تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز به كار مركز پژوهشي ـ درماني ناباروري در قم


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: آغاز به كار مركز پژوهشي ـ درماني ناباروري در قم
قم ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مركز پژوهشي ـ درماني ناباروري در قم آغاز به كار كرد.
علي نيكان قمي فرماندار قم ضمن بازديد از مركز تخصصي درمان ناباروري جهاددانشگاهي قم گفت : ورود به عرصه پژوهشي در درمان ناباروري بايد از اهم فعاليتهاي جهاد دانشگاهي مي باشد.
وي ايجاد مركز پژوهشي ـ درماني ناباروري در قم را نقطه عطف حركت به سوي پيشرفتهاي علمي جديد در قم دانست و افزود : اين مركز بايد پايگاه مهم توريسم درماني كشور در زمينه ناباروري باشد.
فرماندار قم آمادگي خود را جهت هرگونه مساعدت به اين مركز در جهت تسويه و ايجاد فضاي بزرگ و مستقل در قم اعلام كرد و اظهار داشت : اطلاع رساني در سايتهاي مهم خبري و علمي جهان از اهميت بسزايي براي شناساندن اين مركز به دنيا داشته و سبب گسترش توريسم درماني خواهد شد.
سيدرضا طباطبايي سرپرست معاونت پژوهش جهاد دانشگاهي قم گفت : رويكرد جهاد دانشگاهي علوم پزشكي قم انجام موضوعات و امور پژوهشي است و ايجاد مركز تخصصي ناباروري . گامي در استان زمينه سازي در اين باره ميباشد.
وي از راه اندازي آزمايشگاه تحقيقاتي در اين مركز خبر داد و افزود : معاونت پژوهشي جهاد دانشگاهي قم راه اندازي اين آزمايشگاه را در دستور كار خود قرار داده و در حال تجهيز و خريداري حيوانات مورد نياز آن است .
طباطبايي خاطرنشان كرد : متخصصين و پژوهشگران در زمينه هاي مختلف پزشكي آمادگي خود را جهت انجام پژوهشهاي علمي اعلام نموده و برخي از آنها نيز فعاليت خود را آغاز كرده اند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن