صنعت خودرو چین یکی دو دهه ای می شود که شکل گرفته اما دراین مدت به لطف ارتباطی که با جهان خارج برقرار کرده اند، تلاش های مثبتی برای رسیدن به پیشتازان این عرصه انجام داده اند. شاید در همان نگاه اول متوجه تفاوت کیفی و ظاهری خودروهای چینی با نمونه های کره ای و آلمانی شد اما از نظر آپشن خیلی خوب با خودروسازان جهانی همراه شده اند.
چاینا کار تایمز یکی از نهادهای تحلیل گر بازار خودرو چین پیش از عرضه این محصول به بازار بر این عقیده بود که این خودرو به سرعت جای خود را در دل مردم چین باز خواهد کرد و می تواند حتی رقیبی سرسخت برای تویوتا پریوس باشد.

[تصویر: ny6uhgksys6xv6bdsd5j.jpg]






هیبریدی همانند پریوس در چین با احتساب عوارض و تعرفه های وارداتی با قیمت 40 هزار دلار عرضه می شود که بسیار بیشتر از قیمتی است که برای هیبریدی چری تعیین شده است. این هیبریدی 600 تا یکهزار دلار گران تر از مدل معمولی چری است. پولی که باید برای این هیبرید کنار بگذارید در حدود 11 هزار دلار است. قیمتی که بسیاری از مدل های معمولی خودرو در حال حاضر این قیمت را دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن