تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس پرستاره تر و پولدارتر از گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پرسپوليس پرستاره تر و پولدارتر از گذشته است


سرمايه، پويان اميري: پرسپوليس چند سالي بود كه روي نيمكت ذخيره هايش و در سمت دستيار اول سرمربي تيم يك فرد ثابت داشت و در همه اين سال ها حميد استيلي اين نقش را در باشگاه سرخ ها بازي مي كرد اما در اين فصل افشين پيرواني جاي او را گرفته و دستيار اول پرسپوليس و افشين قطبي شده است.پيرواني كه سابقه حضور طولاني مدت در پرسپوليس به عنوان بازيكن و دستياري اميرقلعه نويي را در تيم ملي داشته معتقد است فرق هاي اساسي بين قلعه نويي و قطبي وجود دارد اما هر دو آنها از بهترين هاي ايران هم هستند.

¦
¦حال و هواي پرسپوليس اين روزها چطور است؟
بعد از تساوي اي كه به ناحق در مقابل ذوب آهن به نام ما شد و ما بايد آن بازي را مي برديم كمي تيم ما به حاشيه رفت متاسفانه وقتي تيم نتايج لازم را نمي گيرد، خيلي زود به حاشيه مي رود اما بعد از اينكه خبر پيوستن علي كريمي به پرسپوليس پخش شد، به نظر مي رسد حاشيه ها كم شده. به هر حال ما كار بسيار سختي پيش رو داريم.
چهار بازي و فقط هشت امتياز براي تيم مدعي قهرماني نمي تواند جالب باشد البته به نظر من هر چهار امتيازي كه ما از دست داديم، داوري از پرسپوليس گرفته است.
¦اما داوري ها براي همه تيم ها يكسان است؟
اين حرفي است كه كميته داوران مي گويد ولي واقعاً اگر زمان دنيزلي پنالتي هاي پرسپوليس را مي گرفتند اين تيم به جاي اينكه سوم شود، اول مي شد. در حال حاضر هم ما بايد صدرنشين بوديم اما به دليل اشتباهات داوري ما حالا در رده سوم جدول هستيم.
اين چهار امتياز شايد باعث شود ما در پايان فصل قهرمان نشويم. اهميت اين امتيازات در آخر فصل معلوم مي شود.
¦با آمدن علي كريمي به پرسپوليس تركيب تيم پرسپوليس عوض مي شود؟
وقتي بازيكن بزرگي مثل كريمي به پرسپوليس مي آيد، به طور قطع تغييراتي در سيستم و تركيب پرسپوليس داده خواهد شد. من در كنار كريمي بازي كردم و او را تحسين مي كنم. تيزهوشي و تكنيك او باعث مي شد شما بتوانيد در هر جاي زمين از او استفاده كنيد.
¦اما آمدن كريمي حاشيه تيم را زياد نمي كند؟
اگر كاري به كار كريمي نداشته باشي او با مسائل حاشيه اي كاري ندارد. كريمي به طور كل بازيكن بي خيالي به نظر مي رسد اما وقتي از نزديك كنار او قرار مي گيري و كار مي كني، مي بيني همين بازيكن بي خيال بسيار جاه طلب است.
¦قطبي با او مي تواند كار كند؟
اگر نمي توانست كار كند هيچ گاه از او دعوت نمي كرد به تيم بيايد. ما اين فصل سه جام پيش رو داريم و نياز زيادي به بازيكنان ستاره داريم و قطبي به خوبي اين مسائل را درك مي كند و با بازيكنان كنار مي آيد.
¦كار كردن با قطبي سخت است؟
نه، قطبي مثل هر انسان ديگري خصوصيات خاص خودش را دارد. او روي برخي مسائل حساس است و روي اعتقادات خودش پافشاري دارد. اين وظيفه دستياران است كه خودشان را با او هماهنگ كنند.
¦اما بعضي از دستياران حاضر نيستند با اينگونه افراد كار كنند.
هر كس نظر خودش را دارد اما اگر من به عنوان دستيار بخواهم كار كنم، بايد اين را بپذيرم كه نفر ديگري تصميم گيرنده اصلي است. من فقط مي توانم مشاوره بدهم. قطبي در اين مدت رفتار محترمانه اي با تمام دستيارانش داشته و در همه امور فني مشورت مي كند ولي باز هم خودش است كه تصميم آخر را مي گيرد. بعد از تساوي با ذوب آهن هيچ كس از من نپرسيد تيم چرا مساوي كرد؟ اما بارها اين سوال از قطبي پرسيده شده است.
¦اخلاق قطبي نسبت به فصل گذشته تفاوت كرده است؟
بله، به نظرم تا حدودي اين اتفاق افتاده البته واقعاً قرار نيست قطبي همان گونه رفتار كند كه سال پيش رفتار كرده است.
اگر مي خواست به همان روال ادامه دهد، مطمئن باشيد ما همين هشت امتياز را هم نداشتيم. وقتي شما وارد يك فرهنگ جديد مي شويد بايد بتوانيد خودتان را با شرايط وفق بدهيد و نزديك به آن شويد؛ كاري كه قطبي اين فصل به خوبي در حال انجام دادن آن است.
¦كار كردن با امير قلعه نويي سخت تر است يا قطبي؟
همانطور كه گفتم هر كس روش خاص خودش را دارد ولي جسارت قلعه نويي و اعتماد به نفس قطبي را دوست دارم. شايد روش هاي آنها براي پيروز شدن در يك مسابقه با يكديگر تفاوت داشته باشد اما هر دو فقط براي پيروز شدن بازي مي كنند؛ خصلتي كه علي پروين و علي دايي هم دارند.
¦پرسپوليس اين فصل مي تواند قهرمان شود؟
ما بهترين بازيكنان را در اختيار داريم كه به گفته كارشناسان تيم ما پرستاره تر از تيم سال هاي گذشته است. سرمربي هم كه همان فردي است كه سال گذشته اين تيم را قهرمان كرده. از نظر مالي وضع بهتر از فصل گذشته است. پس با اين شرايط پرسپوليس اگر قهرمان نشود جاي سوال دارد.
¦علي دايي دوست نزديك شما است. رفتار او را چطور مي بينيد؟
به نظرم علي خيلي زير فشار است و وقتي از نظر روحي و رواني كسي را زير فشار زياد قرار مي دهيد، او هم بعضي مواقع جواب هايي مي دهد كه شايد بعداً از گفتن آنها پشيمان شود اما به طور كل رفتار سرمربي تيم ملي ايراد خاصي ندارد و طبيعي است كه چنين رفتاري داشته باشد.
¦به نظر شما تيم ملي زير نظر او به جام جهاني صعود مي كند؟
من مطمئن هستم كه اين اتفاق مي افتد.
¦و اگر از شما بخواهد دستيار او شويد، قبول مي كنيد؟
من براي كمك به كشورم و دوستم حاضر هستم هر كاري بكنم.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن