تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*ارائه گزارش دبيركل بورس در كميسيون اقتصادي مجلس *تشكيل كميته ويژه بررسي لايحه عضويت ايران در سازمان تجارت جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *ارائه گزارش دبيركل بورس در كميسيون اقتصادي مجلس *تشكيل كميته ويژه بررسي لايحه عضويت ايران در سازمان تجارت جهاني
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

در جلسه امروز كميسيون اقتصادي مجلس سه لايحه تصويب، يك طرح و يك لايحه براي بررسي بيشتر و دقيق‌تر نگه داشته شد و دبيركل بورس اوراق بهادار گزارش مقايسه‌اي ارائه كرد.

سيدناصر موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به بررسي لايحه عضويت ايران در سازمان تجارت جهاني در جلسه امروز كميسيون اقتصادي، گفت: لايحه عضويت ايران در سازمان جهاني تجارت و بررسي كليات طرح دريافت يارانه‌ها و بهاي خدمات شهري و روستايي از نيروي كار خارجي شاغل در كشور براي بررسي بيشتر و دقيق‌تر، به تصويب نرسيد.

اين عضو هيات رييسه كميسيون اقتصادي افزود: كميته‌اي شش نفره متشكل از چهار نفر از اعضاي كميسيون اقتصادي، يك نفر از وزارت بازرگاني و يك نفر از وزارت كشور موظف شدند لايحه عضويت ايران در سازمان جهاني تجارت را بررسي بيشتري كنند و پس از به نتيجه رسيدن مجددا در جلسه آتي كميسيون مطرح شود.

وي اعضاي كميسيون اقتصادي در كميته فوق‌ را انصاري، خباز، حسن‌پور و دلخوش بيان كرد.

نماينده مردم فلاورجان از تصويب كليات لايحه معافيت واردات انواع شمش طلا و نقره از پرداخت ورودي، بررسي لايحه عضويت ايران در صندوق همبستگي اسلامي براي توسعه و بررسي لايحه عضويت ايران در مجمع آسيايي بوآاو خبر داد.

موسوي با اشاره به حضور دبيركل سازمان بورس اوراق بهادار كشور در جلسه امروز كميسيون اقتصادي گفت: دبيركل سازمان بورس اوراق بهادار در گزارشي مقايسه‌اي از منفي بودن شاخص‌هاي بورس در اكثر كشورهاي جهان و مثبت بودن شاخص‌ها در بورس ايران سخن گفت.

وي از استقبال خوب سرمايه‌گذاران طي چند ماه اخير از بورس سخن گفت و اين استقبال را معادل كل استقبال سرمايه‌گذاران در طول سال گذشته دانست.

عضو هيات رييسه كميسيون اقتصادي با اشاره به اظهارات برخي از اعضاي كميسيون اقتصادي گفت: برخي از دوستان با يادآوري حمايت‌هاي مالي برخي شركت‌هاي بورس قبل از ورود به بورس گفتند شركت‌هايي مثل مجتمع فولاد قبل از ورود به بورس به كميته امداد يا ورزش كشور كمك‌هاي مالي داشتند، ولي پس از پيوستن به بورس كمك‌هايش را قطع كرده است، هم‌چنين برخي از دوستان بر روي خريداران شركت‌هاي عرضه شده در بورس حساسيت‌ نشان مي‌دادند و معتقد بودند به دليل درشت بودن سهام عمدتا سرمايه‌داران خريدار اين سهام شده و افراد كم‌درآمد بي‌بهره مي‌مانند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن