تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست تخصصي تايپوگرافي در موزه هنرهاي معاصر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: نشست تخصصي تايپوگرافي در موزه هنرهاي معاصر تهران
گروه فرهنگ: اولين نشست تخصصي تايپوگرافي در پوستر ساعت 18 روز امروز در سالن اجتماعات موزه هنر هاي معاصر تهران برگزار مي شود.
به گزارش مردم سالا ري به نقل از روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر تهران، مروري بر آثار چهار دوره نمايشگاه تايپوگرافي پوستر با عنوان «اسما» الحسني» شامل 380 اثر از 198 طراح از روز 26 مرداد ماه در موزه هنرهاي معاصر تهران افتتاح شده است. به همين منظور و هم زمان با برگزاري دوره چهارم و مروري بر سه دوره گذشته نمايشگاه تايپوگرافي پوستر (حروف نگاري) اسما» الحسني، نشست تخصصي تايپوگرافي پوستر با حضور استادان، صاحبنظران و هنرمندان گرافيك برگزار خواهد شد. در اين نشست فرزاد اديبي، دامون خانجان زاده و مهدي سعيدي و چند هنرمند صاحب نام ديگر نيز حضور خواهند داشت.
يادآوري مي شود، چهارمين نمايشگاه سالا نه پوستر «اسما» الحسني» به همراه اموري بر سه دوره گذشته اين نمايشگاه تا 26 شهريورماه ادامه خواهد داشت. علا قه مندان درخصوص بازديد از نمايشگاه مي توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر و جمعه ها از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر به موزه هنرهاي معاصر تهران واقع در خيابان كارگر شمالي جنب پارك لا له مراجعه يا با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل كنند ضمنا ورود براي شركت در اولين نشست تخصصي آزاد مي باشد.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن