تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك محصول چندبعدي جانشين هري پاتر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: يك محصول چندبعدي جانشين هري پاتر مي شود


گريس كاهيل پنج دقيقه قبل از مرگش وصيتنامه اش را تغيير داد. وكيلش نسخه جايگزين را كه در اين هفت سال، سربسته ترين راز او بود، بيرون آورد. ويليام مكينتاير هيچ وقت مطمئن نشده بود كه او واقعاً آنقدر ديوانه است كه از اين نسخه استفاده كند يا نه.

بنابراين سوال كرد: «خانم، مطمئنيد؟»
گريس به پنجره خيره شد و چمنزار آفتاب خورده ملكش را از چشم گذراند. گربه اش، سالادين، خودش را جمع كرد و به او چسباند. اين كار را در تمام طول مدت بيماري گريس انجام داده بود اما حالا ديگر وجود اين گربه نمي توانست مايه تسلي او باشد.
زمانه او در آستانه رويدادهايي قرار داشت كه ممكن بود تمدن بشري را به نابودي بكشاند.در حالي كه با هر نفس درد مي كشيد، گفت: «بله، ويليام. مطمئنم.»
ويليام مهر و موم پوشه چرمي قهوه اي را شكست...
اين جملات، نخستين سطرهاي رمان مهيجي به نام «هزارتوي استخواني» نخستين جلد از مجموعه كتاب هاي «39 سرنخ» را تشكيل مي دهند كه طبق ادعاي ناشرش قرار است اولين جانشين «هري پاتر» باشد. «هزارتوي استخواني» اثر ريك ريردن نويسنده مجموعه هاي پرفروشي چون «پرسي جكسون» و «المپي ها» است. مجموعه «39 سرنخ» علاوه بر 10 كتاب، شامل صدها كارت بازي و يك بازي آنلاين نيز مي شود كه خوانندگان از طريق آن مي توانند علاوه بر آنچه در كتاب ها و كارت ها آمده است، اطلاعات ديگري را نيز درباره داستان كشف كنند و در عين حال با شركت در رقابت، شانسي هم براي بردن جوايز آن داشته باشند. جايزه اول اين مسابقه، مبلغ 10 هزار دلار است. همچنين براي اين مجموعه وب سايت پيشرفته اي نيز تدارك ديده شده كه انواع بازي ها، وبلاگ ها و ويدئوكليپ هاي مربوط به داستان را دربرمي گيرد. كتاب ها به ماجراي «امي» و «دن كاهيل» جوان مي پردازند كه سراسر جهان را براي كشف راز قدرت خانواده شان زيرپا مي گذارند.
علاوه بر نوشتن نخستين كتاب مجموعه «39 سرنخ»، طرح كلي داستان اين مجموعه 10 جلدي نيز از ريك ريردن است. ريردن كه از هواداران پر و پا قرص بازي هاي آنلاين و كامپيوتري است، براي شركت در بازي آنلاين «39 سرنخ» به شدت هيجان زده شده است: «به اين ترتيب خودت هم مي تواني در كشف سرنخ ها شركت كني،»
انتشارات اسكولاستيك، ناشر آمريكايي «هري پاتر»، سه شنبه 9 سپتامبر (19 شهريور) نخستين كتاب مجموعه «39 سرنخ» را در 500 هزار نسخه و به قيمت 99/12 دلار روانه بازار مي كند و اين در حالي است كه استيون اسپيلبرگ پيشاپيش حق اقتباس سينمايي از كل اين مجموعه را خريده است.اين مجموعه 10 جلدي براي گروه سني هشت تا 12 سال در نظر گرفته شده و هر كتاب نويسنده جداگانه اي دارد كه در ميان آنها نام نويسندگان پرفروشي نظير گوردون كورمن و جود واتسن نيز به چشم مي خورد.احتمال اينكه خوانندگان خردسال ابتدا نگاهي به وب سايت «39 سرنخ» بيندازند و بعد به خريدن كتاب ها تشويق شوند، بسيار زياد است چون كودكان معمولاً عاشق بازي هاي آنلاين هستند.
تحقيقات اخير انجمن كتابخانه آمريكا نشان مي دهد بسياري از كتابداران، مخاطبان خردسال را از طريق بازي به كتاب خواندن علاقه مند مي كنند. ديويد لويتان، سرويراستار انتشارات اسكولاستيك، در اين باره مي گويد: «ما مي خواستيم نخستين كساني باشيم كه چنين محصول چندبعدي اي را به بازار كتاب مي آورند.»تيمي در انتشارات اسكولاستيك به سرپرستي لويتان و متشكل از 12 ويراستار از سه سال پيش ايده اين مجموعه را در سر پرورانده بودند.نام «39 سرنخ» به احترام
«39 پله»، فيلم معروف آلفرد هيچكاك براي اين مجموعه انتخاب شده است.
منبع: سايت انتشارات اسكولاستيك، آسوشيتدپرس
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن