تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت فاز دوم تصفيه خانه آب شماره دو كرج آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ساخت فاز دوم تصفيه خانه آب شماره دو كرج آغاز شد
معاون مهندسي شركت آب و فاضلاب غرب استان تهران گفت : عمليات اجرايي فاز دوم تصفيه خانه آب شماره دو كرج با ظرفيت 500 ليتر در ثانيه و با پيش بيني هزينه 80 ميليارد ريال اعتبار آغاز شد.


"نجف پرتوي " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: فاز اول اين تصفيه خانه با ظرفيت 500 ليتر در ثانيه امسال به بهره برداري رسيد و با توجه به مجوز كسب شده و موافقت سازمان آب منطقه اي استان تهران كار خاكبرداري فاز دوم آن در چند روز اخير شروع شد.
وي يادآور شد: آب مورد نياز فاز دوم از خط انتقال آب سد طالقان به تهران تامين مي شود و عمليات اجراي مدول دوم در ضلع شرقي مدول اول اين تصفيه خانه 24 ماه به طول مي انجامد.
وي گفت : برخي از سازه هاي فاز دوم همچون ساختمان هاي كلرزني ، شيميايي و مخازن كلروفريك بصورت مشترك براي هر دو مدول از قبل احداث شده است .
وي اظهار داشت : در مرحله فاز دو سازه هاي ورودي ، اختلاط سريع ، سازه پيش ته نشين ، زلالساز، صافي هاي شني تند، مخزن آب پاك ، سامانه كنترلي ، بستر لجن خشك كن ، مخزن روباز سرريز و جاده هاي دسترسي به تاسيسات اين تصفيه خانه ساخته خواهد شد.
وي افزود: اكنون 111 هزار نفر از ساكنان رجايي شهر از آب تصفيه شده مدول اول اين تصفيه خانه بهره مند هستند و پس از بهره برداري از مدول دوم ، آب شرب 222 هزار نفر در مناطق رجايي شهر، باغستان و حيدرآباد از اين تصفيه خانه تامين خواهد شد.ك /3
561/7414/1547
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن