تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
پسر معتاد خانه پدرش را آتش زد
جوان معتاد خانه پدرش را به بهانه دريافت 700 هزار تومان به آتش كشيد و تمام سرمايه پدرش را سوزاند. ماموران مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از وقوع يك فقره آتش سوزي مشكوك يك منزل مسكوني با خبر شدند.ماموران با حضور در صحنه واقع در شهرك قائم و بررسي بيشتر دريافتند يك منزل مسكوني به طور عمدي به آتش كشيده شده و در حال سوختن است.مرد ميانسالي صاحب اين خانه شناسايي شد و در بازجويي در خصوص چگونگي به آتش كشيده شدن خانه اش مدعي شد فرزندش دست به اين اقدام زده است.اين مرد ميانسال مدعي شد فرزند 24 ساله اش با وي تماس گرفته و از اين فرد درخواست 700 هزار تومان پول نقد كرده است و تهديد كرده در صورت عدم پرداخت اين ميزان پول خانه و مادر و خواهرش را به آتش خواهد كشيد.نادر فرزند اين فرد متهم به آتش افروزي دستگير و مدعي شد من از پدرم پول مي خواستم اما خانه را به آتش نكشيده ام و نمي دانم چه كسي اين كار را كرده است.

زورگيري با اسلحه قلابي
پسر جواني كه با در دست داشتن يك قبضه اسلحه قلابي اقدام به زورگيري و اخاذي از ساكنين و كسبه محل مي نمود، دستگير شد. با توجه به شكايت ساكنين محله اي در ستارخان مبني بر مزاحمت فردي، باعث پيگيري موضوع از سوي ماموران شد و با انجام تحقيقات محلي متوجه شدند كه اين فرد علاوه بر زورگيري و شرارت اقدام به فروش مواد مخدر و مشروبات الكلي نيز مي كند.بر اساس اين گزارش، پس از تعقيب و مراقبت به همراه اكيپي از ماموران فرد مورد نظر را در خيابان دستگير و در بازرسي بدني از وي يك قبضه اسلحه قلابي كشف شد.بنابراين گزارش، وي در بازجويي ها به سرقت ها و زورگيري هاي خود اعتراف كرد و همچنين يكي از همدستان خود را كه چندي پيش به جرم شرارت دستگير و تازه از زندان آزاده شده بود را معرفي كرد. قاضي پس از بررسي پرونده متهم را به شش ماه حبس محكوم كرد.

قتل زن ناشناس با روسري
جنازه زن ناشناسي كه با روسري خفه شده است به پزشكي قانوني فرستاده و تحقيق پليس تهران براي افشاي راز جنايت، آغاز شد. كساني كه بامداد شنبه هفته جاري از خيابان شهدا روستاي «زمان آباد» خاورشهر مي گذشتند با جنازه يك زن ناشناس رو به رو شدند و ماجرا را به كلانتري 177 اطلاع دادند.دور گردن او يك روسري پيچيده شده بود كه نشان مي داد با آن خفه شده است.جنازه با حضور بازپرس كشيك دادسراي ناحيه 27 تهران به پزشكي قانوني فرستاده و شناسايي قرباني از سوي پليس آغاز شد. به گزارش ايسكانيوز، هنوز هيچ سرنخي درباره پرونده اين جنايت به دست نيامده است.

«حميد جوجو» دستگير شد
سارق حرفه اي مغازه هاي كرج توسط ماموران پليس دستگير شد. سرهنگ ناصر اصلاني فرمانده انتظامي كرج گفت: ماموران پليس با دريافت گزارش هايي درباره اين كه فردي با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد اقدام به سرقت مغازه ها در سطح كرج مي كند، تحقيقات ويژه اي را در اين باره آغاز كردند. وي با اشاره به اين كه پليس پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي متوجه شد، سارق حرفه اي مغازه، شخصي به نام «حميد-ر» 24ساله معروف به «جوجو» است، اضافه كرد: ماموران كلانتري 15 رجايي شهر، با شناسايي فرد مذكور در مخفيگاهش واقع درخيابان برغان كرج و پس از انجام هماهنگي لازم با مراجع قضايي، در ساعت 10 و 20 دقيقه روز پنجشنبه در تاريخ 14 شهريورماه «حميد جوجو» طي يك عمليات غافلگيركننده، دستگير كردند.سرهنگ اصلاني گفت: سارق دستگير شده در بازجويي هاي ماموران كلانتري اعتراف كرد كه به تنهايي و با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد، مغازه هايي را كه از ايمني كمتري برخوردار بودند، در طول روز شناسايي كرده و سپس در نيمه هاي شب با استفاده از تجهيزاتي مثل ديلم و شاه كليد در مغازه را باز و اموال قيمتي موجود در مغازه ها را سرقت كرده است. وي ادامه داد: متهم دستگير شده تا كنون به هشت فقره سرقت مغازه در سطح كرج اعتراف كرده است و در حال حاضر تحقيقات پليس در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.

كشف بيش از يك تن مواد مخدر در گلستان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، از كشف بيش از يك تن مواد مخدر در گلستان خبر داد. سرهنگ حسين جامي افزود: در راستاي طرح امنيت اجتماعي و مبارزه با سوداگران مرگ مامورن مبارزه با موادمخدر استان گلستان پس از يكسري اقدامات پليسي و شناسايي 39 باند تهيه و توزيع مواد مخدر طي چندين مرحله عمليات موفقيت آميز، يك هزار و 50 كيلو گرم مواد مخدر كشف و ضبط شد. به گفته وي، 909 كيلو و 358 گرم از اين مواد ترياك، 41 كيلو و 562 گرم هرويين، 27 كيلو و 31 گرم حشيش و مابقي از انواع ديگر مواد مخدر بوده است. جامي در ادامه از دستگيري 452 قاچاقچي مواد مخدر در اين مدت خبر داد و اظهار كرد: 40 دستگاه خودرو، 35 دستگاه موتورسيكلت، 63 دستگاه گوشي تلفن همراه، هشت قبضه اسلحه و سه ميليون و 140 هزار تومان وجه نقد طي اين عمليات ها از قاچاقچيان كشف و ضبط شد.

برق مرد 45 ساله را خشك كرد
با مرگ مرد ميانسال 45 ساله بر اثر برق گرفتگي، تحقيقات براي مشخص شدن چگونگي وقوع اين حادثه آغاز شد.عصر روز گذشته ماموران مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از فوت مشكوك يك مرد ميانسال در منزلش با خبر شدند.ماموران با حضور در محل واقع در حوالي فلكه صادقيه دريافتند مرد ميانسال 45 ساله اي به نام بهمن بر اثر برق گرفتگي خشك شده و در اطاق خواب منزلش فوت كرده است.تحقيقات از همسر بهمن آغاز شد و مشخص شد اين فرد مدعي است در حين انجام كار منزل بوده است كه به يكباره بوي سوختگي به مشامش رسيده است.اين زن مدعي است با فرضيه سوختن غذايش به داخل آشپزخانه رفته اما متوجه شده است كه غذايي در روي گاز نيست و زماني كه وارد اطاق خواب شده با جسد ذغال شده همسرش روبرو شده است. بررسي از نحوه برق گرفتگي نشان داد اين فرد بر اثر برخورد با دو رشته سيم لخت دچار برق گرفتگي شده است اما مشخص نيست دليل بروز اين حادثه چيست.همسر متوفي مدعي است شوهرش دچار فراموشي و بيماري رواني بوده و احتمالا خودش دست به خودكشي زده است اما اين موضوع تاييد و يا تكذيب نشده است.گفتني است در حال حاضر تحقيقات براي مشخص شدن نحوه وقوع اين حادثه و زواياي پنهان آن آغاز شده است.

سارق جوان همدست خود را با شليك گلوله از ميدان به در كرد
سارق جوان در هنگام تقسيم اموال مسروقه همدست خود را با شليك 2 گلوله از ميدان به در كرد و از صحنه متواري شد. ساعت 21 شامگاه شنبه ماموران كلانتري 128 تهران نو از اصابت 2 گلوله به يك مرد جوان و مجروح شدن وي با خبر شدند. ماموران با حضور در بيمارستان شفا دريافتند جوان 18 ساله اي از ناحيه كتف و دست چپ مورد اصابت 2 گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده است. تحقيقات در خصوص نحوه اصابت گلوله به بدن اين جوان آغاز شد تا اينكه مشخص شد اين فرد از سوي يكي از دوستانش مجروح شده است. با تحقيقات بيشتر مشخص شد جوان 18 ساله گلوله خورده به نام شيرعلي و دوستش كه متهم به شليك گلوله است از سارقان و كيف قاپان حرفه اي و تحت تعقيب در منطقه شرق تهران هستند. بررسي اوليه اين فرضيه را قوت بخشيد كه شيرعلي با متهم به شليك گلوله بر سر تقسيم اموال مسروقه درگير شده اند كه در اين درگيري متهم با كشيدن اسلحه و شليك گلوله شيرعلي را مصدوم كرده است. در حال حاضر تحقيقات براي دستگيري متهم به حمل و استفاده از اسلحه آغاز شده است.

باجگيري ماموران قلابي از تاجر عراقي
در پي وقوع دو سرقت با شگرد جعل عنوان مامور انتظامي، پرونده هايي جداگانه در دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد. عصر روز شنبه، سه سرنشين يك دستگاه خودروي زانتيا در خيابان اكباتان، سر راه زوجي ميانسال را سد كرده و با معرفي خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر اقدام به بازرسي كيف زن و جيب هاي كت مرد ميانسال كردند كه در جريان اين بازرسي بدني، 2 ميليون تومان وجه نقد به همراه پول، تلفن همراه و مدارك شناسايي زن و مرد را به سرقت بردند. همچنين صبح ديروز يك تبعه عراقي با مراجعه به كلانتري 109 بهارستان از به سرقت رفتن 800 دلار، 50 هزار تومان و 500 دينار عراقي اش توسط چند مامورنما شكايت كرد و خواستار شناسايي و بازداشت متهمان پژوسوار شد. به گزارش ايسنا، رضا جعفري جانشين سرپرست دادسراي امور جنايي تهران با ارجاع هر دو پرونده به داديار جنايي پايتخت دستور رسيدگي به موضوع و كشف اقدامات متهمان را صادر كرد.

راز كشته شدن مادر شوهر در قلب عروس مي تپد
با كشته شدن زن ميانسالي در جنوب غرب پايتخت، عروسش به عنوان دومين مظنون پرونده بازداشت شد. بازپرس «محمد حسين شاملو» كشيك جنايي پايتخت، عصر 25 تير 1387 از مرگ اسرار آميز زن ميانسالي به نام «فاطمه -م» با خبر شد.اين مقام قضايي و افسران دايره 10 اداره آگاهي مركز به ساختمان مورد نظر در بلوار ابوذر -خيابان فلاح -رفتند و با ديدن جنازه «فاطمه» كه با سيم خفه و كارد آجين شده بود، رسيدگي به معما را در دستور كار خود قرار دادند.شواهد نشان مي داد «فاطمه» قرباني كينه جويي شده است و با طرح اين فرضيه، پليس براي دستگيري متهم يا متهمان به تجسس پرداخت.با به دست آمدن سرنخها، پسر اين زن نگون بخت كه «اصغر» نام دارد به عنوان نخستين مظنون دستگير شد اما در بازجويي ها خود را بي گناه خواند.به دنبال ضدو نقيض گويي اين مرد جوان، همسرش «زهرا» به عنوان دومين مظنون بازداشت شد اما او هم ادعاي بي گناهي كرد.به گزارش ايسكانيوز، ظهر ديروز متهمان با صدور قرار قانوني روانه بازداشتگاه شدند و رازگشايي پرونده ادامه يافت.

كشف جسد يك جوان مقابل ترمينال غرب
مرد جوان 27 ساله اي بر اثر اصابت 3 ضربه چاقو به ناحيه قفسه سينه اش در حوالي ميدان آزادي به قتل رسيد. ساعت 7 صبح ديروز ماموران كلانتري 135 آزادي از به قتل رسيدن يك مرد جوان در حوالي ترمينال غرب با خبر شدند. ماموران با حضور در محل حادثه دريافتند جوان حدودا27 ساله اي در جلوي در ترمينال غرب بر اثر اصابت 3 ضربه چاقو به قتل رسيده و جسدش رها شده است. تحقيقات نشان داد اين فرد به نام محمود 27 ساله اهل شمال كشور است كه بر اثر نامعلومي از سوي فرد يا افراد مورد حمله واقع شده است. به همراه اين فرد مقداري پول نقد و يك گوشي تلفن همراه كشف شد كه نشان مي دهد قاتل يا قاتلان با انگيزه سرقت اقدام به مضروب كردن اين فرد نكرده اند. به احتمال زياد انگيزه وقوع درگيري و ارتكاب قتل تسويه حساب و انتقام گيري بوده و متهم تنها فرصت وارد كردن ضربات چاقو را داشته است.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن