تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پنجره


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پشت پنجره
ابهام در اولين انتصاب استاني وزير جديد كشور

يك سايت حامي دولت انتصاب اخير استاندار سيستان وبلوچستان را زير سوال برد ومدعي شد اين استاندار گزينه اصلي وزير كشور نبوده است
به گزارش رجانيوز در حالي كه گفته مي شد تغيير مصطفي پورمحمدي به دليل برخي مديران استاني بوده است، اولين انتصاب استاني وزير جديد كشور اين موضوع را پيچيده تر كرد.
به گزارش رجانيوز، حدود 1/5 ماه پس از آنكه حبيب الله دهمرده به عنوان استاندار كرمان انتخاب شد و موقتا نيز سرپرستي استانداري استان سيستان و بلوچستان را برعهده داشت، علي كردان در حكمي علي محمد آزاد را به عنوان استاندار جديد سيستان و بلوچستان انتخاب كرد.
آزاد، پيش از اين استاندار ايلام بود كه پس از ماهها اعتراض به مديريت وي در استان از سوي فعالين حامي دولت سرانجام بركنار شد اما در اقدامي تعجب برانگيز از سوي وزير كشور براي استانداري سيستان و بلوچستان حكم گرفت.
اين انتصاب در حالي صورت گرفته است كه پيش از اين گفته مي شد با توجه به اوضاع امنيتي نامطلوب استان، دولت قصد دارد سردار دقيقي را به عنوان استاندار جديد سيستان و بلوچستان منصوب كند.
يك منبع نزديك به وزير كشور در تماس با خبرنگار ما اعلام كرد علي محمد آزاد گزينه اصلي كردان براي وزارت كشور نبوده است. وي از سردار ابويي به عنوان گزينه مورد نظر كردان نام برد و گفت پس از طرح نام اين دو نفر در هيات دولت، به آزاد براي استانداري سيستان و بلوچستان راي داده شد.

خبرنگار اخراجي العربيه:
به من گفتند آدم هماهنگ تر مي خواهيم

خبرنگار ارشد شبكه العربيه در تهران در مصاحبه با خبرنگار عصرايران ضمن ابراز تاسف از حكم اخراج خود از ايران گفت: تجربه كاري من در ايران نشانگر اين حقيقت است كه من هيچ قدمي يا قلمي عليه منافع جمهوري اسلامي ايران برنداشته ام و نه تنها چنين نكرده ام بلكه با توجه به اينكه جمهوري اسلامي ايران را از آن خود مي دانستم، زندگي شخصي و حرفه اي خود را وقف آن كردم.
حسن فحص افزود: سوابق خانوادگي من و ارتباط خاص پدرم با امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري بر هيچ كس پوشيده نيست. خود من هم شخصا از ابتداي انقلاب در كنار انقلاب و ايران بودم. من اولين لبناني بودم كه با سپاه همكاري كردم. حتي من در اوايل جنگ اسم خودم را براي شركت در جبهه نوشتم اما اين فرصت دست نداد تا به جبهه بروم. من ايران را سرزمين متعلق به خودم مي دانم و احساس جدايي نمي كنم. با توجه به اينكه اعتقاد دارم جمهوري اسلامي ايران تنها حكومت مدافع اسلام و شيعيان در جهان است، از اين رو حاضر بودم هر كاري كه به نفع ايران باشد انجام دهم و فكر مي كنم حقيقت اين امر را بيشتر تصيميم گيران رده بالاي نظام جمهوري اسلامي مي دانند.
فحص در پاسخ به سوالي در باره ريشه مشكل يا سو»تفاهم موجود بين دفتر شبكه العربيه و برخي مقامات كشورمان گفت: اين سو»تفاهم ريشه در دو چيز دارد:
نخست عملكرد شبكه العربيه در باره مسايلي همچون ترور عماد مغنيه، حوادث و خشونت هاي اخير لبنان و نيز گروه تروريستي عبدالمالك ريگي است.
موضع كميسيون امنيت ملي مجلس هفتم عليه نحوه انعكاس اخبار در العربيه چندان مثبت نبود، حتي چند بار آقاي حسيني سخنگوي سابق وزارت خارجه نيز عليه شبكه العربيه موضع گيري كردند.
اما ريشه ديگر مشكل به نظر من تا حدودي شخصي است و به من برمي گردد. دراداره كل مطبوعات خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به صراحت به من گفتند كه ما به خبرنگاري هماهنگ تر با خودمان در دفتر شبكه العربيه نيازمنديم.

محسن رضايي جدي مي شود

در حالي كه هنوز تا رسمي شدن فضاي انتخاباتي چند ماهي وقت باقي است اما اخبار برخي رسانه ها مبني بر عزم حسن روحاني براي كانديداتوري در انتخابات و همچنين برخي گمانه زني ها مبني بر تمايل محسن رضايي براي كانديداتوري در انتخابات آينده، از رقابت نفس گير برخي افراد براي گمانه زني افكار عمومي درباره محبوبيت خود تا قبل از انتخابات دارد.
به گزارش «فردا»، تلاش هاي انتخاباتي گروهها و افراد مختلف در حالي است كه محسن رضايي نيز اخيرا تغييراتي در سايت شخصي اش ايجاد و مطالب تازه اي در آن قرار داده است.
بنابراين گزارش با مراجعه به اين سايت مي توان دريافت كه تقريبا تمامي مطالب منتشره كه در صفحه اول اين سايت قرار دارد، در 16 شهريور ماه، بين ساعت 11 صبح تا 14 منتشر گرديده است.
سايت جديد متشكل از اخبار ويژه، خاطرات و اسناد، بانك ايده، وبلاگ ها، كانون نخبگان، تريبون آزاد،يادداشت، مصاحبه، سخنراني و تاليفات علاوه بر ارتباط مستقيم و آرشيو جست و جو است.
انتظار مي رود اين اقدام، اولين گام عملي محسن رضايي جهت محك افكار عمومي و تصميم گيري براي شركت در انتخابات رياست جمهوري آتي باشد.
گفتني است در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري دكتر محسن رضايي كه جزو كانديداهاي اصولگرا بود كه از ادامه رقابت هاي انتخاباتي انصراف داد.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن