تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816010915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات گروگانگيرى خونين در بانك جيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: جزئيات گروگانگيرى خونين در بانك جيرفت
گروه حوادث- ماجراى گروگانگيرى و سرقت مسلحانه از بانك صادرات جيرفت با3 كشته و دستگيرى يك گروگانگير پايان يافت.مقارن با ظهر روز شنبه دو سارق مسلح به كلت وارد بانك صادرات شهرستان جيرفت شدند و با تهديد مدير و كارمندان بانك خواستار تحويل پول‌ها و موجودى بانك شدند. در اين ميان سرباز محافظ بانك به سوى دزدان حمله‌ور شد اما گروگانگيران با شليك گلوله سرباز جوان را به شهادت رساندند. با شنيده شدن صداى شليك گلوله مردم در جريان گروگانگيرى قرار گرفتند و ماجرا را به پليس 110 اطلاع دادند.ماموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و به محاصره بانك پرداختند، در اين موقع گروگانگيران كه هيچ راه فرارى نداشتند، مشتريان و كاركنان بانك را گروگان گرفتند. بالاخره ماموران با اقدامات روانكاوانه موفق به آزادى گروگان‌ها شدند. پس از آزادى گروگان‌ها ماموران وارد عمليات شدند كه در همان موقع يكى از گروگانگيران با شليك گلوله به زندگى خود پايان داد و سارق ديگر نيز دستگير شدند. رئيس عقيدتي-‌ سياسى نيروى انتظامى شهرستان جيرفت در خصوص حادثه گروگانگيرى خونين روز شنبه در شهرستان جيرفت كه منجر به كشته شدن 3 تن شد با شرح جزئيات اين واقعه نكات مبهم اين گروگانگيرى را تشريح كرد. حجت الاسلام على محمد رضايى افزود: روز شنبه دو نفر سارق به قصد سرقت از بانك صادرات شعبه هليل جيرفت،اقدام به كرايه كردن يك دستگاه خودروى پژو كردند. وى افزود: سارقان قبل از ورود به شهر در حوالى شهرستان اقدام به قتل راننده تاكسى به نام «علي- ن» كرده و جسد وى را در صندوق عقب ماشين پنهان كردند و اين احتمال مى‌رود كه سارقان از ترس شناسايى به اين جنايت دست زده‌اند. رئيس عقيدتى سياسى نيروى انتظامى شهرستان جيرفت ادامه داد: سارقان با خودروى سرقتى به شهر وارد و در ساعت 12 ظهر در پوشش جانباز و عصا به دست وارد بانك صادرات شعبه هليل جيرفت شدند. وى افزود: سارقان سپس با شليك گلوله نگهبان بانك به نام «محسن قنبرى 20 ساله» را مجروح و 12 نفر از كارمندان و مردم داخل شعبه را به گروگان مى‌گيرند. وى اظهار داشت: سارقان مسلح كه 2 نفرجوان 25 ساله كه يك نفر مجرد و يك نفر متاهل بودند به بيش از يك ميليارد تومان پول و تراول بانك دستبرد مى‌زنند كه بلافاصله پس از اعلام اين سرقت نيروهاى انتطامى بانك را به محاصره در آورده و با استفاده از نيروهاى زبده اعزامى از مركز استان پس از 5 ساعت غائله مذكور خاتمه مى‌يابد. وى گفت: متاسفانه نگهبان بانك بر اثر خونريزى زياد در به شهادت مى‌رسد و يكى از سارقان به نام «عماد- ت» با اسلحه خودش اقدام به خودكشى مى‌كند و سارق دوم به نام «بهرام- م» دستگير و از سارقان يك عدد كلت ماكارف با سه عدد گلوله كشف مى‌شود. سرگرد پريور، معاون اجتماعى نيروى انتظامى استان كرمان نيز در خصوص اين گروگانگيرى گفت: بلافاصله پس از اعلام اين سرقت نيروهاى ويژه انتطامى استان با توجه به حساسيت موضوع به فرماندهى سرهنگ چناريان، جانشين فرماندهى انتظامى استان با بالگرد به شهرستان جيرفت اعزام شدند.

وى ادامه داد: سارقان مسلح پس از محاصره بانك توسط ماموران انتظامى تعداى از گروگاهاى خود را آزاد كرده و 2 نفر زن و يك مرد را همچنان در اختيار خود نگه مى‌دارند. سرگرد پريور افزود: پس از 5 ساعت از آغاز گروگانگيري،عمليات نيروهاى انتظامى با شليك گلوله‌هاى اشك‌آور آغاز مى‌شود كه در اين درگيرى سارق اصلى كه خود را در محاصره پليس مى‌بينيد با اسلحه خود اقدام به خودكشى كرده و سارق دوم دستگير مى‌شود. وى ادامه داد: تمامى گروگان‌ها سالم نجات مى‌يابند و تمامى پول سرقت شده نيز جمع‌آورى و تحويل بانك مى‌شود. گفتنى است، اين دومين سرقت مسلحانه در شهريور ماه در شهرستان جيرفت بوده است.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن