تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات بين المللي كاراته قزاقستان نمايندگان ايران دركوميته تيمي نشان طلا گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات بين المللي كاراته قزاقستان نمايندگان ايران دركوميته تيمي نشان طلا گرفتند
در ادامه مسابقات بين المللي كاراته قزاقستان تيم كاراته اميد بانوان كشورمان امروز (دوشنبه) به مدال طلاي تيمي كوميته دست يافت.


به گزارش ايرنا، تيم كاراته ايران متشكل از سحر كرجي، مهشيد جليلي فر، پگاه چالاكي و آلاله صعودي در دور نخست مسابقات تيمي با قرعه استراحت روبه رو شدند.
كوميته كاران ايران در دور بعد با تيم روسيه مصاف داده و اين تيم را در مجموع با 2 برد و 2 مساوي شكست داد و به ديدار نهايي اين رقابت ها راه يافتند.
تيم كاراته ايران در ديدار نهايي مقابل تيم ميزبان صف آرايي كرد و اين تيم را نيز با 3 برد متوالي از پيش رو برداشت تا قهرماني ايران در اين بخش قطعي شود.
پيش از اين نيز تيم كاراته بانوان ايران در كوميته انفرادي توسط سحر كرجي و مهشيد جليلي فر به 2 نشان طلا و پگاه چالاكي به يك مدال برنز دست يافته بود.
خاطر نشان مي كند،‌ در اين مسابقات كه در رده سني بزرگسالان برگزار شد تيم هاي ايران، ‌قزاقستان، روسيه، ‌ارمنستان، ازبكستان، آذربايجان و تاجيكستان شركت داشتند.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن