تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815684242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
حركتي نو آغاز مي كنيم
رئيس سازمان تربيت بدني گفت: اگر به دنبال توسعه پايدار هستيم، بايد حركتي نو را به اجرا گذاشته و براساس آن به جلو گام برداريم. محمد علي آبادي افزود: سازمان حضوري 110 نفره در المپيك لندن در نظر دارد. فدراسيون ها بايد از همين امروز برنامه هاي خود را معطوف به اين حضور كنند تا با راهبرد لازم زمينه موفقيت در اين بازي ها فراهم شود.

نتيجه كار در بازي هاي آسيايي 2010 و المپيك 2012
دارنده دو مدال طلاي المپيك گفت: برنامه ريزي ما روي وزنه برداري به شكلي خواهد بود كه نتيجه كارمان در آسيايي 2010 و المپيك 2012 مشخص مي شود. حسين رضازاده در ارزيابي وضعيت فعلي وزنه برداري ايران اظهار داشت: سيستم جواني داريم. بايد مسئولان و مردم به ما كمك كنند تا در راهي كه پيش رو گرفته ايم، موفق باشيم. 2 تا سه سال روي اين جوانان كار مي كنيم تا از آنها چهره هاي قوي و مطرحي بسازيم. برنامه ما براي سال 2010 و 2012 است. همانطور كه ايوانف چهار تا پنج سال روي من كار كرد تا بالاخره اين تلاش در سيدني جواب داد. رضازاده در ارزيابي مسابقات وزنه برداري المپيك، اظهار داشت: وزنه برداران در چين خوب كار كردند. اين نفرات قهرمان آسيا بودند و در حد ركوردهاي قبلي ظاهر شدند.

رسوايي اخلاقي فلپس
مايكل فلپس، فاتح 8 مدال طلاي المپيك پكن و دارنده ركورد دست نيافتني تعداد مدال در تاريخ المپيك، پس از آن كه مبلغ قابل توجهي را به كودكان بي سرپرست امريكا هديه داد و در مصاحبه هاي خود از خانواده دوست بودن خود گفت، به ميزان زيادي ميان هواداران خود محبوب شد; اما رسوايي اخلاقي او، اين محبوبيت ارزشمند را به يكباره از بين برد. مايكل فلپس كه ادعا مي كرد هرگز بدون هماهنگي با مادرش كاري نمي كند، به يك باشگاه شبانه رفت و در وضعيتي تاسف برانگيز و در حالي كه در خيابان با اوباش محلي درگير شده بود، ازسوي دوربين عكاسان شكار رسانه اي شد. گويا مبلغ قابل توجهي در شرط بندي داخل اين مكان غيراخلاقي از كف اين ورزشكار رفته است. وي اكنون به خاطر مصرف قرص هاي توهم زا در بيمارستان به سر مي برد.

اگر بگويند برو، مي روم
رئيس فدراسيون كشتي كشورمان گفت: اين اصلا انصاف نيست كه در زمان پيروزي، كادر فني را دخيل بدانند و در مواقع شكست رئيس فدراسيون را مقصر معرفي كند. محمدرضا يزداني خرم رئيس فدراسيون كشتي كشورمان در واكنش به صحبت هاي مطرح شده در خصوص بركناري و استعفايش گفت: من هميشه، چه آن زماني كه در واليبال بودم و چه حالا، منتظر تغيير و تحول مديريتي بوده ام. اين موضوع در كشتي بيشتر ملموس بود و از همان روز اول انتظار و آمادگي اين را داشتم كه روزي اعلام كنند برو.الان هم حاضرم و مطمئنا اگر كسي بهتر از من را پيدا كنند و اعلام نمايند كه برو، جا را برايشان خالي مي كنم.

يك شبه مرد ضد اخلاق جودو شدم
آرش ميراسماعيلي گفت: هجده سال سابقه حضور در جودو، 10 سال عضويت در تيم ملي و كسب مدال هاي متعدد در عرصه مسابقات آسيايي و چهار مدال جهاني، كارنامه اي است كه بتوانم پس از خداحافظي سر خود را بالا بگيرم. كاپيتان تيم ملي جودو تصريح كرد: هر چند در المپيك باختم اما، به دليل اينكه سه ماه پيش از المپيك همه حريفان خود را شكست داده بودم، با افتخار از عرصه قهرماني خداحافظي كردم. همواره در اين سال ها مدال هايم را به شانس، دوپينگ و قرعه مناسب نسبت دادند و يك شبه مرد ضد اخلاق جودو ايران شدم و همه در مقابلم صف آرايي كردند. يك هفته پيش از المپيك نيز عده اي آرامش من را به هم زدند كه به آنها تبريك مي گويم!

اسامي تيم ملي راگبي زنان ايران اعلام شد
مسابقه هاي راگبي قهرماني زنان آسيا در لائوس در روزهاي 11 تا 24 آبان ماه با حضور تيم هاي 12 كشور برگزار مي شود و 16 بازيكن از روز شنبه 23 شهريور ماه براي آمادگي بيشتر وارد اردو مي شوند. اسامي بازيكنان تيم ملي راگبي زنان ايران از اين قرار است: الهام شهسواري، جميله خوشكار، ليلا شيرنيا، نرگس شيرزاديان، فرزانه نواب، رانيشاد شيواكا و سميه لشني از تهران، زينب صبري و معصومه حسيني از خراسان رضوي، شكوفه ويسي، نازنين اماميان و زهره عيني از كرمانشاه، سما صفري از قم، نازنين حسيني، صبور زائر و نعيمه عداي از گلستان. اردوي آمادگي تيم ملي راگبي زنان ايران زيرنظر "هلن واگا" سرمربي اين تيم در تهران آغاز مي شود.

حيف شد، طلا مي خواستم
سعيد رحمتي پس از كسب مدال نقره بازيهاي پارالمپيك پكن در حالي كه بغض گلويش را گرفته بود گفت: « حيف شد، هدفم كسب مدال طلا بود كه بر اثر يك لحظه غافلگيري آنرا از دست دادم. سعيد رحمتي پس از كسب مدال نقره و پايين آمدن از سكوي افتخار گفت: تنها با مدال طلا آرام گرفته و مزد زحماتم را مي گرفتم، اما در فينال يك لحظه دچار غافلگيري شدم تا رنگ مدالم عوض شود.

محمدياري مدال نقره گرفت
"علي محمد ياري" عضو تيم ملي دووميداني جانبازان ومعولان ايران روز دوشنبه در سيزدهمين دوره بازيهاي پارالمپيك موفق به كسب مدال نقره شد. اين دومين مدال نقره كاروان ورزشي ايران در بازيهاي پارالمپيك پكن است. پيشتر سعيد رحمتي جودوكار وزن منهاي 60 كيلوگرم كشورمان مدال نقره گرفته بود. در مسابقات پرتاب ديسك كه روز دوشنبه در استاديوم لانه برگزار شد، علي محمدياري با پرتاب 39 متر و 39 سانتيمتر در مكان دوم قرار گرفت.

برتري تيم فوتبال ايران برابر ايرلند
رقابت هاي فوتبال هفت نفره پارالمپيك پكن با پيروزي تيم كشورمان مقابل ايرلند پيگيري شد. دو تيم ايران و ايرلند در زمين A هاكي سبز المپيك به مصاف هم رفتند كه در پايان ملي پوشان كشورمان موفق شدند با نتيجه 2-4 حريف اروپايي خود را شكست دهند. ستاره اين ديدار عبدالرضا كريم زاده بازيكن شماره 10 ايران بود كه سه بار در دقايق 40،19 و 50 گلزني كرد.ضمن اينكه ديگر گل ايران را رسول آتش افروز در دقيقه 40 به ثمر رساند.

برد شيرين ملي پوشان بسكتبال با ويلچر مقابل سوئد
تيم ملي بسكتبال با ويلچر ايران با شكست سوئد به دومين پيروزي خود در مسابقات پارالمپيك 2008 پكن دست يافت. ملي پوشان بسكتبال با ويلچر كشورمان با نتيجه 92 بر66 موفق به شكست اين تيم شدند. تيم ملي بسكتبال با ويلچر ايران در گروه A رقابت هاي پارالمپيك پكن با تيم هاي آفريقاي جنوبي، آلمان، كانادا، سوئد و ژاپن همگروه است. اين تيم فردا به مصاف ژاپن مي رود.

پيروزي قاطع تيم واليبال نشسته ايران مقابل برزيل
تيم واليبال نشسته ايران به دومين پيروزي در پارالمپيك پكن دست يافت. اين تيم در دومين ديدار خود در پارالمپيك پكن به مصاف برزيل رفت و سه بر صفر به پيروزي رسيد. اين تيم در سه وقت پياپي و با نتايج (8-25)، (25-11) و (25-9) حريف را مغلوب كرد. ايران در سومين ديدار خود امروز به مصاف مصر مي رود.

مديران صداوسيما حرف هاي تكراري تحويل ما دادند!
علي كفاشيان گفت: تيم ملي در ديدار مقابل عربستان نشان داد كه هر چه هماهنگي ميان بازيكنان بيشتر شود، بهتر نتيجه خواهد گرفت. رئيس فدراسيون فوتبال عملكرد "علي دايي" را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: تلاش دايي در آماده سازي تيم خوب بوده و جواب داده است. وي به استفاده دو جانبه فدراسيون و تلويزيون از حق پخش تلويزيوني تاكيد كرد و متذكر شد: هفته گذشته آخرين نشست را با مسئولان صداوسيما برگزار كرديم، آنها حرف هاي تكراري تحويل ما دادند و حرف جديدي نداشتند. تقاضا كرديم تصميم نهايي را بگيرند تا تكليف خودمان را بدانيم. كفاشيان درباره احتمال عملياتي شدن پيشنهاد "بن همام" مبني بر به مزايده گذاشتن حق پخش تلويزيوني گفت: تاكنون به اين بحث ورود نكرديم. اگر حق پخش را به شبكه هاي تلويزيوني خارجي بدهيم، يعني آنها فوتبال داخلي را ضبط مي كنند و مردم بايد از طريق ماهواره ها بازي ها را ببينند كه اين به صلاح نيست. صدا و سيما به عنوان رسانه ملي بايد به اين قضيه رسيدگي كند.

آماده ترين پرسپوليس تاريخ هستيم
مربي دروازبانان تيم پرسپوليس تهران با اشاره به بازگشت كريمي به اين تيم گفت: پرسپوليس خانه كريمي است و وي به خانه خودش بازگشته است. احمدرضا عابدزاده افزود: درست است كه كريمي در فوتبال قطر فروغ هميشگي را نداشت ولي مطمئن باشيد در پرسپوليس و در كنار هواداران ما كريمي يك بار ديگر متولد خواهد شد و به روز هاي اوج خود باز خواهد گشت.عابدزاده پرسپوليس را ازهر لحاظ آماده دانست و گفت: خوشبختانه تيم ما در اين فصل چه از لحاظ مديريت، چه از لحاظ كادر فني و بازيكن در بهترين شرايط قراردارد و بايد اذعان كنم كه آماده ترين پرسپوليس تاريخ اين باشگاه هستيم.

بلاي استقلال را بر سر پرسپوليس هم مي آوريم!
مدافع تيم مس كرمان گفت: با شناخت خوبي كه از تيم پرسپوليس داريم مطمئنم قدرت شكست اين تيم را هم مثل استقلال داريم. امير حسين صادقي اظهار داشت: تيم پرسپوليس هم مانند تيم ما از لحاظ مهره و كادر فني هيچ چيز كم ندارد و اين بازي را بايد تقابل دو غول بزرگ ليگ هشتم تلقي كرد. وي هدف اصلي مس دراين فصل را حضور درجمع مدعيان قهرماني دانست گفت: پس از شكست استقلال در كرمان اين بار با توقف پرسپوليس در تهران قصد داريم تا نشان دهيم كه يكي از تيم هاي مدعي عنوان قهرماني هستيم.

براي ادامه معالجاتم به آلمان مي روم
برنده توپ طلايي فوتبال ايران در خصوص آخرين وضعيت جسماني اش گفت: براي ادامه معالجاتم دوباره به آلمان باز خواهم گشت. "محسن خليلي" افزود: دو دوره ديگر بايد در كشور آلمان حضور يابم تا معالجاتم كامل شود. وي اظهار داشت: اولين اعزام به آلمان تا دو هفته ديگر خواهد بود و پس از آن نيز براي دو هفته آخر درمان بايد در آلمان حضور يابم تا با انجام معاينات نهايي روي پايم بتوانم در تمرينات تيم شركت كنم. خليلي در پاسخ به اين سووال كه "آيا تنها به استراحت مي پردازيد؟" اظهار داشت: استراحت هم يكي از راههاي درمان است اما من به تجويز دكتر زرينه صبح ها وزنه مي زنم، بعدازظهرها فيزيوتراپي مي كنم و پس از آن، آب درماني در برنامه درماني من قرار دارد.

تيمي كه بعد از 4 هفته اسپانسر نگيرد، مشكل مديريتي دارد
مدير عامل سابق استقلال گفت: بيش از 30 سال است كه باشگاه استقلال تهران مشكل مالكيتي دارد هيچ گاه در خصوص اين باشگاه به طور متعادل توجه نشده است بعضي اوقات توجه به استقلال بيش از اندازه مي شود و بعضي اوقات مورد بي توجهي قرار مي گيرد. وي ادامه داد: با گذشت 4 هفته از رقابت هاي ليگ برتر تيمي كه نتواند اسپانسر جذب كند مطمئنا مشكل مديريتي دارد و بايد به طور وسيعي به آن رسيدگي كرد. اوليايي خاطر نشان كرد: استقلال داراي كادر فني خوبي است و بايد به آنها فرصت داد و مهمتر از همه چيز اين است كه نبايد اجازه بدهيم مسائل مالي در استقلال حرف اول را بزند زيرا كاملا براي تيم با حاشيه همراه است.

مثل برزيل هم بازي كنيم بعضي ها انتقاد مي كنند
جواد نكونام به عنوان كاپيتان و هافبك مياني تيم ملي، در بازي با عربستان يكي از مهم ترين گل هاي دوران بازيگري اش را به ثمر رساند تا ايران در اين ديدار حساس يك امتياز از ميزبان بگيرد. نكونام مي گويد: «بازي كردن در زمين عربستان اصلا آسان نبود و ما يك امتياز با ارزش گرفتيم.»نكونام در پاسخ به اين سئوال كه چرا ايران در نيمه اول ضعيف بازي كرد مي گويد: «قرار نيست هميشه يك تيم 90 دقيقه بدون نقص بازي كند و روي دروازه حريف فشار بياورد. ما مقابل هفتادهزار تماشاگر عربستان و در جو سنگين ورزشگاه ملك فهد بازي مي كرديم و طبيعي بود كه حريف فشار زيادي روي دروازه ما بياورد. هيچ كس از اين حرف نمي زند كه تيم ملي در نيمه دوم كاملا عربستان را تحت فشار قرار داده بود و همه مي خواهند فقط ضعف ها را مطرح كنند. من اعتقاد دارم كه اگر مثل برزيل هم بازي كنيم بعضي ها فقط انتقاد مي كنند كه اين اصلا درست نيست.» نكونام كه ناجي تيم ملي در عربستان شد در پايان مي گويد: «گل من حاصل تلاش تمامي بازيكنان بود و آن لحظه خيلي خوشحال بودم كه ورزشگاه ملك فهد به يكباره ساكت شد. عربستان مستحق برد نبود و من از ناكامي آنها خوشحال شدم.»

برنامه ريزي براي حضور داور ايراني در دربي
پيش از اينكه داور ايراني دربي پايتخت را قضاوت كند، بايد زمينه استقبال از اين اتفاق بزرگ را در ميان هواداران فراهم كنيم. مسعود عنايت، گفت: متاسفانه شيوه برخورد با داور خارجي به نسبت داور ايراني داراي تفاوت هاي قابل توجهي است. هميشه اين مثل مطرح بوده كه مرغ همسايه غاز است. در مورد قضاوت رقابت هاي فوتبال نيز اين موضوع صدق مي كند. رئيس كميته داوران درباره تصميم فدراسيون و احتمال تغيير آن توضيح داد: خوشحاليم كه فدراسيون با قضاوت داور ايراني موافقت كرده است. تا زماني هم كه نظر روساي فدراسيون تغيير نكند فكر داور خارجي را نمي كنيم اما در صورت درخواست مجدد فدراسيون براي حضور يك داور خارجي بلافاصله شرايط اين كار را فراهم مي كنيم. در حال حاضر ما برنامه خود را براساس قضاوت داور ايراني تنظيم مي كنيم .

سرقت
دمپايي هاي تعدادي از بازيكنان تيم ملي و خبرنگاران در شهر مكه به سرقت رفت.مسعود شجاعي از جمله بازيكناني بود كه مجبور شد با پاي برهنه به هتل محل اقامت تيم ملي بازگردد!

شكست ناپذير
با تساوي ايران در بازي يكشنبه شب ركورد شكست ناپذيري تيم ملي ايران مقابل عربستان تداوم پيدا كرد.آخرين شكست ايران مقابل عربستان در سال 1997 و در مرحله مقدماتي رقابت هاي جام جهاني 98 اتفاق افتاد.با گذشت بيش از يازده سال سعودي ها همچنان در حسرت تكرار اين اتفاق هستند.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن