تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هلاكت چهار شرور مسلح در مرزهاي شرق كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: هلاكت چهار شرور مسلح در مرزهاي شرق كشور
خبرگزاري آريا- طي دو رشته عمليات منظم و هماهنگ در منطقه عملياتي تايباد،165 كيلوگرم مواد مخدر كشف و 4 تن از اشرار مسلح به هلاكت رسيدند.

به گزارش سرويس حوادث آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، فرمانده پليس مرزي تايباد با اعلام اين خبر افزود: در پي كسب اطلاعاتي مبني بر ورود گروهي از اشرار مسلح به ارتفاعات مرزي حوزه استحفاظي اين فرماندهي ،تيم هاي كنترل و عمليات پليس بلافاصله وارد عمل شدند و با استقرار در چند نقطه كمين مسيرهاي احتمالي تردد اشرار را به طور پوششي تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ محمد گل مير صادق ادامه داد: با ورود اشرار به منطقه عملياتي ، ماموران نيروي انتظامي به طور غافلگيرانه وارد عمل شدند و مرحله اول ،عمليات را در ارتفاعات فرزنه با آتش پرحجم تير بارهاي خود به سرانجام رساندند كه در پاكسازي از محل درگيري جسد سه تن از اشرار به همراه 15 كيلوگرم كريستال كشف شد.

فرمانده هنگ مرزي تايباد خاطر نشان ساخت : در مرحله دوم اين عمليات كه با ردزني و تعقيب اشرار زبون تا ارتفاعات جنت آباد ادامه يافت مسير تردد سوداگران مرگ ردزني شد ودرگيري تيم هاي عملياتي پليس با قاچاقچيان آغاز شد .

سرهنگ مير صادق افزود: در اين درگيري مسلحانه يك تن ديگر از اشرار به هلاكت رسيد و 4 تن از آنان نيز دستگير شدند .اين در حالي است كه در پاكسازي از محل درگيري 150 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك نيز كشف شده است.

مرزبان درجه يك تايباد تصريح كرد با توجه به اينكه اشرار دستگير شده از عوامل اصلي شرارت و قاچاق مواد مخدر به داخل خاك كشورمان مي باشند هم اكنون تيم هاي اطلاعات و عمليات پليس مرزي تحقيقات گسترده اي را در اين خصوص آغاز كرده اند.

وي در پايان بيان داشت مبارزه باقاچاق مواد مخدر و ناامني هاي مرزي در شرق كشور شكل كاملا اطلاعاتي به خود گرفته است و تيم هاي عملياتي پليس مرزي تايباد با تجهيزات پيشرفته و بهره گيري از سيستم هاي كنترلي و راداري آمادگي دارند تا با هرگونه ناامني و شرارت در حوزه استحفاظي خود برخورد قاطعي داشته باشند.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن